abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201113
Zou natuurlijk ergens helemaal nog geen onlogische gedachte zijn volgens mij. Veronica heeft een verleden met programma's / mensen daarover en waarom niet iemand in BB zetten met die voorkeur.
En op die manier hoeft manlief zich er ook niet aan te storen.
too much is not enough....
pi_201114
Was het niet Karin die in dat programma van Menno Buch was?? Die vrouw die een obsessie had voor motorisch gestoorde mannen.
Of was zij die ene met dat Latex pakje??
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_201115
NEEN, KARIN WAS....

diegene die bang was voor roltrappen en het graag met een dwerg op haar buik en op de rug van een olifant limbo-dansend deed.

Uiteindelijk heeft ze zich ook ingeschreven voor sex, de stand van zaken, maar ze was te knap en ze waren bang dat de kijker opgewonden zou raken wat absoluut niet de bedoeling was van dit programma. (Hence dat Katherine Kwijl het presenteerde.) Uiteindelijk zijn alle tapes van Sex, de stand van zaken, gebruikt voor een afkickcentrum voor sexverslaafden.
Met succes, overigens, 340.000 sexverslaafden zijn nu a-sexueel (en fan van Micheal Jackson) geworden.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_201116
Hoezo? Dan wil je zo zeker weten waar en wanneer omdat je zelf een oogje op d'r hebt.

Nee wasted dat gaat mooi niet door. Ik hou haar mooi voor mezelf.

-------------------------
Jongens- en parenclub 'The young one'

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_201117
Karin naar een parenclub,

Vast en zeker met die griezel van een Theo van Goch

Hoezo hunkering?

vrijdag 15 oktober 1999 @ 14:32:00 #6
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_201118
Sorry even off-topic.
Mirrorman, wat een verrassing, dach dat je hier nie meer wilde zijn??
pi_201119
IK WILDE HIER NOG WEL ZIJN!

Lees die andere topic nog maar na 'Gejank over Topics' Ik ben er, en alles is okay!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_201120
LOL om vriend Mirrorman!...
Vergeet niet de draadtjesvlees tijdig op het vuur te zetten! Overigens als Karin naar een parenclub gaat dan is het zeker een parenclub voor zwaar gestoorde giraffen en miereneters, want als ze een parenclub voor mensen betreed is ie gelijk naar de klote, uit, pleite, voorbij....geen parenhandel meer.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 17:15:00 #9
663 BWstudent
lees: studente
pi_201121
Met Karin in een parenclub?
Meteen wegwezen.

ging haar man soms naar die clubs en neemt zij nou revance?

Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

pi_201122
Parenclub prima zolang het niet met Mona is
pi_201123
Uiteraard gaat Mona naar de parenclub ( maar wel in Artis) Als er nl. een gangbang party is voor olifanten (vingeren vindt ze heerlijk)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')