quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
2 mensen!^O^
Wie Sanchez dan ook mag zijn, zal wel weer voetbaltuig zijn.:{w
Sanchez is die tennisser uit die reclamequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
2 mensen!![]()
Wie Sanchez dan ook mag zijn, zal wel weer voetbaltuig zijn.![]()
tja, sbs6 niveau. past wel op die zender eigenlijk. Gelukkig is vanavond een van die superzeldzame avonden dat ik dat aan heb staanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:16 schreef Apfel. het volgende:
kk, alweer is ie op de tv
Geil, toch...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef De_Postbode het volgende:
En dan smijt ie dat spul zo heel stoer en nonchalant in slow-motion achterover met z'n muil open, waarbij de helft eroverheen stroomt.!
Zet sbs maar eens aan rond een uurtje of 11 (als de wedstrijd is afgelopen )quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:37 schreef Nemain het volgende:
[..]
Geil, toch...![]()
Ik ken die reclame trouwens helemaal niet![]()
niet geil, want sanchez is niet geil.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:37 schreef Nemain het volgende:
[..]
Geil, toch...:9~
Ik ken die reclame trouwens helemaal niet:?
Sanchez is viesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet geil, want sanchez is niet geil.![]()
klopt.quote:
mooie redding netquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt.
het blauwe tenue van van stekelenburg is geil!Van Stekelenburg niet, hou me ten goede, maar zijn kleur tenue echt wel!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:46 schreef Apfel. het volgende:
[..]
mooie redding net:P
Maar Front Anti Sanchez !!!
Pics?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet geil, want sanchez is niet geil.![]()
Ik wacht met smart!quote:
Aan deze opmerking erger ik me altijd het meestquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:05 schreef Apfel. het volgende:
"Dit is echt nog nooit eerder vertoond."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |