Dan zal dat spel wel meer dan 3 Gb zijn om te downloaden... die mapgegevens moeten toch ergens vandaan komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef MouzurX het volgende:
Bij WW2:online duurt het een week om van de ene kant naar de andere kant de wandelen![]()
![]()
World of Googlecraftquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:50 schreef Birra het volgende:
Als je kon lopen door Google Earth zou het pas lang duren.
Wjooo ik speel ook WoW en ik snap echt niet waarom mensen gaan huilen.quote:
Plaats je ook nog een plaatje van de updater? Geheid dat die ook nog langs komtquote:
Nee dat gaat op aan z'n abonnementen met vrouwelijk-schoon.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:25 schreef MouzurX het volgende:
Gast heb je geen geld voor nieuwe spellen ofzo? alles op je bureaublad is al van jaren terug
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:25 schreef MouzurX het volgende:
Gast heb je geen geld voor nieuwe spellen ofzo? alles op je bureaublad is al van jaren terug
Lol check die maps ... cumshots milf movies young teensquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:26 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Nee dat gaat op aan z'n abonnementen met vrouwelijk-schoon.
Told you!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:40 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
Omgeen update van fuckin een kwart gig
![]()
maar ik kan dit spel nu gewoon dus 10 dagen gratis spelen? doe het eigenlijk vooral om te checken of hij bij mij draait.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:57 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Told you!
En zo te zien is dit 2.1.0 (jammer genoeg geen patchlevel)... volgens mij komen er nog wat kleinere patches achteraan
World of Warcraft wordt ook wel eens World of Patchcraft genoemd
beetje weinig geheugen, maar moet wel lukken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:11 schreef Dibble het volgende:
[..]
maar ik kan dit spel nu gewoon dus 10 dagen gratis spelen? doe het eigenlijk vooral om te checken of hij bij mij draait.
512 mbram
p4 2.4 ghz
nvidia 6200 LE 256 mb video
Net was hij de patch aan het downloaden, nu is hij hem daadwerkelijk aan het installeren. En ondertussen kunnen de verslaafde spelers lezen wat er veranderd is.quote:
Dat is wel zo logisch, maar dat snappen ze bij Blizz nog niet echt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef MouzurX het volgende:
Uhh heeft blizzard niet gewoon de laatste versie van de game op de site staan zodat je wanneer je die hebt gedownload niet meer hoeft te patchen?![]()
Even doorbijten nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef Dibble het volgende:
jezus ik dacht dat ik klaar was maar nu krijg ik nog 10 patches over me heen![]()
ligt eraan wat je bent, als je een mage (magie) bent en je slaat met je staff dood, kan je beter je spells gebruiken in die balk.. ben je een warrior (combat) dan moet je idd zoveel en hard mogelijk slaan, en die spells onderin zijn dan je hulp daarbij.. maar 9 van de 10 keer is die onderste balk wel van belangquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:56 schreef Dibble het volgende:
Net een paar zwijnen doodgemaakt met zo'n gaar paars mannetje.wel leuk opzich maar zal me d'r niet hele dagen mee kunnen vermaken.Maar even verder doen dan maar, toch even level 2 halen dan heb ik tenminste wat bereikt
![]()
Btw die spells linksonder moet je die allemaal gebruiken? ik klik gewoon op een dier en dan rent hij eropaf en slaat hem kapot.Zo is goed toch? moet nog iets van 5 tanden ofso verzamelen.
Maargoed, laturszz![]()
ja een warrior ben ik, echt cool spel dit man, k denk dat ik h'm toch maar ga halen morgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:11 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ligt eraan wat je bent, als je een mage (magie) bent en je slaat met je staff dood, kan je beter je spells gebruiken in die balk.. ben je een warrior (combat) dan moet je idd zoveel en hard mogelijk slaan, en die spells onderin zijn dan je hulp daarbij.. maar 9 van de 10 keer is die onderste balk wel van belang
Jij bent snel omquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja een warrior ben ik, echt cool spel dit man, k denk dat ik h'm toch maar ga halen morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |