Je ziet dat het meteen helemaal stil valt... iedereen vindt dit gemeen van jequote:
Wat is er dan uitgerekend nu aan het handje? Iets spannends?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:33 schreef Starlie het volgende:
Alleen balen dat uitgerekend nu m'n streams verlopen zijn.. Zou het nog interessant zijn om weer te gaan betalen....? Nahhhh, hou de COSSEN wel bij!!!![]()
Och, och, och, het is toch maar zón cheap marktplaats split unitje.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet dat het meteen helemaal stil valt... iedereen vindt dit gemeen van je![]()
Amanda gaat rijden, krijgt Fries ook eens wat lucht.
Eén dag geen DGK is één dag niet geleefd. (teminste voor mij)quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:33 schreef Starlie het volgende:
Alleen balen dat uitgerekend nu m'n streams verlopen zijn.. Zou het nog interessant zijn om weer te gaan betalen....? Nahhhh, hou de COSSEN wel bij!!!![]()
In verhouding met de afgelopen weken kan het i.i.g. niet saaier meer worden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat is er dan uitgerekend nu aan het handje? Iets spannends?
Tip: Doe maar niet die streams. Kan je beter wachten tot er wel iets interessants te zien is.![]()
je kan dan beter clipser bekijkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
In verhouding met de afgelopen weken kan het i.i.g. niet saaier meer worden...![]()
En wat die tip betreft... gelukkig is er youtube!![]()
omdat lieke hem WEL aandacht geeft en amanda NIETquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef farscapevr6 het volgende:
die minihond is toch van amanda, waarom loopt ie de godganse dag achter lieke aan te drentelen?
Omdat zij wel naar 'm omkijkt en verzorgd..?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef farscapevr6 het volgende:
die minihond is toch van amanda, waarom loopt ie de godganse dag achter lieke aan te drentelen?
Hallo stadsgenootje (en natuurlijk alle anderen).quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar.... ik zit helemaal in GroningenIs wel lekker hoor, eindelijk zomer, maar je moet er wel even aan kunnen wennen... en morgen is het alwéér weg.
Fries heeft een piemel!
Hee leuk, nog iemand die op dit plekje op de landkaart zit te puffen. De zon is trouwens al wel weg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Hallo stadsgenootje (en natuurlijk alle anderen).![]()
Mij is het te warm.![]()
Kan ze haar buik nog beter onder verstoppen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Waarom heeft Nadia in vredesnaam een jas aan.
Ze moet geloof ik nog naar de tandarts.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
Nadia moet naar achter. Maar ga ik dan weg of niet, vraagt ze.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee leuk, nog iemand die op dit plekje op de landkaart zit te puffen. De zon is trouwens al wel weg.
Nadia zei net: Hee Nicky, kom uit de kast. Zou ze dat niet beter eens een keer tegen Dennis kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |