Hoe wil je het anders zeggen danquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:36 schreef Apfel. het volgende:
IN de weg, damn... lastig asfalteren is dat zeg
Mensen die de door jouw hersenen uitgestippelde route niet mogelijk maken d.m.v. obstructie ?quote:
Misschien omdat dat in de OP genoemd wordt? Lees je toch beter dan je zelf denktquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:35 schreef Renesite het volgende:
Waarom dacht ik gelijk aan een supermarkt.
Waarbij TS zijn toch al nauwelijks toereikende hersencapaciteit moet aanwenden om een alternatieve route te kiezen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mensen die de door jouw hersenen uitgestippelde route niet mogelijk maken d.m.v. obstructie ?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Misschien omdat dat in de OP genoemd wordt? Lees je toch beter dan je zelf denkt.
Zak stront/randfiguur! Waar kneuzen zoals jij productloos huiswaarst keren heb ik in ieder geval nog het fatsoen me hier aan te ergeren als iemand mijn schap verspertquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:47 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Waarbij TS zijn toch al nauwelijks toereikende hersencapaciteit moet aanwenden om een alternatieve route te kiezen.
Dan kun je ze ook heel hard wegduwen tegen een kant en stuiteren ze alle kanten opquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:02 schreef Spacehamster het volgende:
Iedere dag staan er wel winkelwagens in mijn weg.
Breeduit voor de schappen.
Breeduit in het gangpad, liefst precies naast een voorraadkar zodat de boel echt geblokkeerd is.
Breeduit voor de ingang.
Dan duw ik heel kalm de kar opzij zodat ik er toch langs kan. Soms wordt ik boos aangekeken. Maar wat kan mij de mening van een aso schelen die denkt alleen op de wereld te zijn?
Ik vind het fijn dat die wagentjes zwenkwieltjes hebben. Daardoor gaan ze heel lekker en makkelijk uit de weg.
Gingen kinderwagens maar zo makkelijk opzij want die worden ook erg vaak gebruikt als blokkademateriaal.
Ik stel voor dat voortaan alle kinderwagens worden uitgerust met zwenkwieltjes.
Of zon zak explosieven .. gooi je hem, komt er net een duitser om de hoek BOEM onploft tie in zijn gezicht ... en dan ben jij ook doodquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef Realust het volgende:
vooral als je dan net een granaat wil gooien he
en dan staan ze der zo net voor
krijg je dat ding vol in je face :/
Al zouden mijn hersencellen zich in mijn anus bevinden (Hoe kom je op zulke ideeen, dan moet je wel uitzonderlijk misvormde familieleden hebben of zo), dan nog heb ik tenminste hersencellen. Dat is beter dan de hol klinkende hersenpan waarmee jij je elke dag op straat durft te vertonen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef TheNeedle het volgende:
[..]
Zak stront/randfiguur! Waar kneuzen zoals jij productloos huiswaarst keren heb ik in ieder geval nog het fatsoen me hier aan te ergeren als iemand mijn schap verspert
TS-bashers waarvan hun eigen hersencellen zich in de anus bevinden![]()
wtf foe effe normaal man psychoquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Al zouden mijn hersencellen zich in mijn anus bevinden (Hoe kom je op zulke ideeen, dan moet je wel uitzonderlijk misvormde familieleden hebben of zo), dan nog heb ik tenminste hersencellen. Dat is beter dan de hol klinkende hersenpan waarmee jij je elke dag op straat durft te vertonen.
Je moet 1 ding goed in dat lege hoofd van je prenten. Dat schap is niet van jou, dat schap is van de betreffende supermarkt waar jij je boodschappen doet. Ze verlenen jou daar toegang. Die toegang verlenen ze ook aan anderen en je hebt de ruimte maar te delen.
Ik begrijp dat het allemaal moeilijk te bevatten is voor je, maar als je iets minder autistisch ingesteld zou zijn zou je natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of de ander even opzij zou willen gaan. Dat geeft een stuk meer resultaat dan ons hier lastig te vallen met je hersenloze topics.
Lees de FAQ maar eens door. KLB is om te klagen op de TS. Ik probeer hier een voorbeeld te stellenquote:
Belgen en Fransen op een rotonde...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:34 schreef MouzurX het volgende:
Kutlui inderdaad.
Ook vooral duitsers die midden op het fietpad gaan stoppen .. zomaar ineens en dat jij er dan vol tegenaan knalt ;P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |