Hmm, dat vind ik dan weer niet. dat 12 jarige en 15 jarige die dus crimineeltje spelen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:28 schreef BasOne het volgende:
Oneens met TS.
Sommige 21- zijn zover heen dat hun ouders verlate abortus moeten laten plegen.
12 jarigen die moorden plegen...... om maar even een dwarstraat te noemen.
15 jarigen die systematisch anderen de grond in trappen en vernederen.
etc
Natuurlijk, onschuldigen die onder de 21 dood gaan is fuck, maar onschuldigen die onder de 201 dood gaan ook...
maar heeft wel de kans om er eentje te worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:29 schreef BasOne het volgende:
een embryo is geen mens
Ah je gooit het op de 'maar ze hebben een slechte jeugd gehad' defence.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Hmm, dat vind ik dan weer niet. dat 12 jarige en 15 jarige die dus crimineeltje spelen...
Vaak is het een oorzaak van verschillende dingen dat ze deze dingen doen en niet omdat ze zo zijn... dat is gewoon een kut opmerking, omdat wanneer je bv bij de opvoeding de middelen hebt en de mogelijkheden, dan gaan ze niet moorden of pesten...
Dus het is dus oneerlijk dat ze niet de middelen hebben om normaal een leven te leiden..
Ik geloof dat dat al door vele filosofen (filosoven?) is behandeld, tot 3 maanden dacht ik, daarna ontwikkeld zich een mens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
maar heeft wel de kans om er eentje te worden.
Neem je dan een leven weg?
wanneer je een zelf denkend wezen, wat van het menselijke ras afstamd, (dus geen dieren enzo omdat gezeur weer even buiten wegen telaten... ). niet meer instaat is om het leven te vatten, en er niet meer spraken is van leven. ( dus de mensen die in coma liggen, niet denken maar wel in leven zijn... die leven nog wel, dus die zijn niet door. dus ook een persoon.... ).quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:44 schreef BasOne het volgende:
wanneer dood je iemand dan?
Als elke sperma cel een persoon kan worden ben ik schuldig aan genocide.
Jij bent nietiger dan ik benquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:54 schreef Henkaih het volgende:
Het systeem is erop ingericht je nietig te laten voelen terwijl je dat in feite niet bent
je kan het je niet herrinneren, maar het lopen, en het eten, ademen en dat soort dingen, volgens mij heb je ze wel allemaal onthouden..quote:Op zondag 5 augustus 2007 05:52 schreef BasOne het volgende:
lol
Als je het over een zelf denkkend wezen hebt... zelfs een pageboren baby.... zoals ik al zei, wat ka je je er nog van herrineren?
Wanneer ben je zelfbewust geworden?
Mijn eerste herrinering is toen ik een jaar of 5 was oid, daarvoor niets...
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:58 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Ohja, het dominator gedrag is er ook netjes ongebouwd... ok niet echt constructief
Ademen lijkt me nogal instinctiefquote:Op zondag 5 augustus 2007 05:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
je kan het je niet herrinneren, maar het lopen, en het eten, ademen en dat soort dingen, volgens mij heb je ze wel allemaal onthouden..
Ah daarom post je onrelevante dingenquote:
Er zijn nogal veel dingen relevevant als het om een dergelijk breed begrip gaat als "de vergangkelijkheid van de mens"quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah daarom post je onrelevante dingen
Edit: 6 uur geweest idd, bedtime
Uuuuhhhhmmm...quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:05 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Er zijn nogal veel dingen relevevant als het om een dergelijk breed begrip gaat als "de vergangkelijkheid van de mens"
Lutser!
PS : BIER ZUIPEN HOUD ME SCHERP![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |