Sweet... wat is dat voor geilerd links van je laptop?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n uberhippe opnamehoekje
[afbeelding]
Aaaahhh... please... zet m ff over het muziekstukje heen, dan is het wat completer..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow gewoon een toneportom gitaar/bas/zang op te nemen
Alleen kan ik neit zingen dus ik moet wachten tot m'n zanger terug is van vakantie![]()
Dat zal ik je niet aandoenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aaaahhh... please... zet m ff over het muziekstukje heen, dan is het wat completer..
smoesjes... smoesjes...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zal ik je niet aandoen
Ik heb hier niet eens een mic liggen![]()
Het is niet dat je muziek qua zang aria's,falsetto's en vibrato's bevatten. Lul niet en zingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zal ik je niet aandoen
Ik heb hier niet eens een mic liggen![]()
Moet je nagaan als dat al fout gaatquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:48 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het is niet dat je muziek qua zang aria's,falsetto's en vibrato's bevatten. Lul niet en zingen.![]()
Zullen we nooit achter komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan als dat al fout gaat
Gitaren klinken erg goed!! welke patch heb je gebruikt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Pfff weer bezig met opnemen maar ik heb weer tips nodig![]()
Kom maar op en help me!![]()
![]()
Eerste opzetje
Cool! Zeer stoneresque.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:39 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zo gister nog ff wat aan het prutsen geweest. Kort Ideetje voor een nummer.
Structuur e.d. moet nog uitgewerkt worden. Dit is puur voor het globale idee.
Voer voor de gitarist, mag hij d'r alvast wat bij gaan bedenken (solotjes e.d.)
Handig dat internet, kan nog erg groot gaan worden
link
Tnxquote:
Okee thnxquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Gitaren klinken erg goed!! welke patch heb je gebruikt?
de hi-hat magw el wat meer gepanned worden en de snare misschien ietsa afwisselendere sample, maar klinkt![]()
Als je iets van reverb wil toevoegen, doe dat dan bij de cleane stukken op 2:35 en verderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee thnx
Gitaren deze keer lekker simpel gehouden de standaard American Punk patch die een beetje aan zitten passen niet te veel gain. En daarnanogeen keer met eq bewerkt
Beide gitaarpartijen 2x ingespeeld en allebei naar rechts gezet en de andere 2 naar links. De riffs nog een keer licht er overheen door het midden. En het riff in de bridge 3x ingespeeld en met de EQ ene treble boost gegeven ander midboost en ander basboost
Nog niks gedaan qua reverb maar is volgens mij ook nog niet echt nodig of wat denk jij ?
Okee thnx, ja daar zat ik ook aan te denken eventueel klein beetje chorus nog.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als je iets van reverb wil toevoegen, doe dat dan bij de cleane stukken op 2:35 en verderVoor de rest erg Offspringerig
10 jaar geleden nog harde tepel materiaal voor mij... keep up the good work!
![]()
nee, ik heb inmiddels ook wel een buizenamp. Maar transistor heeft ook zo zijn charmes. Heeft ook een wat snellere en strakkere respons bijvoorbeeld. Buizen is warmer maar daardoor ook wat wolliger.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zie? Een transistor liefhebber
edit: ik zou zeggen test het eens uit en vorm je eigen mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |