abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 september 2007 @ 18:39:29 #226
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_52964189
En ook in Goes. Ik ga wel kijken.
  woensdag 5 september 2007 @ 19:21:26 #227
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52965074
Whoei! In de Rock Tribune lees ik dat er deze maand een nieuw album van Agent Steel uit komt en dat Exciter ook met een nieuwe bezig is. .
Goed nieuws voor thrashminnend Nederland!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 5 september 2007 @ 22:17:28 #228
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52969529
Hm, hoogtijdagen van Exciter liggen toch wel al een 20 jaar achter ons. En Agent Steel zonder John Cyriis is toch ook niet echt Agent Steel
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 september 2007 @ 22:21:22 #229
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_52969648
Uit de review die we gister plaatsten maak ik op dat dit toch echt een van de mindere albums is van Agent Steele.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 5 september 2007 @ 22:49:02 #230
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52970524
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:17 schreef Mark het volgende:
Hm, hoogtijdagen van Exciter liggen toch wel al een 20 jaar achter ons. En Agent Steel zonder John Cyriis is toch ook niet echt Agent Steel
Toch ben ik benieuwd hoe ze het doen met die nieuwe zanger.
Op de Annihilator myspace staat een heropname van Heavy Metal Maniac door Jeff Waters samen met Dan Beehler. Dat is dan weer wel cool. .

AS is niet echt heel goed meer nu, maar ga het toch maar beluisteren.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 5 september 2007 @ 23:16:00 #231
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_52971347
Ik heb Heavy Metal Maniac indertijd nog als dure import gekocht, was wel 40 gulden (!).
Was toch uniek in de metal-scene: een zingende/gillende drummert
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 6 september 2007 @ 01:44:38 #232
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_52973735
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Wie gaat er naar de Black Crusade Tour van Machine Head? Ik ga

Arch Enemy en Dragonforce voorprogramma!!
ik ga ook
  donderdag 6 september 2007 @ 08:42:47 #233
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_52974781
quote:
Op woensdag 5 september 2007 23:16 schreef Mark het volgende:
Ik heb Heavy Metal Maniac indertijd nog als dure import gekocht, was wel 40 gulden (!).
Was toch uniek in de metal-scene: een zingende/gillende drummert
Zo, da's duur. Ik heb een Europese heruitgave gekocht voor 10,- euro ofzo.

Is de trackindeling bij jou ook zo vreemd? Ik heb altijd het idee gehad dat midden in Iron Dogs men van track ging verwisselen ofzo.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:57:08 #234
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53009486
Iemand enig idee of en hoe ik aan een DeathAngel patch kan komen?
[KNE]-Mod
  zondag 9 september 2007 @ 09:41:01 #235
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53044832
Als ze gemaakt worden moeten ze te koop zijn. Heb je al bij Britse webshops gekeken? Ik heb het idee gekregen dat zulke bands in GB nog het populairst zijn.

Speaking of Thrash: Met hulp van YouTube heb ik een geweldige Braziliaanse (!) thrash band leren kennen. Super old school en niks vernieuwends, maar lekker ouderwets beuken!

Ze heten Violator (uiteraard) en hoor ze hier: http://www.myspace.com/viothrash

[ Bericht 0% gewijzigd door Witchfynder op 09-09-2007 10:19:26 ]
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 9 september 2007 @ 10:02:22 #236
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53044941
Er schijnen trouwens ook ooit Municipal Waste shirts gemaakt te zijn in limited edition met alleen de slogan "Thrash is King" erop.
[KNE]-Mod
pi_53046807
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:16 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Nope, Fins kan ik niet.
Wel wat Zweeds trouwens, daar wil ik zo af en toe nog wel eens wat uitspraken van oefenen ('waar is het hotel', 'hoeveel kost dit', 'ben je al 18', dat soort dingen ).
Tof Ik kwam pasgeleden twee Zweedse meisjes tegen in de supermarkt. En ik zo van binnen "aahhh Zweden in Hoog Catharijne!" maar ik heb niks gezegd. Mooie taal ook, dat Zweeds. Dat wil ik ook ooit eens gaan leren.
quote:
Ik vind Verisäkeet trouwens een goed album! Het had bij mij wel even tijd nodig om door te komen, ik moest er even aan wennen. Maar hoe vaker ik er naar luisterde, hoe meer dingen mij opvielen waarvan ik dacht "hey, dat hebben ze gaaf gedaan!". Er zitten gave folk-'riedeltjes' in (en een heerlijke intro van Jotunheim!!), en ook lekkere zware stukken (hoewel ik het eind van Karhunkynsi wel langdradig vind, met al die blastbeats. Vind ik dan ook het minste nummer op het album)

Maargoed, smaken verschillen gelukkig!
Dat klinkt wel als dingen die je inderdaad pas gaan opvallen als je er vaker naar luistert. Ik knapte gewoon af op de algehele sfeer waar ik niks mee kon... en het gebrek aan vette riffs. Ik heb Moonsorrow twee keer live gezien en af en toe dacht ik dan "he? wat is dit voor nummer? ik ken het niet... wat slaapverwekkend trouwens. oh. het is van Verisäkeet " Dat album ga ik echt niet meer proberen. Ik heb wel Kaiku opgezet, omdat ik wilde weten waar je het over had.. Is het je opgevallen dat de fluit op dat nummer ontiegelijk vals is?
  zondag 9 september 2007 @ 12:47:52 #238
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_53047160
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:42 schreef Witchfynder het volgende:
Is de trackindeling bij jou ook zo vreemd? Ik heb altijd het idee gehad dat midden in Iron Dogs men van track ging verwisselen ofzo.
Hm, eens luisteren
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 9 september 2007 @ 13:17:03 #239
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_53047700
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:26 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Mooie taal ook, dat Zweeds. Dat wil ik ook ooit eens gaan leren.
Zeker doen!
Ik heb gewoon zo'n cursus gedownload op internet (illegaal, jeweettog ). Gewoon met een torrent, heb je woorden, uitdrukkingen, landen, enz. En dat wordt ook netjes uitgesproken zodat je weet hoe je het moet zeggen. Erg leuk
quote:
Dat klinkt wel als dingen die je inderdaad pas gaan opvallen als je er vaker naar luistert. Ik knapte gewoon af op de algehele sfeer waar ik niks mee kon... en het gebrek aan vette riffs. Ik heb Moonsorrow twee keer live gezien en af en toe dacht ik dan "he? wat is dit voor nummer? ik ken het niet... wat slaapverwekkend trouwens. oh. het is van Verisäkeet " Dat album ga ik echt niet meer proberen[/quote[
Je het is wel een hele andere soort plaat dan zijn vooorgangers inderdaad. En dan moet je er maar net van houden.
Hoe is de nieuwe eigenlijk (met maarliefst 2 nummers, maar wel een lengte van 56 minuten)?

[quote]Ik heb wel Kaiku opgezet, omdat ik wilde weten waar je het over had.. Is het je opgevallen dat de fluit op dat nummer ontiegelijk vals is?
Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet (echt). Zo af en toe wel (met name de hoogste tonen), maar ik vind het nog meevallen. Misschien hebben ze er snel even eentje gemaakt met een zakmes en een stokje, toen ze rond dat kampvuur zaten.
Maar, zoals ik al zei, het zal wel aan mij liggen dat ik het niet hoor.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_53079341
quote:
Op zondag 9 september 2007 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
Als ze gemaakt worden moeten ze te koop zijn. Heb je al bij Britse webshops gekeken? Ik heb het idee gekregen dat zulke bands in GB nog het populairst zijn.

Speaking of Thrash: Met hulp van YouTube heb ik een geweldige Braziliaanse (!) thrash band leren kennen. Super old school en niks vernieuwends, maar lekker ouderwets beuken!

Ze heten Violator (uiteraard) en hoor ze hier: http://www.myspace.com/viothrash
Geweldige band, ik heb ze ook pas ondekt: http://www.youtube.com/watch?v=imeen1wH_08&mode=related&search=
  maandag 10 september 2007 @ 20:42:10 #241
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53080602
Evile en Fueled By Fire zijn ook leuk. Vooral Evile. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53080766
Ik kreeg een paar weken terug Aura - Scenario II onder oren en vind dat zeer toffe muziek. Klinkt wel een beetje als Neaera. Maar op internet kan ik weinig over ze vinden behalve dat Aura uit Eindhoven komt en nogal wisselende samenstelling heeft? Iemand deze band wel eens live gezien en bestaan ze nog?
Jesus saves but death prevails.
  maandag 10 september 2007 @ 21:07:12 #243
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53081133
Nope, nog nooit van gehoord. Maar nu ben ik er benieuwd naar. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:35:44 #244
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_53101871
He jongens... Enslaved en Keep of Kalessin, 25 oktober, Doornroosje te Nijmegen. Maar 10 euro.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:47:02 #245
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53102158
Als mensen in de buurt van Utrecht zich zaterdag vervelen, kom gezellig naar de Escape in Veenendaal!

Daar spelen wij, Conorach, samen met Heidevolk, Elexorien en Thronar. Voor maar 6,- heb je een avondje goede metallol. .

http://www.escape-veenendaal.nl/
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53116434
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:17 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Zeker doen!
Ik heb gewoon zo'n cursus gedownload op internet (illegaal, jeweettog ). Gewoon met een torrent, heb je woorden, uitdrukkingen, landen, enz. En dat wordt ook netjes uitgesproken zodat je weet hoe je het moet zeggen. Erg leuk
Tof
quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik hoor het niet (echt). Zo af en toe wel (met name de hoogste tonen), maar ik vind het nog meevallen. Misschien hebben ze er snel even eentje gemaakt met een zakmes en een stokje, toen ze rond dat kampvuur zaten.
Misschien
quote:
Maar, zoals ik al zei, het zal wel aan mij liggen dat ik het niet hoor.
Ik hoor het wel en ik kan me er erg aan storen, vooral omdat het een fluit is. Hoge tonen op een fluit zijn al zo scherp en als ze dan ook nog eens vals zijn... Cruachan en Korpiklaani zijn met enige regelmaat vals, best jammer, want het is wel aardige muziek verder..
  woensdag 12 september 2007 @ 11:05:28 #247
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53116752
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef Witchfynder het volgende:
Als mensen in de buurt van Utrecht zich zaterdag vervelen, kom gezellig naar de Escape in Veenendaal!

Daar spelen wij, Conorach, samen met Heidevolk, Elexorien en Thronar. Voor maar 6,- heb je een avondje goede metallol. .

http://www.escape-veenendaal.nl/
Ik zal er zijn!
evt wil ik als fok! held nog wel wat signeren.
[KNE]-Mod
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 september 2007 @ 12:36:18 #248
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_53118612
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:05 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik zal er zijn!
evt wil ik als fok! held nog wel wat signeren.
ik heb nog wel een acceptgiro waar je je handtekening op mag zetten. en je rekeningnummer.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 12 september 2007 @ 14:16:15 #249
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_53121027
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:36 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik heb nog wel een acceptgiro waar je je handtekening op mag zetten. en je rekeningnummer.
Gul
[KNE]-Mod
  woensdag 12 september 2007 @ 16:45:17 #250
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_53124612
Zo, ik was gister bij het himsa/as i lay dying e.d -concert in belgie, waar ik himsa en maroon doorr zo'n labiele kutfile mistte.
Darkest hour was als verwacht kut, met ook nog een nichterige zanger, die maar al te graag een circle pit wilde en spastische punk acties uithaalde.
As i lay dying daarentegen deed het beter dan ik verwachte (nieuwe album is dan ook best goed) al storte de clean vocals naarmate de liedjes voorbij kwamen in.
Wat me trouwens opviel, is dat belgen heel erg rustig zijn vergeleken met nederlanders als ik de waardeloze pits enzo zag.

Goedmakertje van Himsa, ik kreeg van een van de bandleden een gratis poster bij men shirt.
Hoop dat ze nog een keertje komen, dan ga ik zeker

Ow en 10 november is er een deathfest met een gave line-up in houten( hefbrug 1, kosten 10 euro, deuren open om 19.00, eerste band 19.30,), om het nog even te melden
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')