Wowquote:Ik ben dus niet de enige die er gek van word. Ik zit al vanaf vanmorgen 10 uur steeds weer de pagina's te verversen en maar steeds proberen om in te loggen op World of Warcraft. GRRRRR.
Ik heb ook vanmorgenvroeg gebeld en toen werd er gemeld dat het een kkortdurende storing zou zijn en het daarom ook niet op de pagina vermeld zou worden. Nou ik heb 6 uur lang achter mijn laptop zitten verversen (ik heb een afspraak in de WoW). En niets nada noppes, maar ook geen melding op de site.
Dus maar is weergebeld en krijg weer hetzelfde verhaal te horen, het is een kortdurende storing en we weten niet hoelang het gaat duren .
Echt ik kan wel gillen!!
Wat is KS en heeft het zin als ik het daar ook meld?
de eerste WoWspeler is binnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef tong_poh het volgende:
Dat je je er druk om maakt. Wat ben jij een loser.
Ik speel wow ja, maar heel weinig. Ongeveer een uur of 5 per week. Dat is minder dan jij aan masturberen besteedt bijvoorbeeld.quote:
Ja, ik zag het topic ook, ik wou bijna een acount maken om eens even te gaan baggeren daarquote:
5 uur per dag? Heb je nou echt niks beters te doen (en dan ook nog met dit weer!) ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik speel wow ja, maar heel weinig. Ongeveer een uur of 5 per week. Dat is minder dan jij aan masturberen besteedt bijvoorbeeld.
Ik kan een wowverslaving ook niet begrijpen, maar ik maak me er niet druk om.
Veel .com sites werken niet, hier ook dat probleem, maarja boeienquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
WoW is toch niet van Tele2 zeker.
Op de man spelen is een teken van geestelijke zwakte, dat wist je hé?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik speel wow ja, maar heel weinig. Ongeveer een uur of 5 per week. Dat is minder dan jij aan masturberen besteedt bijvoorbeeld.
Ik pwnde je gastquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:50 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Mensen worden altijd agressief in mijn wow topicsquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:45 schreef tong_poh het volgende:
Dat je je er druk om maakt. Wat ben jij een loser.
Anders leer je eens lezen. 5 uur per week zei ik!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef Edie86 het volgende:
[..]
5 uur per dag? Heb je nou echt niks beters te doen (en dan ook nog met dit weer!) ?![]()
Hapquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:58 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Anders leer je eens lezen. 5 uur per week zei ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |