ok ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...

Heb je het hele topic gelezen? Tot het gedeelte waarin JdM in zijn Bert en Ernie pyama langs kwam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Iemand in een topic op Fok! beweerd dat , volgens hem in de Prive in de Telegraaf. We zullen zien...

Lees topic nog maar een keer, was later geintjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]

OMG... Echt een natte SLET!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hee fokkers, ik ben wat foto's tegengekomen van Amanda droogneukend ( nouja droog , wel onder de douch)met een van haar exen : http://content.vkmag.com/gallery/goudenkooiamanda/index.html , hier alvast een voorproefje:
[afbeelding]
En er gaat ook een gerucht dat Natasia morgen alles bekend over DGK dat alles nep is. Mooi zou dat zijn , ze hebben alles voor haar gedaan en dan doet ze dat ?

Hha , zo dom ben ik dus weer. Ik bekijk alleen het onderwerp en hoofdtext bij die overige topics , dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Lees topic nog maar een keer, was later geintje

Zou het niet ontzettend leuk zijn als de redactie de jongen van die fotosessie met snollie opspoort en ze hem vragen om een weekie te butleren tegen een leuke vergoedingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem er uitzien als een Danny![]()

wat dachten ze van simpele zonne allergie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft rode bultjes, vlooienbeten denkt Lieke, 10 minuten later heeft mevrouw Nadia dezelfde bultjes.

Bij Amanda denk je natuurlijk al snel aan een S.O.A.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft rode bultjes, vlooienbeten denkt Lieke, 10 minuten later heeft mevrouw Nadia dezelfde bultjes.

Tjonge jonge, alweer bloemenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is heel blij, de bloemen van FdW
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vlooienbeten?!?! Misschien moet zer haar bed eens iets vaker verschonenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:

Sylvia jurk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry ik kan het niet laten , nog eentje en dan zal ik ophouden( streams zijn saai dus ik dacht ik gooi 't erin
)
Amanda is duidelijk een meesteresje, nu nog Brian op z'n knieen krijgen
[afbeelding]

Dan kun je alles vanaf 15 meter nog goed zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Wat heeft zo'n groot beeldscherm eigenlijk voor zin als je er 15 mete vandaan gaat zitten?

Da's geen 15 meter ...... Lijkt meer op 5-6 meterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef Meganog het volgende:
Wat heeft zo'n groot beeldscherm eigenlijk voor zin als je er 15 mete vandaan gaat zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |