quote:Spyker weer laatste in vrije training
BOEDAPEST - De twee Spyker-bolides zijn zaterdag in de derde en laatste vrije training voor de Grote Prijs van Hongarije weer als laatste geëindigd. Debutant Sakon Yamamoto, de Japanse vervanger van de ontslagen Christijan Albers, reed het langzaamst (1.24,062) op het formule-1-circuit in Boedapest. Adrian Sutil was net iets sneller en zette de voorlaatste tijd neer.
bron:telegraaf.nl
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef newsman het volgende:
...Telegraaf....
Kan jij het beter?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef newsman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat ze die shit ook nog gaan mededelen in de Telegraaf.
Spyker is toch gewoon een enorm kut team.Nederlands trots jaja, gewoon rotzooi![]()
![]()
Jahoor, heb alleen het geld niet. Ik wil ook wel is een keer spinnen in de eerste bocht net als Jos Verstappen, of met brandslang en al wegrijden zoals Christiaan Albers.quote:
Wat ben jij een vreselijk janklul, bij elke klacht ga je het balletje terug kaatsen!quote:
Nou daar gaat het ook niet direct om lijkt me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Zo voorspelbaar dit hé.
Iedereen die verwachtte dat Spyker dit jaar van de laatste plek af zou komen is gewoon naïef en volgt de hele F1 waarschijnlijk ook helemaal niet.
Maar goed, vorig jaar stapte Spyker in de F1 en heel Nederland was meteen enthousiast, nu zouden de resultaten wel even behaald worden, geen probleem. Er werd al over punten halen gepraat, en zelf podiumplekken.
Nu blijkt dat Spyker gewoon achteraan rijdt (wat ze zelf ook al voorspelden) wordt het team door iedereen uitgekotst, wat ze niet verdienen als je het mij vraagt.
Ach kom op Spyker is gewoon een opgeblazen kutbedrijf met grootheidswaanzin. Over een paar jaar hoor je er geen zak meer van omdat die megalomane directeur van ze dat bedrijf naar de klote heeft geholpen. Beter hadden een voorbeeld genomen aan Donkervoort die al decennia succesvol zijn in het hobbyistencircuit. Gewoon leuke auto's om mee te toeren op een vrije zondagmiddag en betaalbaar voor de gewone man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Zo voorspelbaar dit hé.
Iedereen die verwachtte dat Spyker dit jaar van de laatste plek af zou komen is gewoon naïef en volgt de hele F1 waarschijnlijk ook helemaal niet.
Maar goed, vorig jaar stapte Spyker in de F1 en heel Nederland was meteen enthousiast, nu zouden de resultaten wel even behaald worden, geen probleem. Er werd al over punten halen gepraat, en zelf podiumplekken.
Nu blijkt dat Spyker gewoon achteraan rijdt (wat ze zelf ook al voorspelden) wordt het team door iedereen uitgekotst, wat ze niet verdienen als je het mij vraagt.
Bij elke klachtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:55 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Wat ben jij een vreselijk janklul, bij elke klacht ga je het balletje terug kaatsen!![]()
Nee eikel, hij kan het niet beter; hij klaagt ook niet over het feit dat ze slecht zijn, hij klaagt over het feit dat de telegraaf aandacht besteed aan een team dat totaal niks met Nederland te maken zou mogen hebben.
de verkopen van de klantenauto's waren geloof ik verviervoudigd sinds ze in de formule 1 zittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat hebben zulke bedrijfjes eigenlijk in de F1 te zoeken. Het is alleen maar verliesgevend.
En van vergrotende naamsbekendheid genieten ze ook niet veel, omdat het nogal een exclusief merk is dat niet ineens gigantisch zal gaan verkopen.
Inderdaad, kijk naar Toyota, die proberen het ook al bijna 7 jaar met een budget waar andere teams jaloers op zijn, maar echte resultaten... ho maar.quote:Iedereen die verwachtte dat Spyker dit jaar van de laatste plek af zou komen is gewoon naïef en volgt de hele F1 waarschijnlijk ook helemaal niet.
Ze moeten de sponsoren op één of andere manier een beetje tevreden houden hè...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:05 schreef Razor21 het volgende:
Las net in de Telegraaf dat ze over 3 weken die nieuwe wagen krijgen.
En die Mol meteen : "Maar mensen moeten niet meteen hoge verwachtigingen krijgen"![]()
Meteen weer terugkrabbelen, begin van het seizoen aankondigen dat als de B versie komt het allemaal een stuk sneller gaat.
De veels te grote trui met sponsors die Albers aanhadquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:22 schreef Razor21 het volgende:
Nu op RTL 7 wat een stem zeg die Michiel Mol wat een kakker...zeg![]()
En Chris zit nu in de studio ipv de auto![]()
![]()
Viel mij idd ook al opquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De veels te grote trui met sponsors die Albers aanhad![]()
![]()
Die allemaal te weinig betalen om hem in een stoeltje te houdenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De veels te grote trui met sponsors die Albers aanhad![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |