En dan te bedenken dat de flightpaths in de UI events TAXI worden genoemtquote:
Klopt dat is me broertjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:35 schreef heijnen het volgende:
[..]
nah aan je avatar te zien ben je moeders knapste:D!
In het spel heb je flight paths. Die vliegen je van punt A naar punt B. Iedereen vind dat die dingen veel te traag zijn dus lopen ze dat ding op te jagen wat niet lukt. Die dingen heten taxi's in de script taal om user interface addons te maken voor het spelquote:
de pest van FP is dat ze sloom zijn vergelijken met een netherdrake onder je kont.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In het spel heb je flight paths. Die vliegen je van punt A naar punt B. Iedereen vind dat die dingen veel te traag zijn dus lopen ze dat ding op te jagen wat niet lukt. Die dingen heten taxi's in de script taal om user interface addons te maken voor het spel.
Oké.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In het spel heb je flight paths. Die vliegen je van punt A naar punt B. Iedereen vind dat die dingen veel te traag zijn dus lopen ze dat ding op te jagen wat niet lukt. Die dingen heten taxi's in de script taal om user interface addons te maken voor het spel.
snap je het nu wel dan SNoopy doggystyle dog!quote:
Ach FP's zijn er ook voor om je pizza op te eten, een nieuw biertje te pakken en om je af te vragen of je niks beters te doen hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef heijnen het volgende:
[..]
de pest van FP is dat ze sloom zijn vergelijken met een netherdrake onder je kont.
PVP FTW!
dat is bij mij meestal ook zo als ik niet in outland zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach FP's zijn er ook voor om je pizza op te eten, een nieuw biertje te pakken en om je af te vragen of je niks beters te doen hebt.
Per fiets, trein, bus en lopendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef osmo het volgende:
En hoe verplaatsen jullie je in de echte grote boze mensenwereld?
ik doe gewoon net als bij master moviesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Per fiets, trein, bus en lopend. Maar snachts trek ik me batrider pak aan en ga flapperen met nep vleugels achter me computers om me zo veel mogelijk in te leven
. (Goed nu begin ik mezelf eng te vinden
.)
met de toet-toet-vroem-vroem!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef osmo het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef osmo het volgende:
De wereld waar we ergens heen moeten om iets te eten ipv rechts te klikken op een stacks vleesquote:
Wat denk je zelf... ik heb van papier mache een Gryphon model over mijn fiets gezet, en als ik hard fiets roep ik "TOOT TOOT IK BEN EEN NIGHT ELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef osmo het volgende:
gief steak!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De wereld waar we ergens heen moeten om iets te eten ipv rechts te klikken op een stacks vlees.
nauwelijksquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:47 schreef heijnen het volgende:
[..]
snap je het nu wel dan SNoopy doggystyle dog!
Oh niet te vergeten; de Kodo PVPdrums op het dak van mijn auto!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Wat denk je zelf... ik heb van papier mache een Gryphon model over mijn fiets gezet, en als ik hard fiets roep ik "TOOT TOOT IK BEN EEN NIGHT ELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
NEquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Wat denk je zelf... ik heb van papier mache een Gryphon model over mijn fiets gezet, en als ik hard fiets roep ik "TOOT TOOT IK BEN EEN NIGHT ELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
In de Innquote:
quote:
Kodo + Drums =quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:06 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Oh niet te vergeten; de Kodo PVPdrums op het dak van mijn auto!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |