abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52137021
Het is hot buiten, je hoeft maar uit de schaduw te komen en de zweetdruppeltjes beginnen al te vloeien. Wat doe je dan? Je gaat lekker op het terras zitten om te genieten van een heerlijke ijscoupe of een koel pilsje. M'n vriendin en ik dus lekker even de binnenstad van Sittard induiken. Zien we dat d'r nog maar één tafeltje vrij is. Alvorens we op de houten terrasstoeltjes neerploften viel me al een ranzig uitziende kerel op die een tafeltje verderop zat. De kerel in kwestie was moddervet, had een bloes aan die leek alsof die al weken niet door het wasmachientje heen was gedraaid en tot overmaat van ramp lag het ranzige varkentje ook nog eens de hele tijd zó ongelooflijk hard zijn neus op te halen en te rochelen dat ongeveer iedereen in een straal van 10 meter kon meegenieten van het zalige geluid.

Dus m'n vriendin en ik settelen ons in de stoeltjes terwijl een overijverige bediende kwam vragen of we alvast iets te drinken lustten. Terwijl we zaten te wachten op onze drankjes blies een zacht zomerwindje door het terras, om vervolgd te worden door een verschrikkelijk gore, penetrante urinegeur die zich in m'n neusgaten drong. De geur was zo ranzig, dat ik al op m'n elleboog leunend een hand voor mijn reukorgaan hield, terwijl ik als Limburger zijnde toch wel wat pittige geurtjes gewend ben. Limburg is immers vrij primitief en je kijkt als je hier woont al niet meer van op als je de koeienmest van de boerderij 2 wijken verderop ruikt. Om te kotsen was de geur die zich steeds erger in m'n neusgaatjes drong, zo erg dat m'n heerlijk koele pilsje me niet eens smaakte.

Na wat nader onderzoek door middel van m'n uiterst betrouwbare reukorgaan kwam ik tot de ontdekking dat de geur afkomstig was van het vieze vartkentje dat achter me zat, dat nog steeds de hele tijd lekker aan het rochelen was. Ik heb de rest van m'n pils in één keer al zuur kijkend m'n keel in gesodemieterd en maakte haastig het gebaar naar de bediende dat ik wou afrekenen. De paar uren daarna heb ik totaal geen eetlust gehad.

Mijn klacht: Vieze, rochelende naar zeik stinkende mensen die op een terras gaan zitten en zo mijn dorst en eetlust finaal verpesten (en waarschijnlijk ook die van anderen, daar al meer mensen de hele tijd raar opkeken).
pi_52137095
Tja, Sittard...
pi_52137152
samenvatting?
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:39:30 #4
146730 R81
Ech wel...
pi_52137200
Gewoon wat van zeggen. Dat vind ik ook altijd zo goor, van die mensen die smerig eten of smerige geluiden maken in een restaurant
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_52137224
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:37 schreef Schunckelstar het volgende:
samenvatting?
Stinkert bederft de lust naar bier..
Wie, ik?
pi_52137269
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:40 schreef Schuttingbeer het volgende:

[..]

Stinkert bederft de lust naar bier..
een grof schandaal
ik zou er wat van zeggen
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:44:13 #7
163627 L.Dir
Boards of Canada
pi_52137324
Zoiets had ik ook een keer, toen zat ik in de trein en ging er schuin voor me een of andere wandelende sloot zitten damn wat stonk die kerel. Een soort penetrante loempia-zweet mix.
Je zag echt 2 meisjes die achter hem zaten wegvluchten naar een ander treintoestel. (FunFact: Er groeide haar uit zijn oor.)
pi_52137375
Je ruikt rook jezelf.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:47:31 #9
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_52137415
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:34 schreef CasB het volgende:
Tja, Sittard...
Nee Zoetermeer dan zeker, daar knap je van op zeg.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_52137422
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:39 schreef R81 het volgende:
Gewoon wat van zeggen. Dat vind ik ook altijd zo goor, van die mensen die smerig eten of smerige geluiden maken in een restaurant
Ik denk niet dat zo'n zwijn geinteresseerd is in dergelijke opmerkingen, gezien hij in de eerste plaats die geluiden niet zou maken als hij een beetje fatsoen zou hebben.

Enfin, ik weet hoe het is. Waar ik nu werk zit een ranzigerd die altijd naar opgedroogd zweet ruikt. Hier is wat van gezegd maar deze persoon doet er niks mee. Ik zit inmiddels ergens anders zodat ik het bijna niet ruik. Lucht is gewoonweg niet te harden, ik ging er letterlijk bijna van over mijn nek.

Stinkende mensen...
Douche en deo...
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:48:02 #11
163627 L.Dir
Boards of Canada
pi_52137433
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je ruikt rook jezelf.
Kinderachtig.
"Je ruikt je bovenlip boehoe"
pi_52137464
En dan topic je er maar een topic over op FOK?
Je had die man ook een zeepje kunnen geven als hint.
pi_52137514
Dan zeg jij zo van:
"Men, was je blouse even, hij ziet er vies uit en hij stinkt."

Hij zo van: "Ja, maar ik heb hem toch gekocht!!11!!"
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:51:45 #14
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_52137529
Eens met TS, zitten vaker zulke figuren op de markt van Sittard.
Tics van je petten.
pi_52137536
Dus je gaat in een topic de huilie uithangen i.p.v. diegene erop aanspreken of zelfs maar een ander terrasje opzoeken?
pi_52137543
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan zegt jij zo van:
"Men, was je blouse even, hij ziet er vies uit en hij stinkt."

Hij zo van: "Ja, maar ik heb hem toch gekocht!!11!!"
En dan moeten we maar niet over zijn onderbroek luier hebben
pi_52137562
Was het Maikuuul?
pi_52137626
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Was het Maikuuul?
Dat zou best kunnen
Boh gek, Check mij stinken in mijn hendig sjieke slip
pi_52137648
Tsja, heel Limburg stinkt he
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_52137652
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik denk niet dat zo'n zwijn geinteresseerd is in dergelijke opmerkingen, gezien hij in de eerste plaats die geluiden niet zou maken als hij een beetje fatsoen zou hebben.

Enfin, ik weet hoe het is. Waar ik nu werk zit een ranzigerd die altijd naar opgedroogd zweet ruikt. Hier is wat van gezegd maar deze persoon doet er niks mee. Ik zit inmiddels ergens anders zodat ik het bijna niet ruik. Lucht is gewoonweg niet te harden, ik ging er letterlijk bijna van over mijn nek.

Stinkende mensen...
Douche en deo...
Egoïstisch kutvolk is dat. Ik ken ook een paar van die mensen die zo'n pittige, ouwe zweetgeur met zich meedragen. Bijna allemaal van dat volk wat wekenlang hetzelfde shirtje draagt omdat er toch geen zichtbare vlekken in zitten, maar wel elke dag al dansend en springend in de plaatselijke sportkantine of de kroeg hangen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:57:04 #21
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_52137676
ik zou zeggen: opbokken fatty!
pi_52137796
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Was het Maikuuul?
Damn, hoe is het met die skater uit je avatar afgelopen?
pi_52138207
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:02 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Damn, hoe is het met die skater uit je avatar afgelopen?
Hij stond gewoon weer op.

http://youtube.com/watch?v=KBvCrSjpx9I
pi_52138394
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Hij stond gewoon weer op.

http://youtube.com/watch?v=KBvCrSjpx9I
damn, flinke val, denk dat ie de volgende dag moeite had met zitten
pi_52138952
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:47 schreef tisauch het volgende:

[..]

Nee Zoetermeer dan zeker, daar knap je van op zeg.
Ja echt wel
pi_52139288
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:37 schreef Schunckelstar het volgende:
samenvatting?
Hij heeft een nieuw eetlustonderdrukkend middel ontdekt en hij gaat stinkend rijk worden (excuses voor de woordgrap)
pi_52139486
de mensen van de bediening er gewoon op aanspreken?
Optyfen met die meurgasten
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')