Anders had hij wel gezegd; "Ik wil hem niet meer terug!". Als hij geld verdient dan zou ik het menselijk vinden dat je iemand niet op straat zet maar hem de kans (bijv. bepaalde periode) geeft een andere baan te vinden. Maar misschien ben ik daarom wel geen werkgever..quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Welk deel van 'ik wil hem liever niet terug' was niet duidelijk?
Ahum, de werknemer dacht al 2 maanden geleden over opstappen en die bepaalde periode heet een opzegtermijn en die zal TS ongetwijfeld in acht nemen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Anders had hij wel gezegd; "Ik wil hem niet meer terug!". Als hij geld verdient dan zou ik het menselijk vinden dat je iemand niet op straat zet maar hem de kans (bijv. bepaalde periode) geeft een andere baan te vinden. Maar misschien ben ik daarom wel geen werkgever..
Als WN in kwestie niet twee maanden geleden al was begonnen met aan te geven dat 'ie naar 'n nieuwe baan aan het uitkijken was, vervolgens opzegt en een paar dagen later terugkrabbelt omdat het salaris een beetje tegenvalt, zou ik je gelijkgevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:24 schreef Tarabass het volgende:
Anders had hij wel gezegd; "Ik wil hem niet meer terug!". Als hij geld verdient dan zou ik het menselijk vinden dat je iemand niet op straat zet maar hem de kans (bijv. bepaalde periode) geeft een andere baan te vinden. Maar misschien ben ik daarom wel geen werkgever..
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef mgerben het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit heeft echt te maken met verantwoordelijkheid nemen voor je uitspraken.
Het leven is geen Microsoft Word waar je altijd op 'undo' kunt drukken, en dat geldt dubbel voor je werkgever.
Lol.. ik moest even denken aan de werknemer, die de avond dat hij de brief tikte waarschijnlijk een paperclip met "het lijkt of u ontslag wilt nemen. Wilt u informatie over ontslag nemen?" wegklikte..quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:44 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ahum, de werknemer dacht al 2 maanden geleden over opstappen en die bepaalde periode heet een opzegtermijn en die zal TS ongetwijfeld in acht nemen.
Sorry hoor, maar dit heeft echt te maken met verantwoordelijkheid nemen voor je uitspraken.
Het leven is geen Microsoft Word waar je altijd op 'undo' kunt drukken, en dat geldt dubbel voor je werkgever.
Bij een werknemer die al aan heeft gegeven op den duur weg te willen? Begin dan inderdaad maar niet aan een bedrijf...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
... en vervolgens neemt hij over twee maanden alsnog ontslag omdat hij dan een baan heeft gevonden die wel genoeg betaalt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:11 schreef geevee het volgende:
Nu krijgt hij plotseling spijt omdat het salaris tegenvalt, jammer dan tenzij je beslist niet buiten deze werknemer kan hem niet terugnemen (ik had al begrepen dat er wat kwesties waren)
Het lijkt me dat je nog heel reeel bent. Dit soort werknemers hebben al besloten om weg te gaan en zijn daardoor niet meer gemotiveerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:06 schreef brainol het volgende:
In overleg hebben wij besloten dat de werknemer nog 1,5 maand hier blijft werken. Dan gaat hij naar zijn nieuwe baan toe.
Wat zitten er hier veel werkgevers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:23 schreef dahei het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je nog heel reeel bent. Dit soort werknemers hebben al besloten om weg te gaan en zijn daardoor niet meer gemotiveerd.
meldtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 07:50 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wat zitten er hier veel werkgevers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het verbaast me dat 't toch er nog zoveel zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:07 schreef Empedocles het volgende:
[..]
meldtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wat had je anders verwacht dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie goed doet zal goed bekomen, of zoietsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:46 schreef Ici-Paris het volgende:
Ik vind TS als wergever te goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop