quote:Op maandag de 27e begint de etappe met een unieke doortocht door de Westerscheldetunnel, waarna de renners een groot deel van Nederland doorkruisen op weg naar Nieuwegein.
Wat was er vorig jaar ook alweer aan de hand?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef Szura het volgende:
Eens zien hoe de organisatie zichzelf dit jaar weer voor schut weet te zetten
Rijders gingen de verkeerde kant op dacht ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:30 schreef GS500 het volgende:
[..]
Wat was er vorig jaar ook alweer aan de hand?
Ik ben het ff kwijt.
euhm hadden ze het peleton niet verkeerd gestuurd toen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:30 schreef GS500 het volgende:
[..]
Wat was er vorig jaar ook alweer aan de hand?
Ik ben het ff kwijt.
Het mooiste is nog hoe ze stilgezet werden... Door de politie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:35 schreef Szura het volgende:
Vorig jaar ging Hincapie onderuit door Schumacher die door een toeschouwer geraakt was. Daardoor werd Schumacher winnaar ipv Hincapie.
In 2005 werd het peloton de verkeerde kant opgestuurd waardoor de kopgroep hun voorsrpong kon uitbouwen. Daaarom besloot de jury maar de koplopers tegen te huoden. Dit lukte eerst niet dus stuurden ze er motoren op af met schoppende en slaande koplopers tot gevolg. Uiteindelijk werden ze stil gezet en moesten ze wachten. En je raad het al, ze werden ingerekend.
Kijk, daar heb je 't al.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:04 schreef Burghardt het volgende:
Nog geen 3 uur rijden (buiten spits dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |