Dat zoek je toch ff op voordat je op vakantie gaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:46 schreef roflpwnt het volgende:
5 jaar geleden kreeg je bij aankomst een mooi stempeltje in je paspoort.
Nu mochten we niet mee omdat we geen visum hadden.
WTF.quote:
Ja, want dat grenst ook aan Bhutan...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je kan beter naar Thailand gaan
Jij bent er kennelijk ook geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef freddygonzales het volgende:
India.......smerig, goor, overbevolkt kutland.
Serieus wat héb je daar te zoeken?
Ik ben er geweest en ik moet zeggen dat hij met het eerste gedeelte wel gelijk heeftquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:42 schreef k_man het volgende:
Jij bent er kennelijk ook geweest.
ik heb er 6 jaar gewoondquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:19 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ik ben er geweest en ik moet zeggen dat hij met het eerste gedeelte wel gelijk heeft![]()
Oh, ik ga maar eens naar de WC, wil iemand eens een getal tussen de 1 en de 6 noemen? dan ga ik naar die desbetreffende badkamer mijn plasje plegen, daarna aan tafel en wordt het eten geserveerd door mn kok en maak ik een lijstje voor hem wat hij morgen op de markt moet gaan halen en wat ik voor lunch en avondeten wil, dan laat de dog-nanny de hond uit als ik het zelf niet wil doen, maar vaak doe ik het wel,vooral in de avond, lekker wandelingetije in het park, dan is het zo tegen de 30 graden en voelt het zo prettig....ik kan ook even mn auto inspringen en mn prive chauffeur me laten rijden naar een groter park...alleen wel snel terug zijn want ik ga erna eventjes op de tennisbaan staan en erna even een fris duikje nemen in het zwembad ernaast... dan hoop ik dat mn strijkmeisje mn shirts heeft gestreken omdat morgen de plicht weer roept. want morgen is het weer een arbeidsdag, helaas, dus vroeg wakker worden, douchen en aanschuiven aan tafel waar de door mn kok klaargemaakte ontbijt op me wacht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef freddygonzales het volgende:
India.......smerig, goor, overbevolkt kutland.
Serieus wat héb je daar te zoeken?
we gaan met Druk Airquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:24 schreef KNAK het volgende:
En ik hoop dat je met GMG van Delhi naar Paro moet, dan heb je zeker 10 uur vertraging op deze vlucht
Of met Biman Air, waar ze gewoon de runway opgaan terwijl de luchtdruk in de cabine elke keer wegvalt
Of....
Moet je in Bhutan trouwens niet elke dag minimaal 200 USD uitgeven by law?
Kom jij uit een familie van slavendrijvers ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:42 schreef KNAK het volgende:
Oh, ik ga maar eens naar de WC, wil iemand eens een getal tussen de 1 en de 6 noemen? dan ga ik naar die desbetreffende badkamer mijn plasje plegen, daarna aan tafel en wordt het eten geserveerd door mn kok en maak ik een lijstje voor hem wat hij morgen op de markt moet gaan halen en wat ik voor lunch en avondeten wil, dan laat de dog-nanny de hond uit als ik het zelf niet wil doen, maar vaak doe ik het wel,vooral in de avond, lekker wandelingetije in het park, dan is het zo tegen de 30 graden en voelt het zo prettig....ik kan ook even mn auto inspringen en mn prive chauffeur me laten rijden naar een groter park...alleen wel snel terug zijn want ik ga erna eventjes op de tennisbaan staan en erna even een fris duikje nemen in het zwembad ernaast... dan hoop ik dat mn strijkmeisje mn shirts heeft gestreken omdat morgen de plicht weer roept. want morgen is het weer een arbeidsdag, helaas, dus vroeg wakker worden, douchen en aanschuiven aan tafel waar de door mn kok klaargemaakte ontbijt op me wacht.
Wat is het leven in een 'smerig overbevolkt kutland' toch zwaar
![]()
Omdat het daar goedkoper is?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je kan beter naar Thailand gaan
Geen behoefte aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:27 schreef KNAK het volgende:
ik heb er 6 jaar gewoondprobeer dat eens te overtreffen
En nu zit ik in Bangladesh![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |