abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52107860
Ik hoop van harte dat al deze mensen dood gaan, als 't even kan vandaag nog! Van die mensen die altijd en overal in de weg staan. Zowel voor het schap in de supermarkt, waar zij te allen tijde hun winkelwagen of kinderwagen in de breedte parkeren zodat het hele schap wordt geblokkeer terwijl zij uitgebreid hun keuze maken. Dit soort mensen kijken je ook altijd verbolgen aan als je vraagt "of je er even bij mag".

Of mensen die zich in een cafe expres breed maken als jij er met je klauwen vol koud pilsener langs wil omdat je net een rondje hebt gegeven, en vervolgens agressief worden als je hen met lichte dwang opzij zet aangezien ze op "sorry, ik wil er even langs" niet reageren. Slaan is meestal geen optie aangezien je van vele ongure types een ongefundeerde buts terug kan verwachten.

En dan zijn er nog mensen die aan de rand van het trottoir staan, links kijken, rechts kijken en weer links kijken, vervolgens constateren dat een auto of fiets over 2 seconden passeert, en dan TOCH oversteken en vervolgens asociaal reageren als je probeert hun schoeiselneuzen aan te tikken met je voertuig.

Klacht: mensen die in de weg staan en geen acht op de doorstroming van het fysieke maatschappelijke verkeer slaan
tien
fanboys
pi_52107953
druktemaker...
Ehm... ok
pi_52108012
Kutlui inderdaad.

Ook vooral duitsers die midden op het fietpad gaan stoppen .. zomaar ineens en dat jij er dan vol tegenaan knalt ;P
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:35:53 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52108041
Waarom dacht ik gelijk aan een supermarkt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52108049
IN de weg, damn... lastig asfalteren is dat zeg
pi_52108232
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:36 schreef Apfel. het volgende:
IN de weg, damn... lastig asfalteren is dat zeg
Hoe wil je het anders zeggen dan
pi_52108244
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:43 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hoe wil je het anders zeggen dan
zou t niet weten
pi_52108272
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:44 schreef Apfel. het volgende:

[..]

zou t niet weten
Mensen die de door jouw hersenen uitgestippelde route niet mogelijk maken d.m.v. obstructie ?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:46:16 #9
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_52108289
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:35 schreef Renesite het volgende:
Waarom dacht ik gelijk aan een supermarkt.
Misschien omdat dat in de OP genoemd wordt? Lees je toch beter dan je zelf denkt .
Hope for the best, prepare for the worst.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:47:00 #10
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_52108303
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Mensen die de door jouw hersenen uitgestippelde route niet mogelijk maken d.m.v. obstructie ?
Waarbij TS zijn toch al nauwelijks toereikende hersencapaciteit moet aanwenden om een alternatieve route te kiezen.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:51:28 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52108408
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Misschien omdat dat in de OP genoemd wordt? Lees je toch beter dan je zelf denkt .
!!! Ik heb niets gelezen !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_52108493
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:47 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Waarbij TS zijn toch al nauwelijks toereikende hersencapaciteit moet aanwenden om een alternatieve route te kiezen.
Zak stront/randfiguur! Waar kneuzen zoals jij productloos huiswaarst keren heb ik in ieder geval nog het fatsoen me hier aan te ergeren als iemand mijn schap verspert

TS-bashers waarvan hun eigen hersencellen zich in de anus bevinden
pi_52108718
Iedere dag staan er wel winkelwagens in mijn weg.
Breeduit voor de schappen.
Breeduit in het gangpad, liefst precies naast een voorraadkar zodat de boel echt geblokkeerd is.
Breeduit voor de ingang.
Dan duw ik heel kalm de kar opzij zodat ik er toch langs kan. Soms wordt ik boos aangekeken. Maar wat kan mij de mening van een aso schelen die denkt alleen op de wereld te zijn?
Ik vind het fijn dat die wagentjes zwenkwieltjes hebben. Daardoor gaan ze heel lekker en makkelijk uit de weg.
Gingen kinderwagens maar zo makkelijk opzij want die worden ook erg vaak gebruikt als blokkademateriaal.
Ik stel voor dat voortaan alle kinderwagens worden uitgerust met zwenkwieltjes.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52108782
vooral als je dan net een granaat wil gooien he
en dan staan ze der zo net voor
krijg je dat ding vol in je face :/
pi_52108845
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:02 schreef Spacehamster het volgende:
Iedere dag staan er wel winkelwagens in mijn weg.
Breeduit voor de schappen.
Breeduit in het gangpad, liefst precies naast een voorraadkar zodat de boel echt geblokkeerd is.
Breeduit voor de ingang.
Dan duw ik heel kalm de kar opzij zodat ik er toch langs kan. Soms wordt ik boos aangekeken. Maar wat kan mij de mening van een aso schelen die denkt alleen op de wereld te zijn?
Ik vind het fijn dat die wagentjes zwenkwieltjes hebben. Daardoor gaan ze heel lekker en makkelijk uit de weg.
Gingen kinderwagens maar zo makkelijk opzij want die worden ook erg vaak gebruikt als blokkademateriaal.
Ik stel voor dat voortaan alle kinderwagens worden uitgerust met zwenkwieltjes.
Dan kun je ze ook heel hard wegduwen tegen een kant en stuiteren ze alle kanten op
pi_52108919
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Realust het volgende:
vooral als je dan net een granaat wil gooien he
en dan staan ze der zo net voor
krijg je dat ding vol in je face :/
Of zon zak explosieven .. gooi je hem, komt er net een duitser om de hoek BOEM onploft tie in zijn gezicht ... en dan ben jij ook dood
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:09:51 #17
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_52108934
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef TheNeedle het volgende:

[..]

Zak stront/randfiguur! Waar kneuzen zoals jij productloos huiswaarst keren heb ik in ieder geval nog het fatsoen me hier aan te ergeren als iemand mijn schap verspert

TS-bashers waarvan hun eigen hersencellen zich in de anus bevinden
Al zouden mijn hersencellen zich in mijn anus bevinden (Hoe kom je op zulke ideeen, dan moet je wel uitzonderlijk misvormde familieleden hebben of zo), dan nog heb ik tenminste hersencellen. Dat is beter dan de hol klinkende hersenpan waarmee jij je elke dag op straat durft te vertonen.

Je moet 1 ding goed in dat lege hoofd van je prenten. Dat schap is niet van jou, dat schap is van de betreffende supermarkt waar jij je boodschappen doet. Ze verlenen jou daar toegang. Die toegang verlenen ze ook aan anderen en je hebt de ruimte maar te delen.

Ik begrijp dat het allemaal moeilijk te bevatten is voor je, maar als je iets minder autistisch ingesteld zou zijn zou je natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of de ander even opzij zou willen gaan. Dat geeft een stuk meer resultaat dan ons hier lastig te vallen met je hersenloze topics.
pi_52109019
Mensen die in de weg staan... Persoonlijk ergernis no.1 voor mij, en dan verhuis ik over veertien dagen naar een stad waar 14 miljoen mensen wonen...
"Anybody wanna waste some time?"
- Marion Silver, Requiem for a Dream
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:17:53 #19
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52109163
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

Al zouden mijn hersencellen zich in mijn anus bevinden (Hoe kom je op zulke ideeen, dan moet je wel uitzonderlijk misvormde familieleden hebben of zo), dan nog heb ik tenminste hersencellen. Dat is beter dan de hol klinkende hersenpan waarmee jij je elke dag op straat durft te vertonen.

Je moet 1 ding goed in dat lege hoofd van je prenten. Dat schap is niet van jou, dat schap is van de betreffende supermarkt waar jij je boodschappen doet. Ze verlenen jou daar toegang. Die toegang verlenen ze ook aan anderen en je hebt de ruimte maar te delen.

Ik begrijp dat het allemaal moeilijk te bevatten is voor je, maar als je iets minder autistisch ingesteld zou zijn zou je natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of de ander even opzij zou willen gaan. Dat geeft een stuk meer resultaat dan ons hier lastig te vallen met je hersenloze topics.
wtf foe effe normaal man psycho
852002IWASTHERE
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:19:23 #20
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_52109212
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:17 schreef F1908 het volgende:

[..]

wtf foe effe normaal man psycho
Lees de FAQ maar eens door. KLB is om te klagen op de TS. Ik probeer hier een voorbeeld te stellen .
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:21:47 #21
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_52109286
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef cyberstalker het volgende:

[..]

KLB is om te klagen op de TS
sure .
852002IWASTHERE
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:57:48 #22
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_52110264
Bejaarden in de supermarkt
pi_52111692
Zwaar irritant inderdaad
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_52112065
Ook irritant is dat in de weg staan bij de trein. Als je wilt uitstappen. Staan ze daar met een kudde kinderwagens met een gezicht dat je moet opschieten, ja, dan moet ik er wel uit kunnen :/.

In de bus is vaak hetzelfde probleem overigs
  zondag 5 augustus 2007 @ 03:10:29 #25
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52112216
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:34 schreef MouzurX het volgende:
Kutlui inderdaad.

Ook vooral duitsers die midden op het fietpad gaan stoppen .. zomaar ineens en dat jij er dan vol tegenaan knalt ;P
Belgen en Fransen op een rotonde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')