Was jij niet op zoek naar een bron voor je ongefundeerde 'argument'?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ziet er super-cool uit!![]()
Zal wel druk zijn met al die niet-rokers die zo graag uit willen en niet bij de rokers willen zitten.
Waarschijnlijk gaan de niet-rokers gezellig bij de thuisfeestjes zitten van de rokers.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef Jumparound het volgende:
nog maar even, en dan moeten de rokers bij de nietrokers zitten
Sorry ik heb een baan, misschien kijk ik vanavond ff.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:57 schreef The_End het volgende:
[..]
Was jij niet op zoek naar een bron voor je ongefundeerde 'argument'?
Ja, want daar kan je nieuwe lekkere wijven ontmoeten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan de niet-rokers gezellig bij de thuisfeestjes zitten van de rokers.![]()
Ik rook niet. Het gaat mij om het principe van keuzevrijheid en eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef Jumparound het volgende:
nog maar even, en dan moeten de rokers bij de nietrokers zitten
je bent eigelijk maar een parg papierv. Helaas voor jou komt dat rookverbod er
Als je het principe van geen overlast voor andere veroorzaaken er nu ook bij neemt kom je er nog welquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik rook niet. Het gaat mij om het principe van keuzevrijheid en eigen verantwoordelijkheid.
O, dat zal het zijn... Je kan alleen op Fok komen op je werk; die sites waar de fundering voor jou argumenten staan, kan je zeker net niet bijquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry ik heb een baan, misschien kijk ik vanavond ff.
Als je niet zo slaafs achter de rokers aanhobbelt heb je er ook geen last van.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:05 schreef Brupje het volgende:
[..]
Als je het principe van geen overlast voor andere veroorzaaken er nu ook bij neemt kom je er nog wel
quote:Een agent komt bij een mevrouw die een klacht had over onzedelijk gedrag. "Nou mevrouwtje, wat is het probleem?" "Kijk agent, daar verderop in mijn straat staan mannen zich ongegeneerd te ontbloten!"
De agent kijkt uit het raam maar ziet niets bijzonders. "Sorry mevrouw, maar ik zie alleen een openbaar toilet, geen blote mannen." "Nou agent, dan moet u maar eens op deze stoel gaan staan..."
denk je nou echt dat hij zin heeft om dat helemaal uit te gaan zoeken op zijn werk??quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef The_End het volgende:
[..]
O, dat zal het zijn... Je kan alleen op Fok komen op je werk; die sites waar de fundering voor jou argumenten staan, kan je zeker net niet bij
Ik hobbel er niet achteraan, ze zijn gewoon altijd op dezelfde plek als ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je niet zo slaafs achter de rokers aanhobbelt heb je er ook geen last van.
[..]
Het was gewoon in het nieuws. Jouw conclusie slaan werkelijk kant noch wal.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef The_End het volgende:
[..]
O, dat zal het zijn... Je kan alleen op Fok komen op je werk; die sites waar de fundering voor jou argumenten staan, kan je zeker net niet bij
Daarnet was je bron nog internet. Als je gewoon even zegt welke site je het hebt gelezen, dan zoek ik het zelf wel op op die site.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was gewoon in het nieuws. Jouw conclusie slaan werkelijk kant noch wal.
Hoe lang zijn ze daar al? En hoe lang ga je elke keer terug (voor je plezier nog wel) naar die plek die zo verschrikkelijk slecht is voor je gezondheid dat je jaren eerder met kanker en stoflongen dood gaat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:13 schreef Brupje het volgende:
[..]
Ik hobbel er niet achteraan, ze zijn gewoon altijd op dezelfde plek als ik.
neen jij roept dat er rookvrije kroegen zijn, wij kunnen het niet vinden, dus vragen we je om een bron.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was gewoon in het nieuws. Jouw conclusie slaan werkelijk kant noch wal.
Misschien was het Elsevier of NU.nlquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Daarnet was je bron nog internet. Als je gewoon even zegt welke site je het hebt gelezen, dan zoek ik het zelf wel op op die site.
Dank voor je interesse in mijn prive leven. Tenten waar het te erg is kom ik ook niet terug. Meeste tenten waar ik heen ga hebben een goede afzuiginstallatie, daar is het goed te doen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze daar al? En hoe lang ga je elke keer terug (voor je plezier nog wel) naar die plek die zo verschrikkelijk slecht is voor je gezondheid dat je jaren eerder met kanker en stoflongen dood gaat?
We hadden het over NL als No 1 of 2 op de ranglijst rokende europese landen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:18 schreef Brupje het volgende:
[..]
neen jij roept dat er rookvrije kroegen zijn, wij kunnen het niet vinden, dus vragen we je om een bron.
Wees dan ook consequent, en blijf met alle niet-rokers van de A2 af.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:49 schreef metallicelmo het volgende:
Heb je de longen van iemand die rookt wel eens gezien dan... De A2 is er niks bij
Probleem opgelost.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:20 schreef Brupje het volgende:
[..]
Dank voor je interesse in mijn prive leven. Tenten waar het te erg is kom ik ook niet terug. Meeste tenten waar ik heen ga hebben een goede afzuiginstallatie, daar is het goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |