abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52134408
Wie kan mij helpen; ik ben de status van een vliegtuig aan het volgen, dat ergens vandaag moet landen op London Heathrow. Nu heb ik wel een flight-information-site gevonden, maar daar staan alle tijden in UTC. Welke tijdzone is Nederland, om een indicatie te krijgen?

Thanks!
pi_52134415
CET, oftewel GMT+1
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:43:27 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52134424
GMT +1
pi_52134428
En hoe staat dat in verhouding met UTC
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
?
pi_52134437
Google is jouw grote, grote vrind.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
pi_52134458
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef KhaZ het volgende:
Google is jouw grote, grote vrind.
En je denkt dat ik daar niet heb geprobeert te zoeken, voordat ik hier postte
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
?
pi_52134477
Oh, kut. UTC is nieuwe naam voor GMT. Thanks.
pi_52134497
Je weet toch dat Engeland gewoon 1 uur verschil is...? Heb je de kleuterschool, basisschool en middelbare overgeslagen en ben je direct naar LBO gegaan?
pi_52134533
UTC+1
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_52134702
Let wel even op dat we hier nu zomertijd hebben:UTC+2.
pi_52134726
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:46 schreef KhaZ het volgende:
Je weet toch dat Engeland gewoon 1 uur verschil is...? Heb je de kleuterschool, basisschool en middelbare overgeslagen en ben je direct naar LBO gegaan?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Natuurlijk weet ik dat Engeland één uur verschil is, maar wat nou als je geen idee hebt in welk tijdformaat ze tijden en data op een internationale website publiceren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:00:08 #12
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_52134754
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:57 schreef nerd4sale het volgende:
Let wel even op dat we hier nu zomertijd hebben:UTC+2.
Engeland is nu GMT+1 ter uwer info, ze hebben ook zomertijd.
pi_52134782
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:00 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Engeland is nu GMT+1 ter uwer info, ze hebben ook zomertijd.
Correct, GMT en UTC doen niet aan zomertijd. Daarom is Engeland nu inderdaad GMT+1 en Nederland GMT+2.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:43:30 #14
184614 Olep
Semper Fi.
pi_52135706
maar het verschil is nog steeds 1 uur dus dat maakt niet uit.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_52136064
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef Olep het volgende:
maar het verschil is nog steeds 1 uur dus dat maakt niet uit.
Jawel, want de tijden staan aangegeven in UTC. Geen zomertijd dus. Ergo, 2 uur veschil.
pi_52187317
Nu GMT +2 toch. Zomertijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop