abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52146229
Mensen die in een drukke winkelstraat...

moeten gaan stilstaan om een theekransje te houden met een bekende.
langzaam lopen.
tegen de meute in lopen.
per-se een kinderwagen mee moeten nemen en dan ook nog denken altijd voorrang te hebben overal omdat er zo'n jankende mini-me in die kutkar zit.
je aanstoten en dan nog niet eens een excuus kunnen aanbieden.
die rechtdoor lopen maar intussen ergens anders kijken.
drukke winkelstraat uberhaupt.
pi_52146272
Oeps, klb graag
pi_52146285
nee de kermis is lekker rustig..
Daar moet je zeker tot half 11/11uur wachten tot die koters eindelijk naar bed zijn..
pi_52146395
Winkelen is kut
Winkels zijn kut
Winkelstraat is kut
Aso mensen zijn kut

Roken is lekker
pi_52146733
Ja de hele maatschappij kan je doorgaans vinden in een winkelstraat.
Dus dan kom je ook alle frustatie's en ellende van die maatschappij tegen , en ja daardoor is winkelen niet altijd een pretje nee.
Vooral die langzaamlopende mensen, die altijd de weg blokeren zijn inderdaad rete irritant.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:10:11 #6
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_52146844
Ik vind deze belangrijk genoeg voor GC.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:15:46 #7
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_52147013
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Winkelen is kut
Winkels zijn kut
Winkelstraat is kut
Aso mensen zijn kut

Eensch
Tot zover de kwaliteitspost
pi_52147123
überhaupt van die mensen die ineens stil gaan staan zonder enige reden die voor mij van belang is
pi_52147222
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:06 schreef ELdudeness het volgende:
Ja de hele maatschappij kan je doorgaans vinden in een winkelstraat.
Dus dan kom je ook alle frustatie's en ellende van die maatschappij tegen , en ja daardoor is winkelen niet altijd een pretje nee.
Vooral die langzaamlopende mensen, die altijd de weg blokeren zijn inderdaad rete irritant.
Mensen die bij mij persoonlijk echter ook wel redelijk aan die schaal tippen zijn mensen met een kinderwagen.
Als je even naar de stad moet om welke reden dan ook kan je je kind prima thuis laten. Ik snap absoluut niet waarom dat kind overal mee naartoe moet.
Dan heb je het echter niet gehad, ze vinden dat ze omdat ze een kind bij zich hebben overal maar voorrang moeten krijgen. Dat irriteert me het meest.
pi_52148032
haha, owja jij was die emo hè?

ja goed als je hier niet tegen kan dan kan je je maar beter opsluiten in je emo kelder
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_52148075
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Vampz het volgende:
haha, owja jij was die emo hè?

ja goed als je hier niet tegen kan dan kan je je maar beter opsluiten in je emo kelder
Emo?
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:51:21 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52148094
Schopje naar KLB dan maar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:52:45 #13
144084 Schuttingbeer
IBTL Special Ops
pi_52148141
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef McKillem het volgende:

langzaam lopen.
tegen de meute in lopen.
per-se een kinderwagen mee moeten nemen en dan ook nog denken altijd voorrang te hebben overal omdat er zo'n jankende mini-me in die kutkar zit.
'k heb 't niet gelezen, maar bij voorbaat eensch!!!!

@ Klonk
"Ain't that cute, but it's wrong!"

Justice Friends toch???

edit: ohnee, 2 Stupid Dogs
Wie, ik?
pi_52148146
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef McKillem het volgende:

[..]

Emo?
ik wist dat je dat weer ging aankaarten, maar hier hebben wij het al eens over gehad en ik mocht jou een emo noemen omdat dat zo lekker weg-bekt
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_52148181
Ja precies die mensen erger ik me ook aan
Brutal. Fucking. Metal.
pi_52148238
Voetgangers die op een voetgangers-/fietsersbrug op het voor fietsers bestemde gedeelte lopen zodat jij met je fiets d'romheen moet.
Voetgangers die bij de op-/afrit van de brug aan de rechterkant tergend langzaam lopen vlak naast de fietsgeul (waar je met je fiets naar beneden moet).
Aso's.
pi_52148340
Ik loop altijd als enige alleen door de winkel straat
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:59:24 #18
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52148363
blijf dan thuis ofzo
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52150104
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef PeZu het volgende:
blijf dan thuis ofzo
Soms moet het, helaas.
Roken is lekker
pi_52154130
Die kinderwagens zijn nog het meest irritant samen met die invalide racemobielen. Iedereen maar omver rijden met die dingen en verwachten dat jij maar aan de kant gaat want zij zijn gehandicapt en dus zielig. Nou, als je dan toch zo graag nog mee wil doen in de maatschappij wacht je ook maar rustig, net als ieder ander normaal mens.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52154700
quote:
tegen de meute in lopen.
Dat doe ik ook altijd, als je dat op de juiste manier doet gaat het veel sneller dan met die langzame, trage meute meelopen.
quote:
Excuses zijn ook niet nodig, het aanstoten is namelijk niet expres.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_52154735
of van die 15 jarige moeders die verwachten dat je gaat helpen om haar kinderwagen de bus in te tillen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_52155134
En dan de volgende halte (LEES: 20 meter verderop) weer uit te stappen.
Roken is lekker
pi_52155895
Complete families, nageboortes, adoptie-kinderen en bejaardentehuizen die samenscholen in een supermarkt met 43 winkelwagentjes om zich heen gestald . Doe je boodschappen en rot op.
pi_52156539
Of al dat winkelende volk dat zonder het te merken over het fietspad loopt enz .
pi_52160017
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef 700MB het volgende:
Excuses zijn ook niet nodig, het aanstoten is namelijk niet expres.
Weet niet hoe het met jou opvoeding zit, maar doorgaans als je iets doet wat niet expres is bied je je excuses aan. Als je het namelijk wel expres doet hoef je je excuses niet aan te bieden want dan heb je bewust iets gedaan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52160212
Valt me op dat het vaak vrouwen zijn die zich niet weten te gedragen. En niet alleen de moeder met zo'n krijsend kind in de buggy.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52160432
Hey Emo,
Zeiken over de trap in de trein
Dan vraag je om problemen.
Maar goed, met deze klacht sta ik achter je.
Het is behoorlijk vervelend als mensen opeens stil gaan staan of een hele pad in beslag nemen om te kunnen praten.
pi_52160517
He-le-maal met de OP mee eens.

Vooral het stukje van vader/ moeders met kinderwagens.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:14:13 #30
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_52160951
en trage bejaarden. Ik haat die grijze krullebolletjes die als een slak door de stad sjokken. Flikker op met je rollator, blijf thuis.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_52161122
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef McKillem het volgende:

[..]

Mensen die bij mij persoonlijk echter ook wel redelijk aan die schaal tippen zijn mensen met een kinderwagen.
Als je even naar de stad moet om welke reden dan ook kan je je kind prima thuis laten. Ik snap absoluut niet waarom dat kind overal mee naartoe moet.
Dan heb je het echter niet gehad, ze vinden dat ze omdat ze een kind bij zich hebben overal maar voorrang moeten krijgen. Dat irriteert me het meest.
Ik heb even in je fotoboek gekeken om er zeker van te zijn dat ik de volgende keer in de stad, tegen de goede kuitjes aanrijd.
pi_52161253
In een drukke winkelstraat lopen en dan zaniken over het feit dat er mensen lopen.

.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52161432
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:22 schreef Mone het volgende:

[..]

Ik heb even in je fotoboek gekeken om er zeker van te zijn dat ik de volgende keer in de stad, tegen de goede kuitjes aanrijd.
Grote meid hoor 14.gif

Je bent zeker volwassen (en een kind)
pi_52161457
Mensen die in drukken winstraten komen en dan topics openen op FOK! omdat het niet zo gaat als zij willen

Opgelost!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:43:00 #35
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_52161647
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat herken ik, dan knallen ze de kinderwagen keihard tegen je enkels aan.

Maar het ergste vind ik zijn de moeders die graag een weg over willen steken met hun kind en de kinderwagen al met 2 wielen de weg oprijden. Want dan denken ze dat mensen sneller stoppen. Vanwege deze mensen is het, dat ik denk dat je een licentie moet krijgen om kinderen te mogen

Edit: Deze vrouwen willen meestal ook oversteken, terwijl er een zebrapad 30 meter verderop ligt.
Horrible Cunt!
pi_52161815
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef Rekkie het volgende:
Mensen die in drukken winstraten komen en dan topics openen op FOK! omdat het niet zo gaat als zij willen

Opgelost!
Mensen die in FOK! topics komen en niet kunnen spellen

pi_52161870
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Mensen die in FOK! topics komen en niet kunnen spellen

Mensen die typo's als niet kunnen spellen beoordelen en dan onnodig veel kots-smileys gebruiken.

pi_52162264
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Mensen die typo's als niet kunnen spellen beoordelen en dan onnodig veel kots-smileys gebruiken.

[afbeelding]

Drie letters overslaan is geen typo

http://nl.wikipedia.org/wiki/Typefout

Heb je weer wat geleerd vandaag.

pi_52162308
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Drie letters overslaan is geen typo

http://nl.wikipedia.org/wiki/Typefout

Heb je weer wat geleerd vandaag.

Jouw perceptie is ook minimaal. Anders had je gezien dat ik meerdere typo's had gemaakt
pi_52162410
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:34 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Grote meid hoor 14.gif

Je bent zeker volwassen (en een kind)
Vind je dat zelf ook niet een beetje nerderig? 14.gif.
pi_52163599
quote:

langzaam lopen.
tegen de meute in lopen.
Als je er zo'n hekel aan hebt ga je toch niet?
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_52163946
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

[afbeelding]

Jouw perceptie is ook minimaal. Anders had je gezien dat ik meerdere typo's had gemaakt
Ook?

Blij dat je zelfkennis hebt
pi_52164038
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:52 schreef Vampz het volgende:

[..]

ik wist dat je dat weer ging aankaarten, maar hier hebben wij het al eens over gehad en ik mocht jou een emo noemen omdat dat zo lekker weg-bekt
Ojah, bijna vergeten.
Goed dan.
pi_52164090
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef Robhimself.2 het volgende:

[..]

Als je er zo'n hekel aan hebt ga je toch niet?
Soms is het pure noodzaak. (monitor computer kapot, kleding hebben etc etc)
Ik probeer al voor zover mogelijk de binnenstad te ontwijken.
Het zou echter een stuk prettiger zijn als mensen het bovenstaande gewoon niet doen.
pi_52164520
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ook?

Blij dat je zelfkennis hebt
Grappig dat je direct in de veronderstelling bent dat ik het over mezelf heb.
Jammer dat je horizon zo beperkt is.

pi_52164548
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het zou echter een stuk prettiger zijn als mensen het bovenstaande gewoon niet doen.
Internet!

Nergens voor nodig om zelf de stad in te gaan tegenwoordig.

pi_52164549
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef McKillem het volgende:

[..]

TOCH NIET JE COMPUTER KAPOT
pi_52165130
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Grappig dat je direct in de veronderstelling bent dat ik het over mezelf heb.
Jammer dat je horizon zo beperkt is.
Tuurlijk. Het niveau van je posts geeft het voor mij duidelijk aan.

Grappig dat je in de veronderstelling bent dat mijn horizon beperkt is.

pi_52165166
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het niveau van je posts geeft het voor mij duidelijk aan.

Grappig dat je in de veronderstelling bent dat mijn horizon beperkt is.

Mijn veronderstelling wordt door jou onderbouwd.'
pi_52165253
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Mijn veronderstelling wordt door jou onderbouwd.'
Ik had iets beters van je verwacht. Ik kan hier niets mee.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:56:54 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52165258
vervang mensen maar door vrouwen hoor.

Ben geen vrouwenhater maar die wezens krijgen het overal voor elkaar om precies daar tegaan staan kleppen waar iedereen er last van heeft. Op het werk staan ze doodleuk met 3 tegelijk te kleppen voor de belegvitrine, of in de enige deuropening.

Vrouwen hebben totaal geen benul van hun directe omgeving, bordjes, prijslijsten, zien ze gewoon niet...

Toch zijn ze wel lief hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52165319
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
vervang mensen maar door vrouwen hoor.

Ben geen vrouwenhater maar die wezens krijgen het overal voor elkaar om precies daar tegaan staan kleppen waar iedereen er last van heeft. Op het werk staan ze doodleuk met 3 tegelijk te kleppen voor de belegvitrine, of in de enige deuropening.

Vrouwen hebben totaal geen benul van hun directe omgeving, bordjes, prijslijsten, zien ze gewoon niet...

Toch zijn ze wel lief hoor .
Van die bejaarde knakkers doen het ook... met die tyfus rollators
pi_52167825
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:59 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Van die bejaarde knakkers doen het ook... met die tyfus rollators
Inderdaad. In plaats dat ze lekker doordeweeks gaan als zo'n beetje iedereen op het werk zit, maar nee hoor, gewoon lekker op zaterdag gaan als de werkende mens eindelijk de mogelijkheid heeft een supermarkt te betreden. Maar ja, anders kunnen ze niet zeiken over de drukte, de jeugd of voordringen / zielig doen om voor in de rij te komen.
pi_52167901
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Internet!

Jawel, want als je monitor stuk is wil je het liefst meteen een nieuwe. Via internet moet je wachten en dan heb ik het nog niet eens over de pakket bezorg ellende die daar weer op volgt
pi_52168180
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Jawel, want als je monitor stuk is wil je het liefst meteen een nieuwe. Via internet moet je wachten en dan heb ik het nog niet eens over de pakket bezorg ellende die daar weer op volgt
Waardeloze bedrijven doe je dan zaken mee.

Als ik bel of internet (met de laptop van de zaak) heb ik mijn shit de volgende ochtend!
pi_52168371
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waardeloze bedrijven doe je dan zaken mee.

Als ik bel of internet (met de laptop van de zaak) heb ik mijn shit de volgende ochtend!
Ja, maar dan moet je dus wel wachten... tot de volgende ochtend. Ik heb het normaal ook de volgende ochtend, maar het kan wel eens voorkomen dat je ff snel iets moet hebben, diezelfde dag nog, en als het zaterdag is moet je in ieder geval tot maandag wachten en soms zelfs tot dinsdag.
pi_52168524
Mensen die in een drukke winkelstraat hun broek naar beneden trekken en dan een 3cm penis te voor schijn halen en die dan de polka gaan dansen, terwijl ze het volkslied zingen van Zimbabwe en tegelijk bedelen.
pi_52168550
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:47 schreef Renzoku het volgende:
Mensen die in een drukke winkelstraat hun broek naar beneden trekken en dan een 3cm penis te voor schijn halen en die dan de polka gaan dansen, terwijl ze het volkslied zingen van Zimbabwe en tegelijk bedelen.
Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had.
pi_52168833
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet je dus wel wachten... tot de volgende ochtend. Ik heb het normaal ook de volgende ochtend, maar het kan wel eens voorkomen dat je ff snel iets moet hebben, diezelfde dag nog, en als het zaterdag is moet je in ieder geval tot maandag wachten en soms zelfs tot dinsdag.
Dan nog is het je eigen ongeduld waardoor je de stad in moet....
Gewoon zorgen dat je niet zonder pc komt te zitten
pi_52168899
Heb een laptop en nog een oude PC maar dan nog, je moet toch gewoon de stad in kunnen zonder dat je omver wordt gelopen door iedereen.
pi_52169075
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef BobbyB het volgende:
Heb een laptop en nog een oude PC maar dan nog, je moet toch gewoon de stad in kunnen zonder dat je omver wordt gelopen door iedereen.
Nou kom ik toch al jaren in Amsterdam, Rotterdam en grote steden in Europa en nog nooit ben ik omver gelopen
pi_52169122
Ik bedoel dan ook bovengenoemd lijstje van TS. Mensen houden gewoon geen rekening met elkaar.
pi_52169185
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef BobbyB het volgende:
Ik bedoel dan ook bovengenoemd lijstje van TS. Mensen houden gewoon geen rekening met elkaar.
Zelfs daar heb ik nooit last van... volgens mij als je je normaal gedraagt overkomt je zoiets ook niet.

Tenzij je er naar op zoek gaat.... om bijvoorbeeld topics op FOK! te openen
pi_52169382
Ik ga er niet naar op zoek, ik kom het gewoon tegen als ik eens een keer in de stad ben wat ik al zoveel mogelijk probeer te vermijden juist omdat het gebeurt en ik ben daarin niet de enige, blijkt uit dit topic.

Nu is het ook wel zo dat je je overal aan kan gaan ergeren en weinig kan hebben van anderen, maar sommige mensen lopen gewoon asociaal door de stad heen.

Fijn voor je dat het in Amsterdam niet zo is, mijn ervaringen zijn anders.
pi_52169532
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga er niet naar op zoek, ik kom het gewoon tegen als ik eens een keer in de stad ben wat ik al zoveel mogelijk probeer te vermijden juist omdat het gebeurt en ik ben daarin niet de enige, blijkt uit dit topic.

Nu is het ook wel zo dat je je overal aan kan gaan ergeren en weinig kan hebben van anderen, maar sommige mensen lopen gewoon asociaal door de stad heen.

Fijn voor je dat het in Amsterdam niet zo is, mijn ervaringen zijn anders.
Toch wat meer om je heen kijken
pi_52169742
Daar ben ik dan ook de hele tijd mee bezig, anders wordt je omver gelopen.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:28:17 #67
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52169837
Of van dat kankervolk wat in de winkel maar niet doorloopt terwijl je met een krat bier zeult.
pi_52169986
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Of van dat kankervolk wat in de winkel maar niet doorloopt terwijl je met een krat bier zeult.
Winkelwagentjes
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:35:23 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52170077
Ik zou niet eens meer met een kinderwagen door een winkelstraat durven te lopen zeg

Kinderen hebben betekent dus thuis blijven, niet meer mogen winkelen.. nee want je hebt een kind.
The truth was in here.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:01:33 #70
188034 Xcelsius
It is so it is!
pi_52172681
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik zou niet eens meer met een kinderwagen door een winkelstraat durven te lopen zeg

Kinderen hebben betekent dus thuis blijven, niet meer mogen winkelen.. nee want je hebt een kind.
- Forza 2 - Bioshock - Gears of War -
Scott Reflex 20
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:14:08 #71
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52172996
eensch met ts
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52173055
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Nou, nou, nou... wat een taalgebruik ..

Mensen moeten niet zo zeuren over drukte bij de winkels. Ik geef toe, het is irritant. Maar als ik de kans krijg, ga ik zo vroeg mogelijk, als de winkels net open zijn. De meeste mensen liggen dan nog in hun nest te stinken. Probleem opgelost!
i think we miss that touch so much, that we crash into eachother just so we can feel something ...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:47:59 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52173835
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:16 schreef Sonja88 het volgende:

[..]

Nou, nou, nou... wat een taalgebruik ..

Mensen moeten niet zo zeuren over drukte bij de winkels. Ik geef toe, het is irritant. Maar als ik de kans krijg, ga ik zo vroeg mogelijk, als de winkels net open zijn. De meeste mensen liggen dan nog in hun nest te stinken. Probleem opgelost!
Ja nou, sorry hoor, maar ik heb niet elke ochtend tijd om boodschappen te doen ivm werk.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:07:35 #74
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_52174253
je hebt ook van die irritante turken die in groepen staan en als je ze aantikt moeilijk gaan doen.
die mogen een enkeltje na turkije pakken vna mij
I never workout
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:12:24 #75
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52174345
quote:

langzaam lopen.
tegen de meute in lopen.
1 toevoeging:
Boomknuffelaars die je proberen je geld af te troggelen en bij een "nee" claimen dat je asociaal bent
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_52174729
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef Bastard het volgende:

Idd.

Dan komen ze ook nog met die kutpraatjes aan, ow hij doet dit en dat en hij kan al kwijlen....
Ze krijgen gvd al 16 weken vrij, dan kopen ze hun rommel maar in de eerste 8 weken met hun dikke pens.

pi_52175241
Argh inderdaad.. daarom winkel ik nooit op zaterdags of zondags hier in Amsterdam. Dat is niet te doen. Gaat echt van Schuivel.. schuivel... schuivel en dan drie van die zeekoeien naast elkaar met schreeuwende kinderen en kinderwagens die de weg blokkeren... en dan schuivel.. schuivel.
pi_52178792
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Internet!

Onzin, als ik NU iets moet hebben ga ik het niet op internet bestellen en het over 10 jaar een keer ontvangen.
Kleding al helemaal niet, kan ik het 10 keer terugsturen omdat elk merk een eigen maatbepaling heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')