Eenschquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Winkelen is kut
Winkels zijn kut
Winkelstraat is kut
Aso mensen zijn kut
![]()
Mensen die bij mij persoonlijk echter ook wel redelijk aan die schaal tippen zijn mensen met een kinderwagen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:06 schreef ELdudeness het volgende:
Ja de hele maatschappij kan je doorgaans vinden in een winkelstraat.
Dus dan kom je ook alle frustatie's en ellende van die maatschappij tegen , en ja daardoor is winkelen niet altijd een pretje nee.
Vooral die langzaamlopende mensen, die altijd de weg blokeren zijn inderdaad rete irritant.
Emo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef Vampz het volgende:
haha, owja jij was die emo hè?
ja goed als je hier niet tegen kan dan kan je je maar beter opsluiten in je emo kelder
'k heb 't niet gelezen, maar bij voorbaat eensch!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef McKillem het volgende:
Mensen die in een drukke winkelstraat...
moeten gaan stilstaan om een theekransje te houden met een bekende.![]()
langzaam lopen.![]()
tegen de meute in lopen.![]()
per-se een kinderwagen mee moeten nemen en dan ook nog denken altijd voorrang te hebben overal omdat er zo'n jankende mini-me in die kutkar zit.![]()
je aanstoten en dan nog niet eens een excuus kunnen aanbieden.![]()
die rechtdoor lopen maar intussen ergens anders kijken.![]()
drukke winkelstraat uberhaupt.![]()
ik wist dat je dat weer ging aankaarten, maar hier hebben wij het al eens over gehad en ik mocht jou een emo noemen omdat dat zo lekker weg-bektquote:
Dat doe ik ook altijd, als je dat op de juiste manier doet gaat het veel sneller dan met die langzame, trage meute meelopen.quote:
Excuses zijn ook niet nodig, het aanstoten is namelijk niet expres.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef McKillem het volgende:
Weet niet hoe het met jou opvoeding zit, maar doorgaans als je iets doet wat niet expres is bied je je excuses aan. Als je het namelijk wel expres doet hoef je je excuses niet aan te bieden want dan heb je bewust iets gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef 700MB het volgende:
Excuses zijn ook niet nodig, het aanstoten is namelijk niet expres.
Ik heb even in je fotoboek gekeken om er zeker van te zijn dat ik de volgende keer in de stad, tegen de goede kuitjes aanrijd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die bij mij persoonlijk echter ook wel redelijk aan die schaal tippen zijn mensen met een kinderwagen.
Als je even naar de stad moet om welke reden dan ook kan je je kind prima thuis laten. Ik snap absoluut niet waarom dat kind overal mee naartoe moet.
Dan heb je het echter niet gehad, ze vinden dat ze omdat ze een kind bij zich hebben overal maar voorrang moeten krijgen. Dat irriteert me het meest.
Grote meid hoor 14.gifquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:22 schreef Mone het volgende:
[..]
Ik heb even in je fotoboek gekeken om er zeker van te zijn dat ik de volgende keer in de stad, tegen de goede kuitjes aanrijd.
Dat herken ik, dan knallen ze de kinderwagen keihard tegen je enkels aan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die bij mij persoonlijk echter ook wel redelijk aan die schaal tippen zijn mensen met een kinderwagen.
Als je even naar de stad moet om welke reden dan ook kan je je kind prima thuis laten. Ik snap absoluut niet waarom dat kind overal mee naartoe moet.
Dan heb je het echter niet gehad, ze vinden dat ze omdat ze een kind bij zich hebben overal maar voorrang moeten krijgen. Dat irriteert me het meest.
Mensen die in FOK! topics komen en niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:35 schreef Rekkie het volgende:
Mensen die in drukken winstraten komen en dan topics openen op FOK! omdat het niet zo gaat als zij willen![]()
Opgelost!
Mensen die typo's als niet kunnen spellen beoordelen en dan onnodig veel kots-smileys gebruiken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mensen die in FOK! topics komen en niet kunnen spellen![]()
![]()
![]()
Drie letters overslaan is geen typoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mensen die typo's als niet kunnen spellen beoordelen en dan onnodig veel kots-smileys gebruiken.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Drie letters overslaan is geen typo![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Typefout
Heb je weer wat geleerd vandaag.
![]()
Vind je dat zelf ook niet een beetje nerderig? 14.gif.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:34 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Grote meid hoor 14.gif
Je bent zeker volwassen (en een kind)![]()
Als je er zo'n hekel aan hebt ga je toch niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef McKillem het volgende:
langzaam lopen.![]()
per-se een kinderwagen mee moeten nemen en dan ook nog denken altijd voorrang te hebben overal omdat er zo'n jankende mini-me in die kutkar zit.![]()
Ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jouw perceptie is ook minimaal. Anders had je gezien dat ik meerdere typo's had gemaakt
Ojah, bijna vergeten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:52 schreef Vampz het volgende:
[..]
ik wist dat je dat weer ging aankaarten, maar hier hebben wij het al eens over gehad en ik mocht jou een emo noemen omdat dat zo lekker weg-bekt![]()
Soms is het pure noodzaak. (monitor computer kapot, kleding hebben etc etc)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:00 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Als je er zo'n hekel aan hebt ga je toch niet?
Grappig dat je direct in de veronderstelling bent dat ik het over mezelf heb.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ook?
Blij dat je zelfkennis hebt![]()
Internet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Soms is het pure noodzaak. (monitor computer kapot, kleding hebben etc etc)
Ik probeer al voor zover mogelijk de binnenstad te ontwijken.
Het zou echter een stuk prettiger zijn als mensen het bovenstaande gewoon niet doen.
TOCH NIET JE COMPUTER KAPOTquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:17 schreef McKillem het volgende:
[..]
Soms is het pure noodzaak. (monitor computer kapot, kleding hebben etc etc)
Ik probeer al voor zover mogelijk de binnenstad te ontwijken.
Het zou echter een stuk prettiger zijn als mensen het bovenstaande gewoon niet doen.
Tuurlijk. Het niveau van je posts geeft het voor mij duidelijk aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Grappig dat je direct in de veronderstelling bent dat ik het over mezelf heb.
Jammer dat je horizon zo beperkt is.
![]()
Mijn veronderstelling wordt door jou onderbouwd.'quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het niveau van je posts geeft het voor mij duidelijk aan.
Grappig dat je in de veronderstelling bent dat mijn horizon beperkt is.
![]()
Ik had iets beters van je verwacht. Ik kan hier niets mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn veronderstelling wordt door jou onderbouwd.'
Van die bejaarde knakkers doen het ook... met die tyfus rollatorsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
vervang mensen maar door vrouwen hoor.
Ben geen vrouwenhatermaar die wezens krijgen het overal voor elkaar om precies daar tegaan staan kleppen waar iedereen er last van heeft. Op het werk staan ze doodleuk met 3 tegelijk te kleppen voor de belegvitrine, of in de enige deuropening.
Vrouwen hebben totaal geen benul van hun directe omgeving, bordjes, prijslijsten, zien ze gewoon niet...
Toch zijn ze wel lief hoor.
Inderdaad. In plaats dat ze lekker doordeweeks gaan als zo'n beetje iedereen op het werk zit, maar nee hoor, gewoon lekker op zaterdag gaan als de werkende mens eindelijk de mogelijkheid heeft een supermarkt te betreden. Maar ja, anders kunnen ze niet zeiken over de drukte, de jeugd of voordringen / zielig doen om voor in de rij te komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Van die bejaarde knakkers doen het ook... met die tyfus rollators
Jawel, want als je monitor stuk is wil je het liefst meteen een nieuwe. Via internet moet je wachten en dan heb ik het nog niet eens over de pakket bezorg ellende die daar weer op volgtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Internet!
Nergens voor nodig om zelf de stad in te gaan tegenwoordig.
Waardeloze bedrijven doe je dan zaken mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, want als je monitor stuk is wil je het liefst meteen een nieuwe. Via internet moet je wachten en dan heb ik het nog niet eens over de pakket bezorg ellende die daar weer op volgt
Ja, maar dan moet je dus wel wachten... tot de volgende ochtend. Ik heb het normaal ook de volgende ochtend, maar het kan wel eens voorkomen dat je ff snel iets moet hebben, diezelfde dag nog, en als het zaterdag is moet je in ieder geval tot maandag wachten en soms zelfs tot dinsdag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waardeloze bedrijven doe je dan zaken mee.
Als ik bel of internet (met de laptop van de zaak) heb ik mijn shit de volgende ochtend!
Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:47 schreef Renzoku het volgende:
Mensen die in een drukke winkelstraat hun broek naar beneden trekken en dan een 3cm penis te voor schijn halen en die dan de polka gaan dansen, terwijl ze het volkslied zingen van Zimbabwe en tegelijk bedelen.
Dan nog is het je eigen ongeduld waardoor je de stad in moet....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je dus wel wachten... tot de volgende ochtend. Ik heb het normaal ook de volgende ochtend, maar het kan wel eens voorkomen dat je ff snel iets moet hebben, diezelfde dag nog, en als het zaterdag is moet je in ieder geval tot maandag wachten en soms zelfs tot dinsdag.
Nou kom ik toch al jaren in Amsterdam, Rotterdam en grote steden in Europa en nog nooit ben ik omver gelopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef BobbyB het volgende:
Heb een laptop en nog een oude PC maar dan nog, je moet toch gewoon de stad in kunnen zonder dat je omver wordt gelopen door iedereen.
Zelfs daar heb ik nooit last van... volgens mij als je je normaal gedraagt overkomt je zoiets ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:07 schreef BobbyB het volgende:
Ik bedoel dan ook bovengenoemd lijstje van TS.Mensen houden gewoon geen rekening met elkaar.
Toch wat meer om je heen kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga er niet naar op zoek, ik kom het gewoon tegen als ik eens een keer in de stad ben wat ik al zoveel mogelijk probeer te vermijden juist omdat het gebeurt en ik ben daarin niet de enige, blijkt uit dit topic.
Nu is het ook wel zo dat je je overal aan kan gaan ergeren en weinig kan hebben van anderen, maar sommige mensen lopen gewoon asociaal door de stad heen.
Fijn voor je dat het in Amsterdam niet zo is, mijn ervaringen zijn anders.
Winkelwagentjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Of van dat kankervolk wat in de winkel maar niet doorloopt terwijl je met een krat bier zeult.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik zou niet eens meer met een kinderwagen door een winkelstraat durven te lopen zeg
Kinderen hebben betekent dus thuis blijven, niet meer mogen winkelen.. nee want je hebt een kind.
Nou, nou, nou... wat een taalgebruik ..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Of van dat kankervolk wat in de winkel maar niet doorloopt terwijl je met een krat bier zeult.
Ja nou, sorry hoor, maar ik heb niet elke ochtend tijd om boodschappen te doen ivm werk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:16 schreef Sonja88 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... wat een taalgebruik ..
Mensen moeten niet zo zeuren over drukte bij de winkels. Ik geef toe, het is irritant. Maar als ik de kans krijg, ga ik zo vroeg mogelijk, als de winkels net open zijn. De meeste mensen liggen dan nog in hun nest te stinken. Probleem opgelost!![]()
1 toevoeging:quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:46 schreef McKillem het volgende:
langzaam lopen.![]()
Idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef Bastard het volgende:
Ik zou niet eens meer met een kinderwagen door een winkelstraat durven te lopen zeg
Kinderen hebben betekent dus thuis blijven, niet meer mogen winkelen.. nee want je hebt een kind.
Onzin, als ik NU iets moet hebben ga ik het niet op internet bestellen en het over 10 jaar een keer ontvangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Internet!
Nergens voor nodig om zelf de stad in te gaan tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |