abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:31:43 #251
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52194261
There is no rehab for stupidity.
pi_52194277
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe kan een spel wat nog niet eens uit is nou goed zijn .
Daarom
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:33:56 #253
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_52194309
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:32 schreef Agiath het volgende:

[..]

Daarom
1 was goed maar 2 lijkt me behoorlijk bruut
phluphy for president!
pi_52194347
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe kan een spel wat nog niet eens uit is nou goed zijn .
Typische reactie van een blizzard fanboy
pi_52196959
WoW owned SC2 any day
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52197167
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[afbeelding]
Dit plaatje is wel geniaal _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:14:21 #257
84926 WyriHaximus
pi_52197214
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:13 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dit plaatje is wel geniaal _!
OMG it's chuck norris he pwns every one!

Je wilt niet weten hoelang we dat aan hebben moeten horen .
phluphy for president!
pi_52197710
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

OMG it's chuck norris he pwns every one!

Je wilt niet weten hoelang we dat aan hebben moeten horen .
idd
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:14:14 #259
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52202378
hioe komt het dan dat er 5x meer alliance in wow zit te spelen dan horde?
*Hosselcopter*
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 augustus 2007 @ 17:18:56 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_52202487
Omdat t allemaal noobs zijn bij de alliance
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_52203117
Zulks een gaar topic
pi_52203808
-tsjah-

[ Bericht 95% gewijzigd door Thrilled op 08-08-2007 18:26:20 ]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:26:41 #263
84926 WyriHaximus
pi_52204150
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:14 schreef Dibble het volgende:
Vroegah was het nog dat alle kleuters alliance speelde omdat ze de horde maar raar vonde en de wat meer volwasse spelers zaten bij de Horde. Toen na een tijdje zijn ze van de alliance ook naar de horde vertrokken omdat ze niet konden winnen .

Geen idee nu lijkt wel als of iedereen nu horde gaat om te winnen waardoor we nu steeds verlizen . (Over BG dan.)
phluphy for president!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:51:20 #264
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52208680
horde ftw!
*Hosselcopter*
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:44:13 #265
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52221587
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 17:14 schreef Dibble het volgende:
Verschilt erg per server.
Krekker is de bom!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:54:30 #266
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52221824
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:26 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Vroegah was het nog dat alle kleuters alliance speelde omdat ze de horde maar raar vonde en de wat meer volwasse spelers zaten bij de Horde. Toen na een tijdje zijn ze van de alliance ook naar de horde vertrokken omdat ze niet konden winnen .
Inderdaad het gangbare verhaal, maar volgens mij totaal nergens op gebaseerd. Ik heb zowel alliance als horde gespeeld en als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de 'middel serieuze' raiding guilds waar ik met mijn alliance char in heb gezeten, was het overgrote merendeel 20+. Ik denk zelfs een kwart mijn leeftijd (27) en ouder. Ik heb het ook vermoeden dat dit voor veel andere guilds gold, want je praat wel eens met iemand he.

Tuurlijk had je ook veel jonkies (kwam je vaker tegen in pickup groups), maar of dit heel veel meer waren dan de horde-side.. betwijfel het.

Het zal sowieso per server verschillen maar aangezien ik op meerdere servers heb gespeeld vermoed ik dat dit meer een soort van 'urban legend' is.
Krekker is de bom!
pi_52221959
vroegah in de tijd van wc3 en TFT moest je met beide campagnes spelen wou je het spel uitspelen dus raar nee dank je
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:04:51 #268
84926 WyriHaximus
pi_52222078
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Inderdaad het gangbare verhaal, maar volgens mij totaal nergens op gebaseerd. Ik heb zowel alliance als horde gespeeld en als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de 'middel serieuze' raiding guilds waar ik met mijn alliance char in heb gezeten, was het overgrote merendeel 20+. Ik denk zelfs een kwart mijn leeftijd (27) en ouder. Ik heb het ook vermoeden dat dit voor veel andere guilds gold, want je praat wel eens met iemand he.

Tuurlijk had je ook veel jonkies (kwam je vaker tegen in pickup groups), maar of dit heel veel meer waren dan de horde-side.. betwijfel het.

Het zal sowieso per server verschillen maar aangezien ik op meerdere servers heb gespeeld vermoed ik dat dit meer een soort van 'urban legend' is.
Ik praat dan wel zeker 1 tot 2 jaar geleden . Tegenwoordig ligt dit zeker niet meer zo en is het behoorlijk bijgetrokken . Zit tegenwoordig in een casual mature guild waar de helft kinderen heeft of iig werk en vriendin (ja jullie horen het goed, wowers met een vriendin of vrouw en kinderen). En dat staat toch zo in contrast met mensen waar mee ik in andere guild gezeten heb dat als ik 1 of ander 14 jarig jochie uit een guild trap er gelijk 5 vriendjes lopen te vragen waarom ik dat doe en dat het helemaal nergens opslaat. Dus de horde heeft ze zeker ook altijd gehad alleen de alliance is altijd wat kinder achtiger geweest (sprekend uit eigen ervaring als ik bij me vriendin zat mee te kijken en van guildies die alliance hebben gespeelt). (Wil niet zeggen dat iedereen zo is want ken der een paar die zijn ouder dan jij en ik bij elkaar, ben zelf 22, en die spelen nog steeds.) Het is ook nooit overduidelijk geweest ofzo
phluphy for president!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:16:35 #269
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52222400
Overigens moet ik zeggen dat het uiteraard grote bullshit is dat iedereen die WoW speelt automatisch een verslaafde nerd is. Tuurlijk heb je mensen die er teveel in op gaan en alleen maar over het spel lullen. Iets waar ik me, net zoals aan die mensen die de hele dag alleen maar over voetbal kunnen lullen en flippen wanneer ze een wedstrijd missen, soms best aan kan storen ja. Maar zoals ik hiermee eigenlijk al probeer aan te geven: dit is niet typisch iets specifiek voor Warcraft geldt... Je zal simpelweg altijd mensen blijven hebben die teveel opgaan in hun hobby.

Als ik kijk naar de tijd dat ik nog endgame instances deed: in de guilds waar ik zat had een groot deel v/d mensen gewoon een goede baan, vrouw en kinderen, iets wat veel v/d over WoW-klagende pubers nog maar moet zien te bereiken en naar mijn idee niet echt prototype sociaal- & contactgestoorde nerd.

Het raiden begon in beide guilds waar ik in zat ook gewoon om 10 uur 's-avonds en duurde tot maximaal 1 uur 's-nachts. Gangbaar was dat je dit dan zo'n 3x per week deed. Ik praat hier dan over het wat meer intensieve gamen en vind dit zelf al vrij veel, maar dan nog kun je mij niet wijsmaken dat hierdoor een sociaal leven opeens niet meer mogelijk is. Ik denk dat dit qua tijd vergelijkbaar is met elke andere serieuze hobby (voorbeeld dat al vaker gegeven is: voetbal... denk aan 2x in de week trainen + 1x een wedstrijd i.c.m. reistijd). En uiteraard zijn er genoeg WoW-spelers die minder spelen (en uiteraard ook genoeg verslaafden die het vaker spelen).

Al met al kun je simpelweg niet concluderen dat het gros v/d WoW-gamers bestaat uit contactloze nerds zonder verder sociaal leven. Het klinkt natuurlijk leuk, dus als je er voldoening uit haalt en/of jezelf er beter door voelt zal ik je vooral niet tegenhouden.... Maar het is uiteraard wel gewoon gelul in de ruimte en wellicht een poging om jezelf wat 'cooler' te voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KreKkeR op 09-08-2007 11:23:15 ]
Krekker is de bom!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:19:05 #270
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_52222472
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ik praat dan wel zeker 1 tot 2 jaar geleden .
Ik speel WoW vanaf begin 2005 . En wat ik al zei, het zal vast van server tot server verschillen. Daarnaast doen wij beiden uitspraken gebaseerd op onze eigen ervaringen (welke dus ook server en persoons gebonden zijn) en hear-say... niet echt een representatieve steekproef dus. Qua betrouwbaarheid een beetje vergelijkbaar met conclusies als "alle WoW-spelers zijn kansloze nerds" .
Krekker is de bom!
pi_52222515
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:16 schreef KreKkeR het volgende:
Overigens moet ik zeggen dat het uiteraard grote bullshit is dat iedereen die WoW speelt automatisch een verslaafde nerd is. Tuurlijk heb je mensen die er teveel in op gaan en alleen maar over het spel lullen. Iets waar ik me, net zoals aan die mensen die de hele dag alleen maar over voetbal kunnen lullen en flippen wanneer ze een wedstrijd missen, soms best aan kan storen ja. Maar zoals ik hiermee eigenlijk al probeer aan te geven: dit is niet typisch iets specifiek voor Warcraft geldt... Je zal simpelweg altijd mensen blijven hebben die teveel opgaan in hun hobby.

Als ik kijk naar de tijd dat ik nog endgame instances deed: in de guilds waar ik zat had een groot deel v/d mensen gewoon een goede baan, vrouw en kinderen, iets waar veel v/d over WoW-klagende pubers nog maar moet zien te bereiken en naar mijn idee niet echt het prototype voor een sociaal- & contactgestoorde nerd.

Het raiden begon in beide guilds waar ik in zat ook gewoon om 10 uur 's-avonds en duurde tot maximaal 1 uur 's-nachts. Gangbaar was dat je dit dan zo'n 3x per week deed. Ik praat hier dan over het wat meer intensieve gamen en vind dit zelf al vrij veel, maar dan nog kun je mij niet wijsmaken dat hierdoor een sociaal leven opeens niet meer mogelijk is. Ik denk dat dit qua tijd vergelijkbaar is met elke andere serieuze hobby (voorbeeld dat al vaker gegeven is: voetbal... denk aan 2x in de week trainen + 1x een wedstrijd i.c.m. reistijd). En uiteraard zijn er genoeg WoW-spelers die minder spelen (en uiteraard ook genoeg verslaafden die het vaker spelen).

Al met al kun je simpelweg niet concluderen dat het gros v/d WoW-gamers bestaat uit contactloze nerds zonder verder sociaal leven. Het klinkt natuurlijk leuk, dus als je er voldoening uit haalt en/of jezelf er beter door voelt zal ik je vooral niet tegenhouden.... Maar het is uiteraard wel gewoon gelul in de ruimte en wellicht een poging om jezelf wat 'cooler' te voelen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:24:24 #272
84926 WyriHaximus
pi_52222612
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik speel WoW vanaf begin 2005 . En wat ik al zei, het zal vast van server tot server verschillen. Daarnaast doen wij beiden uitspraken gebaseerd op onze eigen ervaringen (welke dus ook server en persoons gebonden zijn) en hear-say... niet echt een representatieve steekproef dus. Qua betrouwbaarheid een beetje vergelijkbaar met conclusies als "alle WoW-spelers zijn kansloze nerds" .
* WyriHaximus ook

Het zal pas echt goed zichtbaar worden als je de spelers info die blizzard zelf heeft er bij pakt .
phluphy for president!
pi_52222758
Wow is dom
pi_52222767
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:24 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

* WyriHaximus ook

Het zal pas echt goed zichtbaar worden als je de spelers info die blizzard zelf heeft er bij pakt .
juist ja
toen wij op bladefist zaten waren er veel meer alliance dan horde
en nu ik getransfered ben naar outland is het net andersom, en hard ook!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:38:02 #275
84926 WyriHaximus
pi_52222983
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:29 schreef F04 het volgende:
Wow is dom
Hou dit topic ff schoon ja we hebben net gedweild ja!
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:29 schreef heijnen het volgende:

[..]

juist ja
toen wij op bladefist zaten waren er veel meer alliance dan horde
en nu ik getransfered ben naar outland is het net andersom, en hard ook!
Hmm is het wat zon transfer eingelijk? Nog nooit gedaan en ben het eingelijk ook nog niet van plan .
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')