abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52139377
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Filay het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze kan me dan op zn minst aankijken of tegen me praten. Ik vond het ook lastig, maar praten kan wel.
dat vind jij.
Zij heeft ook recht op haar eigen mening.

Dikke kans dat ze inderdaad iets te verbergen heeft (gevoelens, of al gedaan), maar dat jij je een houding weet te geven betekent niet dat zij dat ook moet.
Ze is je eigendom niet (meer).
Ze heeft zich aan jouw brute overheersing ontworsteld en kijkt nu als een pasgeboren kikkervisje met grote ogen van verbazing de grote boze wereld in, op zoek naar een mening ... ok, dat gaat misschien iets te ver
pi_52142505
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:59 schreef mgerben het volgende:

[..]

dat vind jij.
Zij heeft ook recht op haar eigen mening.

Dikke kans dat ze inderdaad iets te verbergen heeft (gevoelens, of al gedaan), maar dat jij je een houding weet te geven betekent niet dat zij dat ook moet.
Ze is je eigendom niet (meer).
Ze heeft zich aan jouw brute overheersing ontworsteld en kijkt nu als een pasgeboren kikkervisje met grote ogen van verbazing de grote boze wereld in, op zoek naar een mening ... ok, dat gaat misschien iets te ver
Zucht. Ok nog een (1) keer. Zij wilde dat we normaal tegen elkaar zouden doen. Het was haar 'plan' om gewoon tegen elkaar te praten, gewoon met elkaar te doen zoals voordat we iets hadden. Ik begrijp wel dat, dat moeilijk is en ik heb haar nog gezegd dat het toch niet zou lukken maar zij zei vastberaden van wel. Dan doet ze dus vaag en dat is mijn klacht. Mijn klacht is niet dat ze niet normaal tegen me deed.
pi_52142892
Ja maar snap dan dat vrouwen soms t ene zeggen en t andere doen, zo is t nou eenmaal...
pi_52143076
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Magereheinus het volgende:
Ja maar snap dan dat vrouwen soms t ene zeggen en t andere doen, zo is t nou eenmaal...
Ja true. En dat is vaag en daar klaag ik over
pi_52143144
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:16 schreef Filay het volgende:
[..]
Zucht. Ok nog een (1) keer. Zij wilde dat we normaal tegen elkaar zouden doen. Het was haar 'plan' om gewoon tegen elkaar te praten, gewoon met elkaar te doen zoals voordat we iets hadden. Ik begrijp wel dat, dat moeilijk is en ik heb haar nog gezegd dat het toch niet zou lukken maar zij zei vastberaden van wel. Dan doet ze dus vaag en dat is mijn klacht. Mijn klacht is niet dat ze niet normaal tegen me deed.
Een vrouw die zoiets zegt en jij neemt haar serieus?
Jij denkt dat ze echt beseft wat ze zegt? Jij denkt dat ze er echt over heeft nagedacht en serieus tot de conclusie is gekomen dat dit kan?
Jij denkt dat dit de enige vrouw is waarbij het emotiecentrum in haar hersens niet via een 8-baans snelweg zonder stoplichten is verbonden met het spraakcentrum?
Jij denkt dat ze dit echt meent en dat het méér is dan een uitspraak geboren uit nostalgie?

Vertel eens waarom Jij zou toch beter moeten weten, ze is jouw ex...
pi_52150948
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef mgerben het volgende:

[..]

Een vrouw die zoiets zegt en jij neemt haar serieus?
Jij denkt dat ze echt beseft wat ze zegt? Jij denkt dat ze er echt over heeft nagedacht en serieus tot de conclusie is gekomen dat dit kan?
Jij denkt dat dit de enige vrouw is waarbij het emotiecentrum in haar hersens niet via een 8-baans snelweg zonder stoplichten is verbonden met het spraakcentrum?
Jij denkt dat ze dit echt meent en dat het méér is dan een uitspraak geboren uit nostalgie?

Vertel eens waarom Jij zou toch beter moeten weten, ze is jouw ex...
Oh ze meent het ook wel... alleen ze kan het inderdaad niet blijkbaar. Dat jij haar beter denkt te kennen dan ik vind ik wel een verrassing.

Anyway opgelost slotje

Ik laat dit topic vanaf nu passeren! Coming through!
pi_52153676
De TS kan diens volgende vriendin maar beter van de "opblaasbaar" afdeling halen..
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:54:01 #58
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_52153925
micro pwned
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')