abonnement Unibet Coolblue
pi_54660809
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:30 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
What!? What!??

Vond ik goed geacteerd trouwens

Ah, je hebt de tekst er ook bijgezet zie ik..
Ja, was goed geacteerd... echt zo'n gezicht van radeloosheid en WTF?

Ja, tekst erbij gezet. Dan zijn de caps wat duidelijker misschien voor mensen die het niet gezien hebben.

Nu ik weer een stukje Doctor heb gezien snak ik eigelijk nog meer naar een nieuw seizoen.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  Admin vrijdag 16 november 2007 @ 21:35:34 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54660855
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Tennant is inderdaad een heel goede doctor, hoewel ik Ecclestone ook heel goed vond.
Ik zat pas geleden The Doctor Dances te kijken, en ik vind Ecclestone's Doctor heel serieus, maar daarin juist heel luchtig, en af en toe ontsteekt er een enorme lach in zijn gezicht (en roept-ie Fantastic!). Dat is erg goed, maar Tennant is heel uitbundig, maar nooit doldwaas. Nu ook weer met Davison: hij is enthousiast, maar houdt vervolgens zijn kop om de ander na te laten denken terwijl hij staat te glunderen. En als-ie dan een idee heeft springt-ie heen en weer en alles wat-ie ontdekt vindt-ie prachtig.

Daarin vind ik Tennant's Doctor echt m'n favoriet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54660876
Zit Kylie nu trouwens al in de kerst aflevering of pas vanaf seizoen 4?
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  Admin vrijdag 16 november 2007 @ 21:42:39 #79
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54661053
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
Zit Kylie nu trouwens al in de kerst aflevering of pas vanaf seizoen 4?
Volgens mij alleen in de kerstaflevering. Seizoen 4 is met Catherine Tate en vanaf halverwege weer Freema Agyeman.

In januari begon trouwens Torchwood toch weer? Weet iemand dat?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:43:11 #80
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_54661067
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik zat pas geleden The Doctor Dances te kijken, en ik vind Ecclestone's Doctor heel serieus, maar daarin juist heel luchtig, en af en toe ontsteekt er een enorme lach in zijn gezicht (en roept-ie Fantastic!). Dat is erg goed, maar Tennant is heel uitbundig, maar nooit doldwaas. Nu ook weer met Davison: hij is enthousiast, maar houdt vervolgens zijn kop om de ander na te laten denken terwijl hij staat te glunderen. En als-ie dan een idee heeft springt-ie heen en weer en alles wat-ie ontdekt vindt-ie prachtig.

Daarin vind ik Tennant's Doctor echt m'n favoriet.
Ik zie Tennant ook echt als opvolger van Ecclestone, niet alleen als Doctor maar ook in zijn maniertjes.
Het lijkt een beetje op de Doctor die Ecclestone neerzette maar dan inderdaad wat minder serieus en met meer humor, wat kindelijker misschien.
Maar dat opeens heel uitbundig doen heeft ie volgens mij van Ecclestone overgenomen.
  Admin vrijdag 16 november 2007 @ 21:44:58 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54661113
Dat zou heel goed kunnen. Tennant is Ecclestone, beinvloed door Rose en daardoor verjongd en met meer joy of life. Die theorie zuig ik uit m'n duim, maar wel mede omdat zijn accent beinvloed is door Rose (las ik ergens), dus ik zie wel wat in het overnemen van invloeden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:58:42 #82
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_54661483
En in de mini aflevering van net werd ook duidelijk dat Tennant ook van Davison dingen heeft overgenomen, oa. de schoenen en de bril
  Admin vrijdag 16 november 2007 @ 21:59:58 #83
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54661511
Ja, ik denk dat het deels ook niet zozeer 10th Doctor tegen 5th was, maar echt David Tennant tegen zijn jeugdheld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:05:07 #84
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_54661601
Ik vraag me af of ze er in latere afleveringen nog op terugkomen, al is het maar in een zinnetje ofzo.
  Admin vrijdag 16 november 2007 @ 22:08:32 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54661724
Het zou niet eens hoeven.

Weet je wat me een keer leuk lijkt? Als een opvolger voor Tennant een half seizoen eerder al een gastrol krijgt in een aflevering met 2 Doctors. Dus, stel, James Nesbitt zou vanaf S5 the Doctor zijn, ik noem maar wat, dan zou halverwege seizoen 4 Tennant Nesbitt tegenkomen. En vanaf dat punt natuurlijk een 2-Doctorverhaal, maar met het verschil dat je als publiek (en als Doctor) die andere Doctor nog helemaal niet kent, omdat het de *volgende* incarnatie is, in plaats van een van de vorige.

Ik ben benieuwd wat voor verhaal je daarvan zou kunnen maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:22:00 #86
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_54662123
klinkt interessant, je zou ook nog 2 doctors kunnen laten versmelten tot 1 nieuwe..
Ik denk dat het anders te snel duidelijk wordt dat de andere doctor die nieuwe wordt.
  Admin vrijdag 16 november 2007 @ 22:23:28 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54662168
Het wordt ongetwijfeld snel duidelijk, maar dat boeit toch niet? Zolang je niet weet wanneer het gebeurt is er niet zoveel aan de hand, qua spanningsboog.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54662425
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef Breuls het volgende:

[..]

Volgens mij alleen in de kerstaflevering. Seizoen 4 is met Catherine Tate en vanaf halverwege weer Freema Agyeman.

In januari begon trouwens Torchwood toch weer? Weet iemand dat?
O ja, zo zat het... ik dacht Kylie een heel seizoen Dank je
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:01:52 #89
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_54684617
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Breuls het volgende:
Het zou niet eens hoeven.

Weet je wat me een keer leuk lijkt? Als een opvolger voor Tennant een half seizoen eerder al een gastrol krijgt in een aflevering met 2 Doctors. Dus, stel, James Nesbitt zou vanaf S5 the Doctor zijn, ik noem maar wat, dan zou halverwege seizoen 4 Tennant Nesbitt tegenkomen. En vanaf dat punt natuurlijk een 2-Doctorverhaal, maar met het verschil dat je als publiek (en als Doctor) die andere Doctor nog helemaal niet kent, omdat het de *volgende* incarnatie is, in plaats van een van de vorige.

Ik ben benieuwd wat voor verhaal je daarvan zou kunnen maken.
Op zich zou zoiets wel kunnen, maar ik zie het liever als kleine cameo. Bijvoorbeeld in de eerste aflevering van een seizoen een scene dat de doctor ergens loopt. Vervolgens komt er een onbekende man de hoek om, hij ziet de doctor, schrikt en duikt meteen weer weg.

In de laatste aflevering van het seizoen zouden we die scene dan weer in een andere context kunnen zien.
No escape from reality
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:23:12 #90
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_54685098
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef Breuls het volgende:

[..]

Volgens mij alleen in de kerstaflevering. Seizoen 4 is met Catherine Tate en vanaf halverwege weer Freema Agyeman.

In januari begon trouwens Torchwood toch weer? Weet iemand dat?
Sowieso januari, waarschijnlijk de eerste helft las ik ergens.
  zondag 18 november 2007 @ 15:51:36 #91
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_54695154
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Breuls het volgende:
Het zou niet eens hoeven.

Weet je wat me een keer leuk lijkt? Als een opvolger voor Tennant een half seizoen eerder al een gastrol krijgt in een aflevering met 2 Doctors. Dus, stel, James Nesbitt zou vanaf S5 the Doctor zijn, ik noem maar wat, dan zou halverwege seizoen 4 Tennant Nesbitt tegenkomen. En vanaf dat punt natuurlijk een 2-Doctorverhaal, maar met het verschil dat je als publiek (en als Doctor) die andere Doctor nog helemaal niet kent, omdat het de *volgende* incarnatie is, in plaats van een van de vorige.

Ik ben benieuwd wat voor verhaal je daarvan zou kunnen maken.
Daar is al min of meer mee gespeeld in het laatste verhaal van Tom Baker, waarin The Watcher de belichaming van zijn nieuwe "generatie" is en aan hem verschijnt. Daarnaast ook in het laatste seizoen met Colin Baker, Trial of a Timelord, waarin de bad guy, The Valeyard, de combinatie van de kwade kanten van the Doctor belichaamt, ergens tussen zijn 12e en 13 regeneratie in.

Productioneel gezien is het niet goed haalbaar om zo'n verhaal te maken, aangezien je daarmee voor de kijker duidelijk maakt dat de hudige Doctor er binnen die aflevering en het volgende seizoen ermee ophoudt en daarmee hoe dan ook de spannningsboog voor je seizoen verknalt. Langer dan dat is immers niet productioneel verantwoord, omdat de acteur teveel kan veranderen, hij zich al vroeg moet commiteren aan de serie en dus in de tussentijd werk zal kunnen mislopen en je risico's loopt als hij bijvoorbeeld verongelukt. Dat is natuurlijk nooit uit te sluiten, maar veroorzaakt in dit geval teveel onzekerheden.

Idealiter is een nieuwe Doctor een complete verrassing, zoals bedoeld was met de intro van Tennant...
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  Admin zondag 18 november 2007 @ 16:11:11 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54695577
Ja, aan dat soort implicaties zat ik ook te denken. Je legt al heel wat vast en dat kan de boel verpesten. Maar het zou wel apart zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54702635
quote:
Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Breuls het volgende:
Moffat rules. Jekyl was top, maar vergeet niet dat hij The Empty Child / The Doctor Dances, The Girl in the Fireplace en Blink heeft geschreven, plus dat de Pudsey special van morgenavond van zijn hand is.

En ik ga ervanuit dat hij een aflevering voor S4 heeft geschreven. Geen DW zonder Moffat.
Gingen de geruchten niet dat moffat een aflevering zou schrijven met meerdere doctors? Buiten de children in need special om?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin zondag 18 november 2007 @ 21:32:16 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54703795
Geen idee. Sloegen die geruchten niet stiekem toch op CiN?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 november 2007 @ 11:15:06 #95
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_54712411
quote:
Op zondag 18 november 2007 21:32 schreef Breuls het volgende:
Geen idee. Sloegen die geruchten niet stiekem toch op CiN?
De meeste geruchten maken iets groots van iets kleins, dus vast wel.
Vooralsnog worden ook de geruchten rond Tennants vertrek naar het rijk der fabelen verwezen. En logisch bekeken: waarom een pauzejaar inlassen dat Tennant de kans geeft Shakespeare te doen en hem vervolgens laten vertrekken? Volgens mij heeft Tennant ook veel te veel lol in zijn rol om weg te willen. Dat bewees Time Crash maar weer eens. En zolang de kijkers nog dol op hem zijn...
En voor zijn carriere hoeft hij niet te stoppen, hij heeft zat andere projecten ernaast waarmee hij zich lekker divers blijft profileren.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
  Admin maandag 19 november 2007 @ 11:18:45 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54712467
Ik heb gisteren nog eens zitten kijken, en als er iemand lol heeft in zijn rol is het David Tennant wel.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 19 november 2007 @ 21:52:29 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54726226
quote:
Triumph for Series Three scribes.

Doctor Who has scooped a prestigious Writers' Guild of Great Britain Award for the Best TV Series beating Life on Mars and New Tricks.

In the presentation on Sunday 19th November, Series Three of the BBC One Drama was named Best TV Series. Gareth Roberts and Steven Moffat were in attendance to collect the award on behalf of the Series Three writing team which also included Russell T Davies, Chris Chibnall, Helen Raynor and Stephen Greenhorn.

"It's a particular honour to receive an award from our peers in the writing community," said Gareth Roberts, writer of The Shakespeare Code. "We're all surprised and delighted, and looking forward to bringing more Doctor Who to BBC One in 2008."

Steven Moffat, writer of Blink, said he was "Absolutely thrilled to be part of the winning Doctor Who writing team. Writing for Doctor Who has been my dream since I was seven years old - now that I've got an award for it, maybe I can get a girlfriend.

"That would make my Mum happy as she's keen for me to move out. Just amazing, though to see this grand, mad old show take on huge, wonderful hits like Life On Mars and New Tricks and stroll off home with the gong."
Met Human Nature/Family of Blood en Blink had DW dit jaar ook wel pareltjes natuurlijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54727231
Blink Wat was die goed!
pi_54810432
de nieuwe compagnon van the doctor is gewoon deze vrouw van die comedy serie, had het helemaal niet door
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin dinsdag 27 november 2007 @ 13:06:18 #100
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54868282
BBC Radio meldt dat Billie Piper inderdaad als Rose terugkomt in het nieuwe seizoen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')