JA dat zeggen we dus niet hequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu weet ik wel dat dat kan, maar HOE?
Ik hoop het nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gaan we het nu allemaal hier proberen?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef vosss het volgende:
Dit kunnen alleen mensen die óf yvonne gebeft hebben, óf een userid onder de 20k hebben
Ah joh, wat zoek jij nou weer in mijn topicquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:11 schreef amvrosios het volgende:
moet best kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Komt omdat je noob bent.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik snap er niks van, ik kan 't niet
Ja, maar er staat wel 2 keer hetzelfdequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja, als je m achteraf gaat editten..
jij niet , en ik WIL NU EEN SLOTJE !quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:20 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Kan je ook 10 posts tegelijk plaatsen?
Be my Guest.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:20 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Kan je ook 10 posts tegelijk plaatsen?
is wel te doenquote:
Succes..quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:21 schreef amvrosios het volgende:
[..]
is wel te doen
10x tegelijk het zelfde naar de server toe sturen ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
where's your carquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
Dude!
dudequote:
dudequote:
sweetquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gaan we het nu allemaal hier proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |