Dat lijkt me nou een goed ideequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe
Ze krijgen een vreselijk laag referentiekader daar. Als thuis het zout op is plegen ze zelfmoord
Whehehehequote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef RickoKun het volgende:4 dagen geleden, rond 0100 uur, belde zo'n gast op, en zei het verkeerde antwoord; die belspelsnol zei dat het fout was, waarop de gast zei: MAAR JE HEBT WEL LEKKERE TIETEN!
Nou, je had d'r gezicht moeten zien
Die moet toch wel ergens op youtube te vinden zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef RickoKun het volgende:4 dagen geleden, rond 0100 uur, belde zo'n gast op, en zei het verkeerde antwoord; die belspelsnol zei dat het fout was, waarop de gast zei: MAAR JE HEBT WEL LEKKERE TIETEN!
ja, diat willen we zeker terugzien...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:53 schreef Adidah het volgende:
[..]
Die moet toch wel ergens op youtube te vinden zijn.
Als je daar echt intrapt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:48 schreef patty het volgende:
Ik keek net naar RTL4 naar Oprahkwam er opeens een belspelhoer in beeld. Ze had het over dat 'er van alles aan de hand is, de studio is in rep en roer. We kijken hoe we dit gaan doen'.
Ik zet gelijk met trillende handen CNN aan, waarschijnlijk is er een aanslag gepleegd of iets dergelijks
......niets....
Dus ik zap weer terug naar Belspelslet, blijkt dat de jackpot is verhoogd met 100 euroen dat ze dit nog nooit heeft meegemaakt, ondanks haar turbulente leven.
Samenvatting:belspellen
ga dood
hahaquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef RickoKun het volgende:4 dagen geleden, rond 0100 uur, belde zo'n gast op, en zei het verkeerde antwoord; die belspelsnol zei dat het fout was, waarop de gast zei: MAAR JE HEBT WEL LEKKERE TIETEN!
whehehe,wat een heldquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef RickoKun het volgende:4 dagen geleden, rond 0100 uur, belde zo'n gast op, en zei het verkeerde antwoord; die belspelsnol zei dat het fout was, waarop de gast zei: MAAR JE HEBT WEL LEKKERE TIETEN!
die heb ik ook gezien,dat was ook geweldig jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:50 schreef Dennehy het volgende:
Of zoeen wijf belt op, zegt ze niet het antwoord maar verteld ze die belspelhoer dat ze een echte baan moet gaan zoeken.
Ik moest lachen.
Neuh, dan missen ze al die bergen geld wat het hen opleverdquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
kunnen ze het niet verbieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |