Heb je ook een link ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:38 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik moet voor mijn werk websites beoordelen aan de hand van zoektermen, en nu krijg ik steeds de site van Sappige Sandy voorgeschoteld![]()
Klacht: Sappige Sandy met haar kutwebsite!!![]()
Ja, want in werkelijkheid is het mijn vriendin en probeer ik hier haar website te promotenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:44 schreef tralalala het volgende:
SPAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sandyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:49 schreef SlimShady het volgende:
wat is er sappig?
Haar vetrollen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:49 schreef SlimShady het volgende:
wat is er sappig?
nice!quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
nice!
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Sandy en ben in 1978 geboren in Utrecht! Ik woon al heel mijn leven in deze mooie stad en ga er nooit meer weg!
Ik ben zoals mensen noemen een BBW, een Big Beautiful Woman. Ik ben dol op erotisch poseren en goede films. Met deze site wil ik alle vooroordelen weghalen die mensen hebben over ons, gezette dames!
Ik nodig je daarom uit om al mijn foto's te bekijken door eenmalig (geheel anoniem) ¤ 1.30 te betalen!
![]()
![]()
![]()
Lekker??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Sappige Sandy heeft blijkbaar wel een echte webdesigner in de arm genomen, als je zó vaak over haar site struikelt.
Best lekker, maar om nou 1.30 voor neer te tellen... nee.
Je moet als student toch wat bijverdienen hequote:
Doe mij die baan ook eens! Wat schuift het?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Je moet als student toch wat bijverdienen he![]()
zacht zal die zeug wel zijn jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:37 schreef Tommmm het volgende:
JEZUS CHRISTUS!!!! GADVERDAMME!! JEZUS! WOW! TYFUS! GEDVERDEMME.....fuck die is egt zooow fokking lelijk...en das dan nog zach uitgedrukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |