HIj post voornamelijk halve grapjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Haal tong er maar uit...
Hoe zit dat trouwens met tong... hij heeft een postgemiddelde van 100 per dag ofzo...
dan heeft hij precies zijn zinquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus... Ik stel voor dat tong nooit meer een topic mag openen, dat lijkt me beter.
Daar zal hij alleen maar blij mee zijn...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus... Ik stel voor dat tong nooit meer een topic mag openen, dat lijkt me beter.
Dat weet ik welquote:
Nee!! Dan heeft ie toch precies wat ie wil!! Wel lekker meedoen, maar de rotkarweitjes aan anderen overlaten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En waarom niet?? Hij doet toch ook precies waar hij zin in heeft?? Oftewel, geen fatsoenlijke OP makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:44 schreef Neleos het volgende:
Je kunt tong toch niet uit de lijst halen om dat ie de punten niet heeft opgeteld.![]()
Nee omdat ie probeert dit topic naar de kloten te helpen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:44 schreef Neleos het volgende:
Je kunt tong toch niet uit de lijst halen om dat ie de punten niet heeft opgeteld.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Franz Jozef I ?
Dat vind ik nog veel gemener dan alle punten wegnemen. Tong maalt niet om die punten zegt ie altijd, dus zo erg zal ie het al niet eens vinden. Maar hem negeren gaat me veel te ver.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kunnen hem ook gewoon negeren.... dan is de lol er voor hem snel af...
Gewoon doen alsof hij er helemaal niet is en niets post
Hmmmm, jammer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee, ik negeer hem vanaf nu... Als hij een goed antwoord post voordat iemand anders dat doet krijgt hij vn mij geen punten. Ik lees vanaf nu gewoon over hem heen, dit gezeik duurt al lang genoeg
leverziekte?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ethanol is goed. het verschijnsle is niet datgene dat ik zoek
Hij luistert echter niet..quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind dat tong er best nog eens op aangesproken kan worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |