naast de buurvrouwquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Ja, ik begon dus bij De Hamer, waar dus bleek dat een maat van me net zijn eerste werkdag had daar achter de bar. Wij dus gratis bier drinken tot een uur of elf, toen gingen we richting centrum, waar ik een portomonnee vond met meer dan 250 euroNog meer gratis bier gehad. Op een gegeven moment werd ik wakker in bed naast m'n buurvrouw
![]()
![]()
Wel! In zuid woon ik!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef OA het volgende:
Henk, het ene slot zit toch echt links en de ander rechts....![]()
Trouwens..... in het bed van welke buurvrouw ben je wakker geworden??Zulke pauperhuizen hebben we in Wasp helemaal niet....
![]()
Oh, dat is het geannexeerde stuk....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Wel! In zuid woon ik!
OA, vriend, ik woon overal en nergens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat is het geannexeerde stuk....![]()
Ik dacht dat jij in een zijstraat van Veerweg woonde???![]()
Mja, ik dacht dat je eindelijk eens wat rustiger was geworden....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
OA, vriend, ik woon overal en nergens.
Leer ons Henk kennen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat je eindelijk eens wat rustiger was geworden....![]()
Henk z'n ouderlijk huis!quote:
fijn brokkie huis 1000000airquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Miljonair het volgende:
Ik bezit ook al zo'n fijn stulpje in Wasp!![]()
[afbeelding,link]
He, dan woon jij naast mijn oudersquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Miljonair het volgende:
Ik bezit ook al zo'n fijn stulpje in Wasp!![]()
[[url=http://xs118.xs.to/xs118/07341/villadeooijman.jpg]afbeelding][/url]
VanDijck residence!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef Bierik het volgende:
[..]
He, dan woon jij naast mijn ouders
[afbeelding]
juistquote:
Wanneer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
juist
Ik ga daar van de week maar weer eens op bezoek, ben al lang niet bij Bierik over de vloer geweest.
Maar ja, hij woont zelf ook elders he, dan krijg je dat
Ik zal ze dadelijk eens even opbellen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer?
Dan spreken we even af en ga ik mee!![]()
Bierma & Bierpa zijn tof!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:07 schreef Bierik het volgende:
M'n ouders zijn op vakantie, ze komen over 2 weken terug.
Maar ze vinden het wel tof als jullie langskomen, ze hebben jullie ook al lang niet gezien man
Veel toffer dan schoonOA!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker, goeie lui zijn dat
Kreeg daar altijd wel een of nader vaag pilsie
MPG was op vakantie... vandaar...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die heb ik hier ook al een tijdje niet gezien
Zuid-Oost Brabant, in de schaduw van Aarle-Rixtelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:23 schreef Pieter-Pen het volgende:
waar ligt Wasp eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |