Weet ik, maar ze kan me dan op zn minst aankijken of tegen me praten. Ik vond het ook lastig, maar praten kan wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
Het is net een weekje uit, ze weet zich nog geen houding te geven.
My thoughts exactly... daarom heb ik het ook al opgegeven... ze zegt overigens van niet, dat ze het gewoon moeilijk vindt. Ook wel een aannemelijke uitleg, ik vind het zelf ook erg moeilijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:17 schreef Tarabass het volgende:
Of zou ze iets te verbergen hebben?
Nope. Echter, zij was degene die gewoon normaal wilde praten bij het uitgaan zei ze tegen me. Dus als ze dan ineens zo vaag gaat doen terwijl het haar eigen wens was om het zo te doen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:29 schreef dikkedorus het volgende:
Wat verwacht je dan, dat ze vrolijk een conversatie met je begint?
Klacht: mannen die niets van vrouwen begrijpen en er over zeuren op FOK [afbeelding]
Dan had die klacht er ook wel bijgestaan... of dan had ik niet eens een topic gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef reetveter het volgende:
zei ze ook, het ligt niet aan jou het ligt aan mij
Wat denk je zelfquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ohja: Heb je haar wel geneukt ? Anders mag je het geen ex noemen enzo.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:33 schreef Kikker_kermit het volgende:
Achh over 2 weken is alles weer normaal
Dan heeft ze het exen neukcomplex.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
@Jay: Ik ben er wel bang voor ja... maar we zullen zien wat gaat gebeuren...
Of gooi dr na het bezwangeren van de trapquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maak haar zwanger en zeg dat ie niet van jou is !
Inderdaad ook een optie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef nokia6200 het volgende:
Misschien ziet ze jou keiharde piemel wel voor dr als ze jou aankijkt. Daardoor kan ze misschien nat en geil worden, wat ze dus liever niet heeft in de kroeg![]()
Klaar! opgelost!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:37 schreef Spacehamster het volgende:
Als iemand niet met je wil praten dan heb je dat gewoon te respecteren.
Mensen die anderen willen dwingen met ze te praten zijn kansloze debieltjes.
Je wilt toch geen kansloos debieltje zijn?
Nee toch?
Get over it.
Ze kwam er dus zelf mee zoals ik in bovenstaande post zei. Het gaat om het vaag doen niet om het niet praten. Als zij normaal wil doen wil praten dan kan ik niet verwachten dat ze dat ineens niet wil toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:41 schreef Filay het volgende:
[..]
Nope. Echter, zij was degene die gewoon normaal wilde praten bij het uitgaan zei ze tegen me. Dus als ze dan ineens zo vaag gaat doen terwijl het haar eigen wens was om het zo te doen...
Hmm dat had misschien erbij gemoeten in de OP.
Hoe was ze?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
ik denk van nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Smsje gehad dat ze inderdaad raar deed en dat het haar spijt. So there.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:38 schreef Spacehamster het volgende:
Ze doet niet vaag hoor.
Dat ontwijkende spreekt boekdelen. Ze wil je niet meer. Het komt nooit meer goed tussen jullie. Het was al nooit goed. Geen tijd aan verspillen.
Dat wel natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef valek het volgende:
Vrouwen. Ze zal wel met iemand anders geneukt hebben of zo. Want vrouwen zijn tenslotte niet te vertrouwen.
Wat zeur je?quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:45 schreef Filay het volgende:
![]()
Het is sinds afgelopen zondag/maandag uit en nu is ze vaag bezig. Ze wilde geen vaste relatie en wat tijd om na te denken omdat ze me toch wel zou missen. Nu hoef ik daar geen reacties op want ik heb haar eigenlijk al opgegeven. Het liefste heb ik dat alles goed komt maar ik heb daar weinig vertrouwen in...
In ieder geval doet ze nu heel vaag over echt van alles. Ik zou haar even bellen, dat kan opeens niet meer. Gisteren bij het uitgaan zouden we normaal met elkaar omgaan, ze deed alleen maar raar. Ze praatte bijna niet, durfde me geen seconde aan te kijken en wist niet hoe snel ze weg moest komen als ik en mijn vrienden bij haar vriendinnengroepje stonden (waar we normaal ook mee omgaan).
Klacht: Ex-vriendinnen die zich vaag gedragen.
dat vind jij.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:53 schreef Filay het volgende:
[..]
Weet ik, maar ze kan me dan op zn minst aankijken of tegen me praten. Ik vond het ook lastig, maar praten kan wel.
Zucht. Ok nog een (1) keer. Zij wilde dat we normaal tegen elkaar zouden doen. Het was haar 'plan' om gewoon tegen elkaar te praten, gewoon met elkaar te doen zoals voordat we iets hadden. Ik begrijp wel dat, dat moeilijk is en ik heb haar nog gezegd dat het toch niet zou lukken maar zij zei vastberaden van wel. Dan doet ze dus vaag en dat is mijn klacht. Mijn klacht is niet dat ze niet normaal tegen me deed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:59 schreef mgerben het volgende:
[..]
dat vind jij.
Zij heeft ook recht op haar eigen mening.
Dikke kans dat ze inderdaad iets te verbergen heeft (gevoelens, of al gedaan), maar dat jij je een houding weet te geven betekent niet dat zij dat ook moet.
Ze is je eigendom niet (meer).
Ze heeft zich aan jouw brute overheersing ontworsteld en kijkt nu als een pasgeboren kikkervisje met grote ogen van verbazing de grote boze wereld in, op zoek naar een mening ... ok, dat gaat misschien iets te ver
Ja true. En dat is vaag en daar klaag ik overquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Magereheinus het volgende:
Ja maar snap dan dat vrouwen soms t ene zeggen en t andere doen, zo is t nou eenmaal...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:16 schreef Filay het volgende:
[..]
Zucht. Ok nog een (1) keer. Zij wilde dat we normaal tegen elkaar zouden doen. Het was haar 'plan' om gewoon tegen elkaar te praten, gewoon met elkaar te doen zoals voordat we iets hadden. Ik begrijp wel dat, dat moeilijk is en ik heb haar nog gezegd dat het toch niet zou lukken maar zij zei vastberaden van wel. Dan doet ze dus vaag en dat is mijn klacht. Mijn klacht is niet dat ze niet normaal tegen me deed.
Oh ze meent het ook wel... alleen ze kan het inderdaad niet blijkbaar. Dat jij haar beter denkt te kennen dan ik vind ik wel een verrassing.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:42 schreef mgerben het volgende:
[..]
Een vrouw die zoiets zegt en jij neemt haar serieus?
Jij denkt dat ze echt beseft wat ze zegt? Jij denkt dat ze er echt over heeft nagedacht en serieus tot de conclusie is gekomen dat dit kan?
Jij denkt dat dit de enige vrouw is waarbij het emotiecentrum in haar hersens niet via een 8-baans snelweg zonder stoplichten is verbonden met het spraakcentrum?
Jij denkt dat ze dit echt meent en dat het méér is dan een uitspraak geboren uit nostalgie?
Vertel eens waaromJij zou toch beter moeten weten, ze is jouw ex...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |