Dit moet toch sneller kunnen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:18 schreef RijstNatie het volgende:
Ben van plan om zelf binnen een 6-8 maanden een webwinkel te beginnen...
ik zit ook nog in het laatste jaar van mijn opleiding dus moet daarvoor ook nog wat doenquote:
Gat in de marktquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef RijstNatie het volgende:
mp4 spelers, digitale fotolijsten, digitale video/foto camera's, geheugen kaartjes etc
Je hebt zeker een of andere troepwholesaler in China ontdekt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef RijstNatie het volgende:
mp4 spelers, digitale fotolijsten, digitale video/foto camera's, geheugen kaartjes etc
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je enig idee wat je voor trieste marges op die dingen maakt? En dan heb ik het nog niet eens over de heerlijke "koop-op-afstand" regeling die voor internetshops geldt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef RijstNatie het volgende:
quote:
Dit is dan ook wel een hele belabberde....quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:26 schreef Sensation89 het volgende:
Grappig om te zien hoe ideeen hier standaard afgekraakt worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |