abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:41:25 #1
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_52143122
Zelf al 2 jaar lang (netzolang als ze hier wonen) elke dag boren, schuren, slijpen en zagen. Maar daar maak ik me niet druk om, had liever klusschuwe buren, maarja, het is niet anders. (kan al 2 jaar geen was buiten laten drogen door al het slijpsel en schuursel)

Maar ik stak gisteren de BBQ aan, gaan ze allemaal naar binnen en doen alle ramen en deuren dicht. BBQ was uitgewalmt en ramen/deuren gaan weer open. Valt er een spatje vet van de kip op de kooltjes, wat een beetje rook veroorzaakte: alle ramen en deuren weer dicht.

Dit ging zo de hele avond door!

Zat ik vanmiddag in de achtertuin, stak ik een sigaretje op, gaat het hele gezelschap bij de buren luidruchtig nephoesten.

Ik eet vanavond pizza uit de diepvries, maar denk dat ik de BBQ voor de "sfeer" maar eens flink in de fik ga zetten.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_52143229
haha, opzettelijk gaan hoesten als ze merken dat je rookt
Hoe triest !
pi_52143255
OMG wat een paupers.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_52143260
Demonstratief hoesten.

Net zoals demonstratief remmen op de snelweg wat mensen die rechts rijden weleens doen als je links hard aankomt.

Kaakslag!
pi_52143272
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zelf al 2 jaar lang (netzolang als ze hier wonen) elke dag boren, schuren, slijpen en zagen. Maar daar maak ik me niet druk om, had liever klusschuwe buren, maarja, het is niet anders. (kan al 2 jaar geen was buiten laten drogen door al het slijpsel en schuursel)

Maar ik stak gisteren de BBQ aan, gaan ze allemaal naar binnen en doen alle ramen en deuren dicht. BBQ was uitgewalmt en ramen/deuren gaan weer open. Valt er een spatje vet van de kip op de kooltjes, wat een beetje rook veroorzaakje: alle ramen en deuren weer dicht.

Dit ging zo de hele avond door!

Zat ik vanmiddag in de achtertuin, stak ik een sigaretje op, gaat het hele gezelschap bij de buren luidruchtig nephoesten.

Ik eet vanavond pizza uit de diepvries, maar denk dat ik de BBQ voor de "sfeer" maar eens flink in de fik ga zetten.
Serieus, dat je je hier kwaad ommaakt .. Like you give a fuck? Als zij zo kinderachtig reageren .. laat hun toch Je moet dat gedrag van hunnie echt negeren! Desnoods ga je er heen en zeg je even waar het op staat

Zowiezo .. al 2 jahrtjes hou je dat al vol
Ik had het nog geen week vol gehouden
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:48:10 #6
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_52143302
Ik was nog vergeten te melden dat ze, toen ik de BBQ in de fik zette, ze de zonnescherm omhoog draaiden en de Blokker plastic-fantastic tuinmeubels naar de andere kant van de tuin sleepten...
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:48:24 #7
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52143308
't is jouw tuin...stoken die handel!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_52143380
Lachen toch. Hun de hele avond in de weer en jij relaxerend op je stoeltje aan het chillen in de tuin met een sigaretje. Prachtig.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:51:34 #9
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52143396
Als je blowende vrienden hebt, die laten komen en de hele avond laten smoken in de achtertuin.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52143432
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef fathank het volgende:
Als je blowende vrienden hebt, die laten komen en de hele avond laten smoken in de achtertuin.
Dolletjes, wat een idee, vetzak!
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:54:11 #11
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_52143463
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Serieus, dat je je hier kwaad ommaakt .. Like you give a fuck? Als zij zo kinderachtig reageren .. laat hun toch Je moet dat gedrag van hunnie echt negeren! Desnoods ga je er heen en zeg je even waar het op staat

Zowiezo .. al 2 jahrtjes hou je dat al vol
Ik had het nog geen week vol gehouden
Best tegenstrijdig wat je zegt vind je niet?
And all the things you do with it
pi_52143489
lekker rustig toch als ze naar binnen gaan, kun je ongestoord BBQ-en.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:11:24 #13
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_52143934
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef fathank het volgende:
Natuurlijk bij de vuurkorf. En heel veel bier, en muziek.
Tics van je petten.
  PR/Manusje van alles maandag 6 augustus 2007 @ 17:13:15 #14
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52143985
Een beetje olie op het vuur gooien2
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52144038
Het regent vandaag Dus geen BBQ vandaag, dan hebben jouw buren ook geen last van je
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_52144097
Even wat gras en onkruid ed. wat gemaaid is op de BBQ gooien (niet te droog en niet te nat) geeft ook veel rook
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:17:37 #17
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_52144100
Met een groepje vrienden bij de schutting gaan staan en lekker tegelijk een zwaar shekkie opsteken.
Kinderachtig gedoe.

Lang leven mijn buren, ouder koppel met zangvogeltjes.
How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
pi_52144114
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:11 schreef nattermann het volgende:

[..]

Natuurlijk bij de vuurkorf. En heel veel bier, en muziek.
oeh! waar is het? wij komen wel, mag ik vrienden meenemen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_52144131
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:15 schreef Robin2130 het volgende:
Het regent vandaag Dus geen BBQ vandaag, dan hebben jouw buren ook geen last van je
Het is hier droog hoor?
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_52144271
Je zou het ook open kunnen gooien door als je ze ziet compleet van de domme te spelen. Goh zijn jullie verkouden allemaal, ik hoorde zoveel gehoest gisteren. Ws gaan ze je er zelf nog wel op aanspreken als je vaker barbecued. Kan je ze gelijk vertellen wat je van dat irritante @#$@ geklus vindt.

Je zou theoretisch gezien ook de bbq zoveel mogelijk in de andere hoek van de tuin kunnen zetten en ze vooraf even waarschuwen dat je gaat bbq-en. Maar ik krijg het idee dat je daar niet erg veel zin meer in hebt na zulke kinderachtige reacties.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_52144392
Een beetje buur laat het z'n buren dan ook even weten als ze gaan bbq'en en de wind staat hun kant op.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_52144439
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Maar ik stak gisteren de BBQ aan, gaan ze allemaal naar binnen en doen alle ramen en deuren dicht. BBQ was uitgewalmt en ramen/deuren gaan weer open. Valt er een spatje vet van de kip op de kooltjes, wat een beetje rook veroorzaakte: alle ramen en deuren weer dicht.
feest der herkenning

Mijn 'buren' van 2 huizen verderop knallen ook heel demonstratief alle ramen en deuren dicht als bij mij de BBQ aan gaat. Kan ik eerst nog ff de buuf horen gillen 'oh jee de barbecue gaat weer aan'.

Typisch is dat de buren links en rechts naast mij nog nooit een onvertogen woord hebben gezegd over het ding...

En nu gaan ze verhuizen
pi_52144473
Idd heel erg zielig bezig die mensen!
Ik zou er echt wat van zeggen,van dat klussen!
En gewoon weer BBQen deze week haha
Moet je van die worstjes nemen, die lekken veel vocht..lekker roken
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:35:36 #24
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52144542
Hahaha dat hoesten. Wat een tutjes . Stel je voor zeg, er rookt iemand, oehhh.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_52144613
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:32 schreef Patries86 het volgende:
Idd heel erg zielig bezig die mensen!
Ik zou er echt wat van zeggen,van dat klussen!
Wat wil je er van zeggen?

Er is niemand die mij verbied tussen 9 en 22 uur te klussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')