In Nederland hoor je gewoon te kunnen zwemmen op je 14equote:Een 14-jarige jongen is zaterdagmiddag verdronken in de Nederrijn bij Opheusden . De jongen, die volgens de politie niet kon zwemmen, sprong uit een plastic bootje om te voorkomen dat het vaartuig lek zou slaan tegen een krib in de rivier.
Hoeft ook niet meer te integreren... owja en hoe vaak zie jij een allochtoon in een bootje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:41 schreef MouzurX het volgende:
Ja ik vind het ook een beetje dom hoor... iedereen kan toch wel een beetje zwemmen ? ....
maja vast een allochtoon weerdie wil weer niet integreren... nou dat krijg je ervan...
Dat is wat anders dan niet kunnen zwemmen...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:48 schreef kyraaa het volgende:
verstrikt in troep op de bodem?
Het water te koud?
stroming?
mini draaikolkjes?
En al helemaal niet in Opheusdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoeft ook niet meer te integreren... owja en hoe vaak zie jij een allochtoon in een bootje?
Ik kan ook "een klein beetje" zwemmen in een zwembad, maar ik heb (omdat ik niet goed kan zwemmen dus!) nog nooit in een rivier gezwommenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:50 schreef tralalala het volgende:
Dat is wat anders dan niet kunnen zwemmen...
Goh wat jammer nouquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef tonks het volgende:
Was zeker een neger?
top! gelukkig weer eentje minder 14.gifquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef tonks het volgende:
Was zeker een neger?
Tegenwoordig krijgen kinderen een instructievideo te zien via de computer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Spacehamster het volgende:
Leren zwemmen op de basisschool?
Daar heb ik mijn oma wel eens over gehoord....
Wij kregen in groep 4 en 5 gewoon zwemles hoor, en als je dan in groep 6 nog geen diploma had dan moet je met groep 4 en 5 samen zwemmen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Spacehamster het volgende:
Leren zwemmen op de basisschool?
Daar heb ik mijn oma wel eens over gehoord....
Kip en watermeloen. Southpark gezien vanavond?quote:
Nee kijk ik nooitquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kip en watermeloen. Southpark gezien vanavond?![]()
Dat is er tegenwoordig niet meer bij als ik het wel heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef tralalala het volgende:
[...] je krijgt toch zwemles op de basisschool?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |