quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuken is vies SOL, dat weet je zelf ook wel![]()
Neuk ze, dan weten ze hoe jij je voeltquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:01 schreef Bravebart het volgende:
Waarom moeten een stelletje schraars geklede mensen door mijn gracht varen, met ongelofelijke kankermuziek aan
Whaat! Ga jij ff wraps zitten eten als ik er niet ben! Met bier zeker! Dat is toch fucking niet normaal man!quote:
Haal dan eerst die jungle wegquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef m-kay het volgende:
[..]
Whaat! Ga jij ff wraps zitten eten als ik er niet ben! Met bier zeker! Dat is toch fucking niet normaal man!
Tevens vind ik dat we een zwembadje moeten fixen voor in de tuin..
dan zal ie vast aanbieden de kamer te gaan wittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg maar: "Nee, ik ga liever mn kamer verven"
Neuken
Nee, dat maakt het allemaal nog veel beter juist! Net of je in het bos zit! Hangmatje...zwembadje...biertje...quote:
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het allemaal nog veel beter juist! Net of je in het bos zit! Hangmatje...zwembadje...biertje...
Ik neuk geen mannen, in tegenstelling tot jijquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuk ze, dan weten ze hoe jij je voelt![]()
Boh, niet zo huilen jongemanquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef m-kay het volgende:
[..]
Whaat! Ga jij ff wraps zitten eten als ik er niet ben! Met bier zeker! Dat is toch fucking niet normaal man!
Tevens vind ik dat we een zwembadje moeten fixen voor in de tuin..
't word steeds meer, wat ie allemaal doetquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen, in tegenstelling tot jij
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
't word steeds meer, wat ie allemaal doet
""
In bed liggen en neuken zijn twee verschillende dingen Bartsel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neuk geen mannen, in tegenstelling tot jij
klopt, afhankelijk hoe groot je bed is...quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
In bed liggen en neuken zijn twee verschillende dingen Bartsel.![]()
Mickey and Malloryquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef m-kay het volgende:
Damn, net Natural Born Killers gezien! Vette film!.
Ieuwwwquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:55 schreef SeaOfLove het volgende:
![]()
Ik heb vannacht Truth or Dare gespeeld met toekoemstige vriendje voor de cam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |