gebruik mijn naam niet ijdel: ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Geen godslastering is hetzelfde als g'ds naam niet zomaar gebruiken? "do not use my name in vain" hoe zeg je dat in het nederlands?? Urg.
Gebruik mijn naam niet ijdelquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Geen godslastering is hetzelfde als g'ds naam niet zomaar gebruiken? "do not use my name in vain" hoe zeg je dat in het nederlands?? Urg.
Dat zijn er 2:quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat zei ik al! geen afgoden dienen!
Zelfde vertaling moet wel goed zijn, helaas scoren we niet ...quote:
Volgens mij is het dat je geen afbeeldingen van andere goden mocht maken om te vererenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:31 schreef jakkop het volgende:
My words.
De laatste was dus dat je geen (af)beeld(ing) van God mag maken.
Doka heeft nog ruim 5 minuten voor een vraag FKAquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
doka? vraag?
verdomme.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef Wickedangel het volgende:
tong heeft de OP weer eens niet bijgewerkt
Klopt. Maar veel mensen zien dit als een regel dat je God sowieso niet mag afbeelden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Volgens mij is het dat je geen afbeeldingen van andere goden mocht maken om te vereren
Was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef Wickedangel het volgende:
tong heeft de OP weer eens niet bijgewerkt
De post van gisteren?????quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
verdomme.....
ER heb jij de post van gisteren al bijgewerkt?
Natuurlijk niet, hij heeft er schijt aan. Ik zal de vorige stand en de huidige stand even integreren, maar daarna moet ik weg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef qonmann het volgende:
Was mij ook al opgevallen
Heeft hij byzondere voorrechten hier ofzo ?
Moggu WA![]()
Mee eens. hij loopt altijd te fokken... Plasterk idem dito.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De post van gisteren?????
Ik baal ook stevig van Tong. EN hij mij gisteren de les lezen over de spelregels toen iemand zijn vraag aanpaste nadat er al een antwoord was gegeven. Zeg maar, op zijn plasterks.... Toen ging ie tegen mij tekeer.
Ik heb echt de neiging om Tong volledig uit de puntenlijst te verwijderen. Eigen schuld, dikke bult enzo.
ElizabethR + 2quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
Robert Musil
WA je bent een engelquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij heeft er schijt aan. Ik zal de vorige stand en de huidige stand even integreren, maar daarna moet ik weg.
Tong vindt spelregels maar trivialiteitjes.... Naar behoefte aan te passen,maar vooral wanneer HIJ daar zin in heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Mee eens. hij loopt altijd te fokken... Plasterk idem dito.
Dat is een beetje rigoureus... Ik stel voor dat tong nooit meer een topic mag openen, dat lijkt me beter.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef ElizabethR het volgende:
Tong vindt spelregels maar trivialiteitjes.... Naar behoefte aan te passen,maar vooral wanneer HIJ daar zin in heeft.
OK, ik open het volgende topic wel en verwijder tong uit de lijst als iedereen het daarmee eens is
HIj post voornamelijk halve grapjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Haal tong er maar uit...
Hoe zit dat trouwens met tong... hij heeft een postgemiddelde van 100 per dag ofzo...
dan heeft hij precies zijn zinquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus... Ik stel voor dat tong nooit meer een topic mag openen, dat lijkt me beter.
Daar zal hij alleen maar blij mee zijn...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is een beetje rigoureus... Ik stel voor dat tong nooit meer een topic mag openen, dat lijkt me beter.
Dat weet ik welquote:
Nee!! Dan heeft ie toch precies wat ie wil!! Wel lekker meedoen, maar de rotkarweitjes aan anderen overlaten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En waarom niet?? Hij doet toch ook precies waar hij zin in heeft?? Oftewel, geen fatsoenlijke OP makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:44 schreef Neleos het volgende:
Je kunt tong toch niet uit de lijst halen om dat ie de punten niet heeft opgeteld.![]()
Nee omdat ie probeert dit topic naar de kloten te helpen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:44 schreef Neleos het volgende:
Je kunt tong toch niet uit de lijst halen om dat ie de punten niet heeft opgeteld.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Franz Jozef I ?
Dat vind ik nog veel gemener dan alle punten wegnemen. Tong maalt niet om die punten zegt ie altijd, dus zo erg zal ie het al niet eens vinden. Maar hem negeren gaat me veel te ver.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kunnen hem ook gewoon negeren.... dan is de lol er voor hem snel af...
Gewoon doen alsof hij er helemaal niet is en niets post
Hmmmm, jammer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee, ik negeer hem vanaf nu... Als hij een goed antwoord post voordat iemand anders dat doet krijgt hij vn mij geen punten. Ik lees vanaf nu gewoon over hem heen, dit gezeik duurt al lang genoeg
leverziekte?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ethanol is goed. het verschijnsle is niet datgene dat ik zoek
Hij luistert echter niet..quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind dat tong er best nog eens op aangesproken kan worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |