Mensen hebebn vaak negatieve dingen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef Frumzel het volgende:
Waarom zou je jezelf moeten veranderen voor iemand anders???
Want zo komt het wel een beetje over...
Van die 3 is luiheid nog het makkelijkste te trainenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen hebebn vaak negatieve dingen?
Doorzettingsvermogen
Luiheid
Kut gedrag
Weet ik veel, kan je echt wel allemaal trainen in ieder geval.
"Dit is al de derde keer deze week dat je je werk niet goed doet, we zijn alweer klanten kwijtgeraakt! Hoe wil je dit absurde gedrag rechtvaardigen?!"quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef Frumzel het volgende:
Waarom zou je jezelf moeten veranderen voor iemand anders???
Want zo komt het wel een beetje over...
Ja, maar dan moeten ze die dingen dus trainen voor jou, omdat jij het als negatief ervaart...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen
Luiheid
Kut gedrag
Haha, dan krijg je vast eenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"Dit is al de derde keer deze week dat je je werk niet goed doet, we zijn alweer klanten kwijtgeraakt! Hoe wil je dit absurde gedrag rechtvaardigen?!"
'Zo ben ik nu eenmaal.'
Op dat antwoord wachtte ik alquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:27 schreef OldJeller het volgende:
[..]
"Dit is al de derde keer deze week dat je je werk niet goed doet, we zijn alweer klanten kwijtgeraakt! Hoe wil je dit absurde gedrag rechtvaardigen?!"
'Zo ben ik nu eenmaal.'
waarom zou je je ergeren aan de eigenschappen die jezelf ook hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen
Luiheid
Kut gedrag
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha, dan krijg je vast eenreactie
Het is gewoon een argument van niksquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom zou je je ergeren aan de eigenschappen die jezelf ook hebt?
doe gewoon je ding en kijk niet zo vaak om je heen. dat doen hardlopers ook niet zo snel als ze de 100 meter bereiken.
En zo is dat, soms ben je gewoon te geniaal voor 't werk wat je doet om je huis te betalen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:29 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Op dat antwoord wachtte ik al
Als je er dan zelf niks aan doet, dan heeft de baas de mogelijkheid je te ontslaan in het meest extreme geval. Dus jij bent dan je baan kwijt. Wil je je baan terug hebben, zal je er wat aan moeten doen. Dus dan moet je jezelf veranderen, om die baan terug te krijgen. Anders is het tenslotte je eigen probleem dat je zonder werk zit.
je kampt zelf met exact dezelfde problemen, wat is je stelling dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is gewoon een argument van niks
Mensen die hun problemen uit de weggaan.
Pest die jongen niet zo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kampt zelf met exact dezelfde problemen, wat is je stelling dan?
Ik ben het wel met je eens... Een beetje doorzettingsvermogen mag best wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is gewoon een argument van niks
Mensen die hun problemen uit de weggaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |