Serieus, dat je je hier kwaad ommaakt .. Like you give a fuck? Als zij zo kinderachtig reageren .. laat hun tochquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zelf al 2 jaar lang (netzolang als ze hier wonen) elke dag boren, schuren, slijpen en zagen. Maar daar maak ik me niet druk om, had liever klusschuwe buren, maarja, het is niet anders. (kan al 2 jaar geen was buiten laten drogen door al het slijpsel en schuursel)
Maar ik stak gisteren de BBQ aan, gaan ze allemaal naar binnen en doen alle ramen en deuren dicht. BBQ was uitgewalmt en ramen/deuren gaan weer open. Valt er een spatje vet van de kip op de kooltjes, wat een beetje rook veroorzaakje: alle ramen en deuren weer dicht.
Dit ging zo de hele avond door!
Zat ik vanmiddag in de achtertuin, stak ik een sigaretje op, gaat het hele gezelschap bij de buren luidruchtig nephoesten.![]()
Ik eet vanavond pizza uit de diepvries, maar denk dat ik de BBQ voor de "sfeer" maar eens flink in de fik ga zetten.![]()
Dolletjes, wat een idee, vetzak!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef fathank het volgende:
Als je blowende vrienden hebt, die laten komen en de hele avond laten smoken in de achtertuin.
Best tegenstrijdig wat je zegt vind je niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Serieus, dat je je hier kwaad ommaakt .. Like you give a fuck? Als zij zo kinderachtig reageren .. laat hun tochJe moet dat gedrag van hunnie echt negeren! Desnoods ga je er heen en zeg je even waar het op staat
![]()
Zowiezo .. al 2 jahrtjes hou je dat al vol![]()
![]()
![]()
Ik had het nog geen week vol gehouden
Natuurlijk bij de vuurkorf. En heel veel bier, en muziek.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:51 schreef fathank het volgende:
Als je blowende vrienden hebt, die laten komen en de hele avond laten smoken in de achtertuin.
oeh! waar is het? wij komen wel, mag ik vrienden meenemen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
Natuurlijk bij de vuurkorf. En heel veel bier, en muziek.
Het is hier droog hoor?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:15 schreef Robin2130 het volgende:
Het regent vandaagDus geen BBQ vandaag, dan hebben jouw buren ook geen last van je
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Maar ik stak gisteren de BBQ aan, gaan ze allemaal naar binnen en doen alle ramen en deuren dicht. BBQ was uitgewalmt en ramen/deuren gaan weer open. Valt er een spatje vet van de kip op de kooltjes, wat een beetje rook veroorzaakte: alle ramen en deuren weer dicht.
Wat wil je er van zeggen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:32 schreef Patries86 het volgende:
Idd heel erg zielig bezig die mensen!
Ik zou er echt wat van zeggen,van dat klussen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |