Daft Punk is legendarisch. Met name hun album "Homework".quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef L.Dir het volgende:
Ik hoor hem nu ook op Mtv.
Van Daft Punk moet je afblijven, maar ze zullen er zelf vast ook wel wat centen voor vangen.
Tnx.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef aerodynamic het volgende:
Edit: en het nummer heet Harder, Better, Faster, Stronger
quote:"Harder, Better, Faster, Stronger" is a song by French duo Daft Punk first released on March 13, 2001. It is based on a sample of "Cola Bottle Baby"
Dan zie ik het probleem van de TS eigenlijk niet ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:10 schreef Paramnesia het volgende:
Leuk enzo, maar Daft Punk vond het zelf oke, daarom dat ze ook in de Clip zitten, en hebben meegewerkt.
En raad eenshun nummer is ook niet orgineel:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:10 schreef Paramnesia het volgende:
En raad eenshun nummer is ook niet orgineel:
[..]
Nee, ik vind het nogal arrogant dat jij kan vertellen dat Kanye West de muziek van Daft Punk verneukt, terwijl Daft Punk zelf toestemming geven, in de clip zitten en meewerken. Wie ben jij dan weer om daar over te zeuren, ik kan die hele gedachtegang zelfs niet begrijpen.quote:
*kuch* Mening *kuch*quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef honderd het volgende:
[..]
Nee, ik vind het nogal arrogant dat jij kan vertellen dat Kanye West de muziek van Daft Punk verneukt, terwijl Daft Punk zelf toestemming geven, in de clip zitten en meewerken. Wie ben jij dan weer om daar over te zeuren, ik kan die hele gedachtegang zelfs niet begrijpen.
Ik haat rap. Nog wat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ja ik snap het:
waneer iemand met een zwarte-muziek stroming (funk) een liedje maakt en die wordt gesampled door Daft Punk dan is het oke![]()
Maar als een zwarte artiest dat liedje weer neemt en er zijn eigen draaing aan geeft voor zijn zwarte muziek dan is het : Rap
Heil aan deze man:
[afbeelding]
en dit liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=8Xn8M7s17pE
Die ik in mijn LP-verzameling heb.
Hij niet, Daft Punk niet, gaven erom dat hun muziek door anderen werd gebruikt. Want dat gaf hun muziek meerwaarde en een nieuwe artistieke invulling eraan. Dus al zij het hergebruik konden warderen met hun grote muzieksmaak, waarom jij niet?
Hahha wel John Legend en niet Kanye West. John Legend is Kanye West zijn pianist. Dus je digt wel de pianist maar niet de main-artist.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik haat rap. Nog wat?
Overigens kan ik muziek van bv Gnarls Barkely en John Legend wel waarderen hoor, dus rascistische motieven hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Offtopic: Benny Rodrigues![]()
![]()
(is ook een negert)
Dat betekent dat nu JL nu zijn eigen liedjes heeft en de main artist is, hij zijn smaak meer ontwikkeltquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hahha wel John Legend en niet Kanye West. John Legend is Kanye West zijn pianist. Dus je digt wel de pianist maar niet de main-artist.![]()
maar goed ieder zijn mening![]()
Vergeet Lenny Kravitz en Jimmy Hendrix vooral nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik haat rap. Nog wat?
Overigens kan ik muziek van bv Gnarls Barkely en John Legend wel waarderen hoor, dus rascistische motieven hoef je bij mij niet mee aan te komen.
![]()
(is ook een negert)
Neuh, zolang je je niet fapt op die poster vind ik het oke.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef kreuk050 het volgende:
Ben ik erg triest als ik een poster van Kanye West op me kamer heb hangen....concert geweest in ahoy en zijn muziek vind ik geweldig. Vooral het eerste album.
Trough the wirequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef aerodynamic het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen het eerste nummer fresh, weet niet meer hoe dat heette, maar bestond uit al die foto's die in zo'n collage voorbij kwamen.
ook niet zo fresh aangezien Through the wire, gewoon through the fire van chaka kan isquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef aerodynamic het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen het eerste nummer fresh, weet niet meer hoe dat heette, maar bestond uit al die foto's die in zo'n collage voorbij kwamen.
die man is gewoon een wandelende recyclefabriekquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet zo fresh aangezien Through the wire, gewoon through the fire van chaka kan is
ja als je er van houdt is tubgirl miss ook wel lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef kreuk050 het volgende:
Maar wel een goeie, misschien wel beter als het origineel als je van hip hop houd.
quote:Wait 'til I get my money right
La la la la
Then you can't tell me nothing right?
Excuse me, is you saying something?
Uh, uh, you can't tell me nothing
You can't tell me nothing
Let up the suicide doors
This is my life homie, you decide yours
I know that Jesus died for us
But I couldn't tell you who decide wars
So I parallel double-parked that motherfucker sideways
Old folks talking 'bout back in my day
But homie, this is my day
Class started two hours ago, oh, am I late?
No I already graduated
And you can live through anything if Magic made it
They say I talk with so much emphasis
Ooh, they so sensitive
Don't ever fix your lips like collagen
Then say something where you gon end up apolog'in
Let me know if it's a problem then
A'ight man, holla then.
Wait 'til I get my money right
La la la la
Then you can't tell me nothing right?
Excuse me, is you saying something?
You can't tell me nothing
jep.. net zoals de rest van hip hop. worden nou eenmaal veel samples in gebruikt. Of je wil naar dat bliep bliep boing gelul luisteren wat ze crunk noemen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die man is gewoon een wandelende recyclefabriek
Kanye West is 1 van de rappers die ik heel erg kan waarderen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:43 schreef Hijacking het volgende:
jammer idd van zn verkrachting van het toffe daft punk nummer
wat ik wel vet vond was dit plaatje in zn gold digger clip
[[url=http://xs218.xs.to/xs218/07321/onemomentplease.JPG]afbeelding][/url]
haha sorry wat ben jij raar. 'i'm not racist.. some of my best friends are black' haha. kom op man. you just fear the jungle bunnies.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik haat rap. Nog wat?
![]()
(is ook een negert)
haha komt die beer in meerdere clips voor nooit opgevallen laat es links zienquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kanye West is 1 van de rappers die ik heel erg kan waarderen!
Dat plaatje is inderdaad heel vet, die beer zie je overal in terug.
quote:It started on the sands of land of the mother
Word to mother king like my father
My style survived slave ships whips and chains hardships
Still through all this the praise roll off my lips
Bring your guns chains and tone force your religion
On me cut my hair the vibes still exist
To destroy the molesters of my heritage
But they conceal the drums of evil my loyal lineage
King of kings, God of gods
Like my ancestors drums I beat the odds
More mics killed than slaves during the middle passages
Who rapes and ravages and calls us savage?
Jungle bunny, I'm not mo' funny, I'm mo' deadly
They know one day we'll learn how to use it
That's why they fear our jungle music
quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:50 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
haha sorry wat ben jij raar. 'i'm not racist.. some of my best friends are black' haha. kom op man. you just fear the jungle bunnies.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:19 schreef -Mo- het volgende:
Kanyeeeeee. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maar dat nummer is kut. Omdat die sample van Daft Punk zo kut is.![]()
Een eigen muzieksmaak ontwikkelen ipv de top - 40 neger muziek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Negermuziek. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:34 schreef -Mo- het volgende:
Er is meer negermuziek dan alleen Top 40-negermuziek hoor.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Achja niets nieuw iig , touch the sky was ook een verkrachting van move on up van curtis mayfield.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
OokTouch the Sky en Diamonds from Sierra Leone zijn praktisch integraal gebaseerd op bestaande nummers. Het gaat dus niet alleen om dit nummer. Meneer maakt wel erg veel tot het zijne![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet zo fresh aangezien Through the wire, gewoon through the fire van chaka kan is
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef Erotica_ het volgende:
Kanye samplet alles wat los en vast zit. Wat natuurlijk niet uitmaakt want hij komt altijd uit met kwaliteit muziek
sampled?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:41 schreef Erotica_ het volgende:
Kanye samplet alles wat los en vast zit. Wat natuurlijk niet uitmaakt want hij komt altijd uit met kwaliteit muziek
Valt gewoon onder samplen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
sampled?bij touch the sky hoor je nagenoeg de instrumental van move on up , dat is geen sampling meer hoor.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:24 schreef Cubewoods het volgende:
Je hoort er altijd wat van terug, maar Kanye krijgt het vaak voor elkaar om het oude nummer te overtreffen.
beter voorbeeld. hoewel die mij nu ook vervelen wanneer ik ze terug opzet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:13 schreef -skippybal- het volgende:
Samples gebruiken doe je maar dat je het ongeveer niet meer terug kan horen. Anders kan je niks origineels verzinnen en ben je een non-artiest.
De eerste twee albums van DJ Shadow![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |