abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52142786
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We hadden het over NL als No 1 of 2 op de ranglijst rokende europese landen.

Als je in Arnhem wilt dansen moet je naar Musis Sacrum. Hebben ze ook vaak latin-party's.
Nee, we hadden het over de jongeren die onder het viaduct gingen zitten en de vele thuisfeesten die zouden ontstaan.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:33:28 #202
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52142910
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:28 schreef The_End het volgende:

[..]

Nee, we hadden het over de jongeren die onder het viaduct gingen zitten en de vele thuisfeesten die zouden ontstaan.
Al die feesten die in het bos en bij mensen in de schuur worden gehouden? Die gaan ze niet vantevoren aankondigen, natuurlijk.

En er zijn landen waar zo veel ruimte is dat een feestje meer of minder niet opvalt. In nederland probeert men ondertussen de zuipketen terug te dringen en straks ook nog een rookverbod op te leggen. Dat word lachen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:33:55 #203
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52142920
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

We hadden het over NL als No 1 of 2 op de ranglijst rokende europese landen.

Als je in Arnhem wilt dansen moet je naar Musis Sacrum. Hebben ze ook vaak latin-party's.
Sorry, my bad. Maar ik vroeg aan jou om bewijs dat het in engeland/ierland overlast erger was geworden, niet of nederland het zwaarst rokende land is.

Thanks voor de tip
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probleem opgelost.

Rookverbod
Nee want wil graag ook me kleding niet gelijk in de wasmand hoeven gooien en sochtends bijna over me nek gaan van de lucht die uit me haren komt bij het douchen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_52142968
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Al die feesten die in het bos en bij mensen in de schuur worden gehouden? Die gaan ze niet vantevoren aankondigen, natuurlijk.

En er zijn landen waar zo veel ruimte is dat een feestje meer of minder niet opvalt. In nederland probeert men ondertussen de zuipketen terug te dringen en straks ook nog een rookverbod op te leggen. Dat word lachen.
Wel heel vreemd dat dus al die rokende mensen naar die feesten gaan (met hun nietrokende slaven natuurlijk!), terwijl de horeca omzet in die landen niet is teruggelopen! Dat betekent dus dat er heel veel mensen niet naar de kroeg gingen vanwege de rook en nu dus wel kunnen gaan!
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:38:15 #205
pi_52143039
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:33 schreef Brupje het volgende:

[..]

Sorry, my bad. Maar ik vroeg aan jou om bewijs dat het in engeland/ierland overlast erger was geworden, niet of nederland het zwaarst rokende land is.

Thanks voor de tip
[..]

Nee want wil graag ook me kleding niet gelijk in de wasmand hoeven gooien en sochtends bijna over me nek gaan van de lucht die uit me haren komt bij het douchen.
Als ik me goed herinner begon dit topic met Engelse kroegeigenaren die vormen van stankvermindering zochten omdat het NA het rookverbod zo vreselijk stonk in de kroeg. Dus jou probleem word door een rook verbod niet opgelost.

Overigens vind ik je een bijzonder smerig zwijn als jij na een avond stappen geen schone kleren aan trekt, misschien moeten ze daar eens een wet voor maken.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 16:38:49 #206
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_52143055
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:33 schreef Brupje het volgende:
Haarverbod.

Opgelosttm
Carpe Libertatem
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:40:18 #207
pi_52143094
Voor diegene onder ons met een kort geheugen nogmaals de OP:
quote:
Een Britse exploitant van ongeveer tweeduizend cafés wil zijn horecagelegenheden voorzien van een lekker geurtje. De pubs kampen namelijk met een nieuw probleem sinds het rookverbod van 1 juli.

Tot die dag verdoezelde de sigarettenrook de onsmakelijke geur van verschraald bier, zweet en andere stank. Exploitant Mitchells and Butlers test momenteel de geur van leer en versgemaaid gras, meldde de Britse krant Sunday Times. Zelfs de geur van tabak wordt overwogen. In pubs in Edinburgh en Glasgow werd al een fris oceaanbriesje verstoven.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:42:52 #208
pi_52143165
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:35 schreef The_End het volgende:

[..]

Wel heel vreemd dat dus al die rokende mensen naar die feesten gaan (met hun nietrokende slaven natuurlijk!), terwijl de horeca omzet in die landen niet is teruggelopen! Dat betekent dus dat er heel veel mensen niet naar de kroeg gingen vanwege de rook en nu dus wel kunnen gaan!
Daar geloof ik helemaal niks van want die mensen die "nu wel gaan" kunnen naar niet-rokers horeca.

Ik denk dat de rokers vaker in en uit-lopen om te roken waardoor het drukker lijkt.

Ik wil na het rookverbod geen portier zijn
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:48:41 #209
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52143313
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner begon dit topic met Engelse kroegeigenaren die vormen van stankvermindering zochten omdat het NA het rookverbod zo vreselijk stonk in de kroeg. Dus jou probleem word door een rook verbod niet opgelost.

Overigens vind ik je een bijzonder smerig zwijn als jij na een avond stappen geen schone kleren aan trekt, misschien moeten ze daar eens een wet voor maken.
Ook met een rookverbod is goede luchtfiltering nog een must denk ik.

In amerika is een goeddeel van de horeca rookvrij, daar kon ik prima rustig een biertje pakken zonder dat me kleren naar rook stonken. En als we stinkende kleding gaan verbieden kan iedere roker wel stoppen met kleding dragen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
pi_52143347
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daar geloof ik helemaal niks van want die mensen die "nu wel gaan" kunnen naar niet-rokers horeca.

Ik denk dat de rokers vaker in en uit-lopen om te roken waardoor het drukker lijkt.

Ik wil na het rookverbod geen portier zijn
Waarom daalt de omzet dan niet? Je zei net dat de rokers wegblijven en illegale feesten gaan organiseren.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:52:19 #211
pi_52143418
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:49 schreef The_End het volgende:

[..]

Waarom daalt de omzet dan niet? Je zei net dat de rokers wegblijven en illegale feesten gaan organiseren.
Natuurlijk doen ze dat. Om echt te kunnen feesten en ontspannen. Maar het zijn ook hele sociale mensen die af en toe naar de kroeg gaan om hun niet rokende vrienden niet in de steek te laten. Want zonder rokers is het niet gezellig.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:54:36 #212
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52143473
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Natuurlijk doen ze dat. Om echt te kunnen feesten en ontspannen. Maar het zijn ook hele sociale mensen die af en toe naar de kroeg gaan om hun niet rokende vrienden niet in de steek te laten. Want zonder rokers is het niet gezellig.
Ja tegen zulke beargumentatie valt niks in te brengen antuurlijk
pi_52143474
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar als ze maar af en toe langs gaan komen ipv altijd, dan zou de omzet toch moeten dalen?
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:55:38 #214
pi_52143502
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:48 schreef Brupje het volgende:

[..]

Ook met een rookverbod is goede luchtfiltering nog een must denk ik.

In amerika is een goeddeel van de horeca rookvrij, daar kon ik prima rustig een biertje pakken zonder dat me kleren naar rook stonken. En als we stinkende kleding gaan verbieden kan iedere roker wel stoppen met kleding dragen.
Amerika is een heel groot land waar al vele jaren woestijn-raves worden gehouden (zowel rock als dance-raves) waar niet alleen gerookt word maar ook van andere drugs genoten kan worden, van lachgas tot heroïne.

Ik begrijp dat je daar geen last van hebt, maar het toont aan dat een rookverbod alleen het probleem verplaatst en zelfs groter kan maken.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:57:01 #215
pi_52143544
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:54 schreef The_End het volgende:

[..]

Maar als ze maar af en toe langs gaan komen ipv altijd, dan zou de omzet toch moeten dalen?
Ze blijven korter maar drinken duurder. Als je de hele avond blijft zit je aan het bier, maar voor een uurtje bestel je drie whiskeys.
pi_52143659
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ze blijven korter maar drinken duurder. Als je de hele avond blijft zit je aan het bier, maar voor een uurtje bestel je drie whiskeys.
O ok en waar staan de precieze resultaten van dit onderzoek?
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:02:09 #217
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52143685
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Amerika is een heel groot land waar al vele jaren woestijn-raves worden gehouden (zowel rock als dance-raves) waar niet alleen gerookt word maar ook van andere drugs genoten kan worden, van lachgas tot heroïne.

Ik begrijp dat je daar geen last van hebt, maar het toont aan dat een rookverbod alleen het probleem verplaatst en zelfs groter kan maken.
Toont niets aan, die feesten worden ook wel zonder rookverbod georganiseerd. Nederland is gewoon veel compacter, waardoor je sneller iemand tot last bent, daar gaat zo een feest niet gauw lukken.
pi_52144946
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:02 schreef Brupje het volgende:

[..]

Toont niets aan, die feesten worden ook wel zonder rookverbod georganiseerd. Nederland is gewoon veel compacter, waardoor je sneller iemand tot last bent, daar gaat zo een feest niet gauw lukken.
Meen je dat. Je hebt echt geen idee hoeveel "illegale" feesten er per weekend worden georganiseerd he?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52145025
Volgens mij zijn luchtverfrissers nog een stuk schadelijker dan meeroken.
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:56:26 #220
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52145046
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Meen je dat. Je hebt echt geen idee hoeveel "illegale" feesten er per weekend worden georganiseerd he?
veel woestijn hebben we niet, dus woestijn-raves worden wat lastig denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')