Indd was erg gezelligquote:
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ben je wel in je eigen bed ontwaakt?![]()
quote:
Ik werd bij de buurchick wakkerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wist het wel.
Puicke "arbeid" verricht dus!?![]()
![]()
Ik gewoon in m'n eigen bed, naast m'n eigen chick!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd bij de buurchick wakker
whehe, ik zit er nu nogquote:Op donderdag 27 september 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik gewoon in m'n eigen bed, naast m'n eigen chick!![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd bij de buurchick wakker
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jou op een gegeven moment nog even achterlangs de toiletten zien scharrelen!!!![]()
kermisquote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wanneer is er weer kermis?
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wist het wel.
Puicke "arbeid" verricht dus!?![]()
![]()
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)quote:
Ik haat kermis.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:46 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Wanneer is er weer kermis?
quote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kermisvolk.. wat een drama is dat altijd!
tokkies in de jimmytent, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Tis net kermis geweestquote:Op donderdag 27 september 2007 10:48 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
De kermissen zijn het hoogtepunt van Wasp!!! (Ja nou dit topic dan uitgezonderd)
Das ook het belangrijkste van de hele kermis. Zuupen in een tentquote:Op donderdag 27 september 2007 10:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haat kermis.
geldverspilling.
Alleen de tentfeesten die erbij komen zijn tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |