Eenschquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Winkelen is kut
Winkels zijn kut
Winkelstraat is kut
Aso mensen zijn kut
![]()
Mensen die bij mij persoonlijk echter ook wel redelijk aan die schaal tippen zijn mensen met een kinderwagen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:06 schreef ELdudeness het volgende:
Ja de hele maatschappij kan je doorgaans vinden in een winkelstraat.
Dus dan kom je ook alle frustatie's en ellende van die maatschappij tegen , en ja daardoor is winkelen niet altijd een pretje nee.
Vooral die langzaamlopende mensen, die altijd de weg blokeren zijn inderdaad rete irritant.
Emo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Vampz het volgende:
haha, owja jij was die emo hè?
ja goed als je hier niet tegen kan dan kan je je maar beter opsluiten in je emo kelder
'k heb 't niet gelezen, maar bij voorbaat eensch!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef McKillem het volgende:
Mensen die in een drukke winkelstraat...
moeten gaan stilstaan om een theekransje te houden met een bekende.![]()
langzaam lopen.![]()
tegen de meute in lopen.![]()
per-se een kinderwagen mee moeten nemen en dan ook nog denken altijd voorrang te hebben overal omdat er zo'n jankende mini-me in die kutkar zit.![]()
je aanstoten en dan nog niet eens een excuus kunnen aanbieden.![]()
die rechtdoor lopen maar intussen ergens anders kijken.![]()
drukke winkelstraat uberhaupt.![]()
ik wist dat je dat weer ging aankaarten, maar hier hebben wij het al eens over gehad en ik mocht jou een emo noemen omdat dat zo lekker weg-bektquote:
Dat doe ik ook altijd, als je dat op de juiste manier doet gaat het veel sneller dan met die langzame, trage meute meelopen.quote:
Excuses zijn ook niet nodig, het aanstoten is namelijk niet expres.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef McKillem het volgende:
je aanstoten en dan nog niet eens een excuus kunnen aanbieden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |