abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52145315
quote:
Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens hebben Feyenoord te kennen gegeven voornemens te zijn spoedarbitrage aan te vragen bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. ‘Wij betreuren het dat het hierop uitdraait’, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. ‘We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.’
www.feyenoord.nl

Game on!
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:08:43 #2
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145341
2000 light years from home
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:10:08 #3
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_52145377
Zoals die zn zaakwaarnemer aan de kant heeft gezet is ook al niet netjes. Ik denk dat zn pa ff snel centjes wil verdienen.
- verwijderd door admin -
pi_52145384
Zaakwaarnemers maken meer kapot dan drank goed kan maken!
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:11:53 #5
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145414
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:29 schreef Zjakkie het volgende:
Is het een sportieve verbetering om van de basis bij Feyenoord naar de bank van Real te gaan?
Lijkt mij toch niet zoveel uitmaken in deze. Het kan toch niet zo zijn dat je voor elke sportieve verbetering maar een transfer kan afdwingen? Helemaal als je 1 seizoen leuk hebt gespeeld bij de club die jou heeft opgeleid. Als Feyenoord door de arbitragezwaak gedwongen wordt Drenthe te verkopen zou ik dat echt belachelijk vinden. Kan je de club wel opdoeken op die manier.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:12:13 #6
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52145425
Welcome to the real world!
pi_52145432
Royston vuile tyfusrat flikker maar lekker op, zulke pestlui willen we niet eens in de Kuip.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:12:52 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52145468
Tja ..............
Die Maffiosi in Madrid zullen er in ieder geval blij mee zijn..

Als Suarez vanavond gelijk zal krijgen heb ik het idee dat er nog wel wat zaken zullen volgen deze zomer. Verliest Suarez dan schrikt dat misschien af.

Walgelijk die arbitragezaken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52145500
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Lijkt mij toch niet zoveel uitmaken in deze. Het kan toch niet zo zijn dat je voor elke sportieve verbetering maar een transfer kan afdwingen? Helemaal als je 1 seizoen leuk hebt gespeeld bij de club die jou heeft opgeleid. Als Feyenoord door de arbitragezwaak gedwongen wordt Drenthe te verkopen zou ik dat echt belachelijk vinden. Kan je de club wel opdoeken op die manier.
Was het niet zo dat aan 2 van de 3 criteria voldaan moest worden?

1) Sportieve verbetering
2) Financiële verbetering
3) Onwerkbare situaie

Of vergis ik me nou?
pi_52145517
Ongelooflijk!!!
Als ie zo graag weg wil,laat m asjeblieft oppleuren.Dit gaat gewoon te ver,een arbitragezaak aangaan terwijl je net je contract hebt verlengd met je volle verstand.
Ofwel hij heeft dollartekesn ik zijn ogen,of hij wil hogerop,ik denk het eerste.
En dan nog,eerst zeggen dat je graag naar barcelona wil,pffff,hypocrisie ten top.

Feyenoord,wees slim en geef m een schop onder zijn kont,opzouten met een speler die net komt kijken en dit doet
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:16:45 #12
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52145521
Bizar, in april nog bijtekenen en vier maanden later een arbitragezaak.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52145524
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Was het niet zo dat aan 2 van de 3 criteria voldaan moest worden?

1) Sportieve verbetering
2) Financiële verbetering
3) Onwerkbare situaie

Of vergis ik me nou?
Je vergist je volgens mij niet!
quote:
Feyenoord bevestigt arbitragezaak, maar houdt poot stijf

Het nieuws dat Royston Drenthe via een arbitragezaak wil proberen om een vertrek bij Feyenoord te forceren, is vanzelfsprekend niet goed ontvangen in Rotterdam-Zuid. De linkspoot wil via de rechter een transfer naar Real Madrid afdwingen, waarbij hij zich beroept op sportieve en financiële verbetering. Feyenoord-directeur Peter Vogelzang houdt voorlopig echter zijn poot stijf.

"Wij betreuren het dat het hierop uitdraait", zegt Vogelzang op de officiële website van de Rotterdamse club. "We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011."

"Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is", besluit hij.

Real Madrid bood eerder al 12,5 miljoen euro voor de jeugdinternational. Dat bod werd door Feyenoord afgewezen. Ook Chelsea is in de markt voor Drenthe.
pi_52145581
Ongelofelijk zeg, dat had ik niet van hem verwacht.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:19:44 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145585
Vind dat het maar eens afgelopen moet zijn met die arbitragezaken. Is een contract dan niks meer waard... .
pi_52145606
Van Feyenoord naar Madrid is natuurlijk wel sportieve vooruitgang. hoewel ik mij afvraag of hij daar een basisplek krijgt.

-Primera division is sportief gezien een grotere competitie waar je tegen ploegen als Valencia, Barcelona, Sevilla ed speelt.
-Real Madrid is verzekerd van CL voetbal.
-Ik denk dat Drenthe daar FORS meer kan verdienen.

Maar dan nog is het helemaal niet zeker dat Drenthe die zaak wel even zal winnen.
Een contract is gewoon enorm belangrijk voor zo'n comissie. Zo makkelijk geven ze een speler niet gelijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:21:16 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52145625
Denk dat het feit dat hij 4 maanden geleden nog z'n contract heeft verlengd niet in z'n voordeel werkt .
pi_52145654
Slechte ontwikkeling dit.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52145696
Royston mag weer terug de slavernij in.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:24:23 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52145709
Hij heeft toch verdomme een contract getekend..

Wees een vent.
Huilen dan.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:24:44 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52145719
Hij verneukt hier zijn reputatie en carriere gewoon binnen 24 uur

Achja als je in een achterstandwijk bent opgegroeid en ineens met groot geld te maken krijgt, dan slaat je hoofd inderdaad op hol.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52145732
Het is gewoon een paardelul! Eerst een contract tekenen en na 5 leuke wedstrijdjes op een EK denken zomaar weg te kunnen lopen.

Oftewel: ga naar Real Madrid en krijg trombose/de tyfus OF blijf een echte Feyenoorder en probeer het komende jaar(en eventueel jaren daarna, want zn contract loopt tot 2011) waarde toe te voegen en Feyenoord en het Nederlandse voetbal.
San Siro 2007 - Laura Pausini / www.woosterwijk.nl
pi_52145737
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
Slechte ontwikkeling dit.
Ja idd. Hoop niet dat het zich doorzet.
pi_52145756
Ik denk dat hij gaat afsluiten met de woorden "Ik hoop altijd nog eens bij Feyenoord terug te keren"
pi_52145775
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij gaat afsluiten met de woorden "Ik hoop altijd nog eens bij Feyenoord terug te keren"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')