Dit is dan ook PUB, haha.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je moest gapen? Tja. Het is dan ook al laat.
mja doen wequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:15 schreef nicoo het volgende:
samen eten, of filmpje kijken
ik durfde dit te postenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef Martijntj het volgende:
Een bookmark is in dit geval als je geen TVP durft te plaatsen.
Spelletjes kan.. mja, word saai.. Maar ik vroeg om iets meer innovatiefsquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef mirannie het volgende:
Maar goed, ontopic. Wat is er mis met spelletjes? Dat is nou super gezellig. Of anders filmpje kijken op de bank, al is dat natuurlijk een stuk minder leuk als pap en mam op de andere bank zitten.
Aan de andere kant, moet ik nou echt reageren op iemand die de bioscoop romantisch vindt??![]()
Mjah gewoon dat dus!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef SpecialK het volgende:
Leuke films kijken?
voor elkaar koken?
Elkaar masseren / strelen
Praten
Thuisfitnessen
Ik heb nog nooit een relatie gehad die langer heeft geduurd dan 2 maanden maar zelfs -ik- kan met die bescheiden lijstje aankomen.
nogmaals, was bedoelt als, "wat-doe-jij-met-je-ex-topic"quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Deze nerd is in ieder geval in staat zijn vriendin te vermaken op vele manieren
En hoeft niet te vragen naar tips op een forum![]()
Nee het is te merken dat je relatie nooit langer dan 2 maanden heeft geduurd..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef SpecialK het volgende:
Leuke films kijken?
voor elkaar koken?
Elkaar masseren / strelen
Praten
Thuisfitnessen
Ik heb nog nooit een relatie gehad die langer heeft geduurd dan 2 maanden maar zelfs -ik- kan met dit bescheiden lijstje aankomen.
Dit zegt volgens mij meer iets over jouw relaties en hoe snel de lol der bij jou af is dan over mijn onwetendheid.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:01 schreef Net_Loony het volgende:
[..]
Nee het is te merken dat je relatie nooit langer dan 2 maanden heeft geduurd..
voor elkaar koken???
Praten????
Masseren / strelen???
Dat doe je idd als je pas een relatie hebt ja...
Daarna is het.. internetten/gamen en je vriendin kijkt ondertussen de dagelijkse soaps..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |