En gelukkig heeft Disana ook weer het eerste woord in de nieuwe COS, dan begint het iig met een fatsoenlijke OPquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Aan jou het laatste woord, dan is er tenminste weer rust in het kippenhok.![]()
Er staat niet dat er vanavond een date van Dennis komt. Wat er staat is slechts wat Huub en Jaap bespraken. Zelf heb ik geen idee wanneer de eerste date van Dennis komt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:11 schreef Starlie het volgende:
Ik snap er nu niets meer van hoor, Cora komt vanavond?? En verderop staat iets over dates van Dennis in de OP... Heet de date van Dennix toevallig Cora??![]()
Sorry verkeerd begrepen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat niet dat er vanavond een date van Dennis komt. Wat er staat is slechts wat Huub en Jaap bespraken. Zelf heb ik geen idee wanneer de eerste date van Dennis komt.
Volgens mij is er vanmorgen pas een filmpje voor Mundo opgenomen.. zal nog wel even duren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Er staat niet dat er vanavond een date van Dennis komt. Wat er staat is slechts wat Huub en Jaap bespraken. Zelf heb ik geen idee wanneer de eerste date van Dennis komt.
Heb je al eens gerefreshed of op de n toets gedrukt? Ik heb bij HiDiHo gewoon 4 werkende streams.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
Ahh beter!![]()
Van de onderste twee werd ik poepmisselijk![]()
[afbeelding]
Ik heb ze zelf uitgezet, die onderste twee stonden de hele tijd op een vozende Nix en Nadaquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al eens gerefreshed of op de n toets gedrukt? Ik heb bij HiDiHo gewoon 4 werkende streams.
Ik heb het woord 'binnenkort' er even bij gezet, want het zou inderdaad verwarrend kunnen zijn; dus dank dat je het opmerktequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf uitgezet, die onderste twee stonden de hele tijd op een vozende Nix en Nada![]()
Anders ik wel! Hopelijk meiden met strakke buikjes die ze goed laten uitkomen in naveltruitjes! Nee nu ben ik gemeen... kan Nadia ook niets aandoen natuurlijk.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het woord 'binnenkort' er even bij gezet, want het zou inderdaad verwarrend kunnen zijn; dus dank dat je het opmerkte![]()
Ik ben vooral benieuwd naar Nadia's reacties als die dates komen![]()
De koelte is onderweg, in de omgeving van Rotterdam regent het al een tijdje, en het koelt hier heerlijk afquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oooohhh, kun je zien hoezeer ik door de hitte ben bevangen (ben zelfs een beetje ziek) dat ik daar niet aan had gedacht.
Dat komt omdat ze zelf ook altijd mensen op hun uiterlijk af loopt te kraken, dan heb je vanzelf de neiging om dat bij haar ook te doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Anders ik wel! Hopelijk meiden met strakke buikjes die ze goed laten uitkomen in naveltruitjes! Nee nu ben ik gemeen... kan Nadia ook niets aandoen natuurlijk.....
Kan Nadia best iets aan doen, gewoon gaan afvallen en niet je buik leeg laten sucken op je 22e omdat je te lui bent om er aan te werken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:18 schreef Starlie het volgende:
[..]
Anders ik wel! Hopelijk meiden met strakke buikjes die ze goed laten uitkomen in naveltruitjes! Nee nu ben ik gemeen... kan Nadia ook niets aandoen natuurlijk.....
Maar.... ik zit helemaal in Groningenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
De koelte is onderweg, in de omgeving van Rotterdam regent het al een tijdje, en het koelt hier heerlijk af![]()
Exact. Normaal kan het me nauwelijks iets schelen hoe mensen eruit zien, maar bij zulke krengen ga je vanzelf op alles letten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zelf ook altijd mensen op hun uiterlijk af loopt te kraken, dan heb je vanzelf de neiging om dat bij haar ook te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |