Nee eigenlijk niet!quote:
Dank.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Klinkt desondanks lekker strak! Thrashen in E2 lijkt me ook wel cool
Fender heeft volgens mij ook een model dat standaard een octaaf lager gestemd staat. Fender VI ofzo geloof ik. Zit een beetje tussen een bas en een gitaar inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:21 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet!Maar aan de andere kant ook wel, vanwege de stemming.
Dit is em trouwens:
[afbeelding]
ik kan geen touw aan het ritme vastknopen.. loopt niet gelijk ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:22 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Dank.
Is het ook hoor, moet je maar eens proberen!![]()
Tsja, het is Meshuggah he? Die spelen nou eenmaal niet altijd standaard 4/4 matenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik kan geen touw aan het ritme vastknopen.. loopt niet gelijk ofzo.
en die stemming is.. echt ziekelijk laag![]()
![]()
Yep, de Electric VI:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Fender heeft volgens mij ook een model dat standaard een octaaf lager gestemd staat. Fender VI ofzo geloof ik. Zit een beetje tussen een bas en een gitaar in
nee ok, maar dit is gewoon uit de maat ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef SNArky het volgende:
[..]
Tsja, het is Meshuggah he? Die spelen nou eenmaal niet altijd standaard 4/4 maten.
Nee, Nijmegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:00 schreef TeleluvR het volgende:
Zeg, doodkapje, offtopic, maar BW in Utrecht?
Ja kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee als je het nog netter wil hebben moet je dubbele pluggen kopen dat zijn gewoon 2 pluggen aan elkaar vast zeg maar heb je niet die dubbelgevouwen kabeltjes in je koffer
En als je toch al voor een vermogen aan pedaaltjes hebt kan je denk ik tenminste dan een beetje investeren in fatsoenlijke patchkabeltjes
Mag ik je tuner hebben ?![]()
Geylquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:21 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet!Maar aan de andere kant ook wel, vanwege de stemming.
Dit is em trouwens:
[afbeelding]
Eigenlijk zijn vrijwel al hun nummers in 4/4e.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:59 schreef SNArky het volgende:
[..]
Tsja, het is Meshuggah he? Die spelen nou eenmaal niet altijd standaard 4/4 maten.
Ik wist helemaal niet dat het in Nijmegen ook zat... Hier Leiden, a.s. maandag alles inleverenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee, NijmegenNog wel... hopelijk over een maandje of 2 klaar met mijn verslag en dan bul aanvragen.
Cool! Ik heb dus net een stage van 6 maanden in Japan achter de rug en doe nu even iets rustiger aan met het verslag... het eist toch wel zijn tol zo hard werken... Je hebt BMW op best veel plaatsen... Rotterdam, Maastricht...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat het in Nijmegen ook zat... Hier Leiden, a.s. maandag alles inleverenen dan bul aanvragen...
![]()
winds of changequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:49 schreef TenWords het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_vmo_ePVGGI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar ging het nou fout
![]()
Cool... wat voor tent?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:26 schreef Deansensitized het volgende:
Zo het nu lijkt 1 september ons eerste optreden
Een partytentquote:
http://www.verelec.com/catalog/index.php?cPath=128&osCsid=4c25d019c172cea8350a72d5d15dc480quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee, NijmegenNog wel... hopelijk over een maandje of 2 klaar met mijn verslag en dan bul aanvragen.
[..]
Ja klopt
Zodra ik weer wat tijd heb dan ga ik eens kijken naar George L kabeltjes (http://www.georgelsstore.com/) het komt er op neer dat ik dan weer 10 pluggen aan kabels moet solderen (en nee, ik ga geen George L pluggen kopen, aangezien die schijtduur zijn en ik er 10 van nodig heb).
Als ik die dubbele pluggen gebruik zitten de pedalen erg dicht op elkaar.
Plus, nee... mijn tunertje... lief tunertje... *rub rub rub*![]()
[..]
Geyl
Die ESP vipers zijn al helemaal![]()
Kabels boeien me niet zo eigenlijk... maar ik ga eens kijken naar die Neutrik pluggen... als de afstanden okee zijn, dan is dat misschien wel een okeeëe oplossingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.verelec.com/catalog/index.php?cPath=128&osCsid=4c25d019c172cea8350a72d5d15dc480
dit is wat je nodig hebt
Geen kabelsziet er nog strakker uit
je hebt dezelfde koffer als ik geloof ik
Je moet hem wel nog bekleden trouwens![]()
![]()
En een MySpace editor ofzo werkt niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool! Ik heb dus net een stage van 6 maanden in Japan achter de rug en doe nu even iets rustiger aan met het verslag... het eist toch wel zijn tol zo hard werken... Je hebt BMW op best veel plaatsen... Rotterdam, Maastricht...
OT: We hebben sinds kort (lees: 8 maanden oid) een MySpace account... Hoe de nueck kan je je achtergrond aanpassen enzo? Ik heb wel een tutorial gevonden hoe je een persoonspagina aan kan passen, maar bij de band pagina's werkt het blijkbaar anders... het is nóg erger dan Hyves![]()
Ja het is eindelijk gelukt... met freecodesource.com... tnx anyway!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En een MySpace editor ofzo werkt niet?
Deze of deze, bijvoorbeeld?![]()
Ik heb alles vast zitten met klitteband, zelfs een multi-effect-ding van Zoom en ook mijn Bosspedaal en dat blijft goed zitten. Moet echt mijn voet op mijn koffer zetten en met twee handen trekken wil ik mijn Boss los krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:44 schreef Doodkapje het volgende:
En klitteband is handig voor een unit met een vlakke ondergrond (die Big John heb ik ook vastgeklit), maar die Bosspedalen hebben zo'n vage rubberen onderkant. Die moet je eerst weghalen wil je een beetje goed plakklitteband erop krijgen.
Mijn huisgenoot heeft übergoede zelfklevende 3M klitteband http://www.fastenation.com/class.php?id=6&crumbs=145,271,6
Erg sterk... hij moest sommige pedalen loswrikken om m van zijn board af te krijgen... alleen erg duur... 4,50 Eur per 50 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |