Wat voor kut baantje heb je dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:
De 3e avonddienst op rij doet me de das om, ik heb afgelopen 2 avonden al niks anders gedaan dan internetten en nu heb ik alles al wel 5x gezien en ik moet nog tot 20:30u.......
Alle topics op fok al gelezen
3 uur op rij onnuttige dingen kijken op youtube
niemand online op messenger
Tja, dan maar een dutje denk ik zo....![]()
![]()
![]()
Komkom, niet liegenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:
De 3e avonddienst op rij doet me de das om, ik heb afgelopen 2 avonden al niks anders gedaan dan internetten en nu heb ik alles al wel 5x gezien en ik moet nog tot 20:30u.......
Alle topics op fok al gelezen
3 uur op rij onnuttige dingen kijken op youtube
niemand online op messenger
Tja, dan maar een dutje denk ik zo....![]()
![]()
![]()
Soort van ja....quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:43 schreef Yankee_One het volgende:
hehe beveiliging?
Een fleshlight?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anders neem je iets mee waarmee je je wel vermaakt..
Of z'n eigen home-made pr0n..quote:
Jeeiiijjj!quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Tommmm het volgende:
bel iedereen die je kent en geef een vette drugsparty!!!
Dat is dus het probleem, ik heb vandaag niks bij...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anders neem je iets mee waarmee je je wel vermaakt..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef Tommmm het volgende:
bel iedereen die je kent en geef een vette drugsparty!!!
Het is leuk voor een paar keer ja, maar op gegeven moment heb je al die dingen wel gezien..quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef Birra het volgende:
Lijkt me een fucking chille baan. Serieus.
Ga drinken/blowen/paddo'en!quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is leuk voor een paar keer ja, maar op gegeven moment heb je al die dingen wel gezien..
Ik heb net even 20 minuutjes in het zonnetje gezeten, ook geen zak aan in je 1tje![]()
Inderdaad...betaald krijgen zonder echt ervoor te werken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef Birra het volgende:
Lijkt me een fucking chille baan. Serieus.
Geloof mij maar, liever de hele dag lekker druk dan rustigquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:55 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Inderdaad...betaald krijgen zonder echt ervoor te werken.
Pfff, dat zeggen ook altijd alleen maar mensen die geen fcuk te doen hebben op hun werkquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Geloof mij maar, liever de hele dag lekker druk dan rustig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |