Daft Punk is legendarisch. Met name hun album "Homework".quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef L.Dir het volgende:
Ik hoor hem nu ook op Mtv.
Van Daft Punk moet je afblijven, maar ze zullen er zelf vast ook wel wat centen voor vangen.
Tnx.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef aerodynamic het volgende:
Edit: en het nummer heet Harder, Better, Faster, Stronger
quote:"Harder, Better, Faster, Stronger" is a song by French duo Daft Punk first released on March 13, 2001. It is based on a sample of "Cola Bottle Baby"
Dan zie ik het probleem van de TS eigenlijk niet ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:10 schreef Paramnesia het volgende:
Leuk enzo, maar Daft Punk vond het zelf oke, daarom dat ze ook in de Clip zitten, en hebben meegewerkt.
En raad eenshun nummer is ook niet orgineel:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:10 schreef Paramnesia het volgende:
En raad eenshun nummer is ook niet orgineel:
[..]
Nee, ik vind het nogal arrogant dat jij kan vertellen dat Kanye West de muziek van Daft Punk verneukt, terwijl Daft Punk zelf toestemming geven, in de clip zitten en meewerken. Wie ben jij dan weer om daar over te zeuren, ik kan die hele gedachtegang zelfs niet begrijpen.quote:
*kuch* Mening *kuch*quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef honderd het volgende:
[..]
Nee, ik vind het nogal arrogant dat jij kan vertellen dat Kanye West de muziek van Daft Punk verneukt, terwijl Daft Punk zelf toestemming geven, in de clip zitten en meewerken. Wie ben jij dan weer om daar over te zeuren, ik kan die hele gedachtegang zelfs niet begrijpen.
Ik haat rap. Nog wat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef Paramnesia het volgende:
Ja ik snap het:
waneer iemand met een zwarte-muziek stroming (funk) een liedje maakt en die wordt gesampled door Daft Punk dan is het oke![]()
Maar als een zwarte artiest dat liedje weer neemt en er zijn eigen draaing aan geeft voor zijn zwarte muziek dan is het : Rap
Heil aan deze man:
[afbeelding]
en dit liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=8Xn8M7s17pE
Die ik in mijn LP-verzameling heb.
Hij niet, Daft Punk niet, gaven erom dat hun muziek door anderen werd gebruikt. Want dat gaf hun muziek meerwaarde en een nieuwe artistieke invulling eraan. Dus al zij het hergebruik konden warderen met hun grote muzieksmaak, waarom jij niet?
Hahha wel John Legend en niet Kanye West. John Legend is Kanye West zijn pianist. Dus je digt wel de pianist maar niet de main-artist.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik haat rap. Nog wat?
Overigens kan ik muziek van bv Gnarls Barkely en John Legend wel waarderen hoor, dus rascistische motieven hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Offtopic: Benny Rodrigues![]()
![]()
(is ook een negert)
Dat betekent dat nu JL nu zijn eigen liedjes heeft en de main artist is, hij zijn smaak meer ontwikkeltquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hahha wel John Legend en niet Kanye West. John Legend is Kanye West zijn pianist. Dus je digt wel de pianist maar niet de main-artist.![]()
maar goed ieder zijn mening![]()
Vergeet Lenny Kravitz en Jimmy Hendrix vooral nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik haat rap. Nog wat?
Overigens kan ik muziek van bv Gnarls Barkely en John Legend wel waarderen hoor, dus rascistische motieven hoef je bij mij niet mee aan te komen.
Offtopic: Benny Rodrigues![]()
![]()
(is ook een negert)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |