www.feyenoord.nlquote:Royston Drenthe en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens hebben Feyenoord te kennen gegeven voornemens te zijn spoedarbitrage aan te vragen bij de KNVB. Op die manier hoopt de 20-jarige linkermiddenvelder een overgang naar Real Madrid af te dwingen. ‘Wij betreuren het dat het hierop uitdraait’, aldus interim-directeur Peter Vogelzang. ‘We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011. Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is.’
Lijkt mij toch niet zoveel uitmaken in deze. Het kan toch niet zo zijn dat je voor elke sportieve verbetering maar een transfer kan afdwingen? Helemaal als je 1 seizoen leuk hebt gespeeld bij de club die jou heeft opgeleid. Als Feyenoord door de arbitragezwaak gedwongen wordt Drenthe te verkopen zou ik dat echt belachelijk vinden. Kan je de club wel opdoeken op die manier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:29 schreef Zjakkie het volgende:
Is het een sportieve verbetering om van de basis bij Feyenoord naar de bank van Real te gaan?
Was het niet zo dat aan 2 van de 3 criteria voldaan moest worden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Lijkt mij toch niet zoveel uitmaken in deze. Het kan toch niet zo zijn dat je voor elke sportieve verbetering maar een transfer kan afdwingen? Helemaal als je 1 seizoen leuk hebt gespeeld bij de club die jou heeft opgeleid. Als Feyenoord door de arbitragezwaak gedwongen wordt Drenthe te verkopen zou ik dat echt belachelijk vinden. Kan je de club wel opdoeken op die manier.
Je vergist je volgens mij niet!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat aan 2 van de 3 criteria voldaan moest worden?
1) Sportieve verbetering
2) Financiële verbetering
3) Onwerkbare situaie
Of vergis ik me nou?
quote:Feyenoord bevestigt arbitragezaak, maar houdt poot stijf
Het nieuws dat Royston Drenthe via een arbitragezaak wil proberen om een vertrek bij Feyenoord te forceren, is vanzelfsprekend niet goed ontvangen in Rotterdam-Zuid. De linkspoot wil via de rechter een transfer naar Real Madrid afdwingen, waarbij hij zich beroept op sportieve en financiële verbetering. Feyenoord-directeur Peter Vogelzang houdt voorlopig echter zijn poot stijf.
"Wij betreuren het dat het hierop uitdraait", zegt Vogelzang op de officiële website van de Rotterdamse club. "We hebben ons standpunt al meermaals kenbaar gemaakt en daar is niets aan veranderd: Feyenoord wil Royston Drenthe niet kwijt. Onze intentie is om hem nog minimaal een jaar voor de club te behouden en liefst langer. Niet voor niets is zijn contract in april nog verlengd tot 2011."
"Royston is ons sportief gezien in deze fase van de competitievoorbereiding veel waard. Feyenoord wil Drenthe alleen verkopen indien er een aanbod gedaan wordt dat overeenkomt met dat wat Royston Drenthe ons waard is", besluit hij.
Real Madrid bood eerder al 12,5 miljoen euro voor de jeugdinternational. Dat bod werd door Feyenoord afgewezen. Ook Chelsea is in de markt voor Drenthe.
Ja idd. Hoop niet dat het zich doorzet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:22 schreef mcyodogg het volgende:
Slechte ontwikkeling dit.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat hij gaat afsluiten met de woorden "Ik hoop altijd nog eens bij Feyenoord terug te keren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |