The same thing I do every night. Try to take over the world.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
Zojuist op msn doorgekregen:
http://www.theonion.com/c(...)ource=embedded_video
Vertel hier wat jij gaat doen in dit geval !!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:03 schreef Samsonneke het volgende:
Naar Rusland gaan en mijn tandenstokercollectie laten zien aan Babavitch en het dan verkopen voor 20 euro en dan terug gaan naar Nederland en een vliegtugi kopen en dan naar Groenland vliegen en daar een appelflap paars verven en dan met de boot naar portugal en dan daar een afwasmachine kopen en daar een pepermuntje indoen en daarna zou ik weer teruggaan en zeggen dat vleesjus iets heel anders is dan de poot van een kikker
Probeer ik ook elke nacht... kom alleen nooit verder dan mn bedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
The same thing I do every night. Try to take over the world.
SAMSONNEKE!!!!111!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:03 schreef Samsonneke het volgende:
Naar Rusland gaan en mijn tandenstokercollectie laten zien aan Babavitch en het dan verkopen voor 20 euro en dan terug gaan naar Nederland en een vliegtugi kopen en dan naar Groenland vliegen en daar een appelflap paars verven en dan met de boot naar portugal en dan daar een afwasmachine kopen en daar een pepermuntje indoen en daarna zou ik weer teruggaan en zeggen dat vleesjus iets heel anders is dan de poot van een kikker
Dit is werkelijk de domste vraag die ik in mijn hele leven gezien hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:04 schreef deepart het volgende:
internet? wat is dat?
GLUIPERIGE WOOORMMMM!!!!!11!!1111quote:
Hap Hapquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:08 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de domste vraag die ik in mijn hele leven gezien heb
1) Je zit er notabene zelf op, anders zou je het niet kunnen vragen.
2) Dat is iets wat werkelijk iedereen zou moeten weten inmiddels (in Nederland/Belgie)
3) in·ter·net (het ~)
1 wereldwijd netwerk van computers, gebaseerd op een gemeenschappelijk, gestandaardiseerd protocol => digitale snelweg, elektronische snelweg, informatiesnelweg, net
Sommige mensen moeten echt scholing zoeken ofzoWant het wordt steeds triester
zo zo..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:03 schreef Samsonneke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |