quote:Twee doden bij Frans kermisongeluk
Op een kermis in de buurt van Parijs zijn twee doden en twee zwaargewonden gevallen bij een ongeluk met de attractie 'Booster'.
Tegen de grond
De doden zijn een vader (48) en zijn zoon (21). De slachtoffers zaten in een bakje dat met hoge snelheid werd rondgeslingerd. Door een mechanisch mankement brak het bakje af, waarna het tegen de grond kwakte.
Staat nu in Eindhoven. Je kunt altijd gaan voor de herkansing natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:44 schreef Kenkerkees het volgende:
2 mensen zijn dood gevallen in de attractie de booster in Frankrijk, en toen het onding in 's-Gravenzande stond ben ik er 2 keer ingeweestIK HAD WEL DOOD KUNNEN ZIJN.
desalniettemin een zeer koele attractie.
Ben je er al ingeweest? wel doen, hij's kickenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:46 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Staat nu in Eindhoven. Je kunt altijd gaan voor de herkansing natuurlijk![]()
Nee dankje, ik durf nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:47 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Ben je er al ingeweest? wel doen, hij's kicken
Zoals Bert Visscher ons heeft geleerd, altijd die helm hequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:54 schreef thedude0 het volgende:
Ik liep buiten op straat, er had wel een vliegtuig op me kunnen neerstorten
't ding stond gister nog in Dedemsvaart, dus die kans is best groot.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:56 schreef yosander het volgende:
Ooh, die zal volgende week ook wel weer voor de 10de keer in Zwolle staan.
Zodat je nog even snel je levensverzekering kan vertienvoudigen? Liever als je naar de grond vliegt dan toch, dan is de kans dat je dood bent groter (liever dood dan gehandicapt).quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef Thrilled het volgende:
+ besef voor wat er gebeurd voordat je te pletter valt
zat ook een korreltje sarcasme bijquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:06 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Zodat je nog even snel je levensverzekering kan vertienvoudigen? Liever als je naar de grond vliegt dan toch, dan is de kans dat je dood bent groter (liever dood dan gehandicapt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |