abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52100196
Wat baal ik toch van ze...
De afgelopen 2 maanden ben ik al zeker 16 x gestoord door mensen die mij van alles en nog wat aan willen smeren.

Digitale televisie, Dela uitvaartverzekeringen (6x!) , Upc, Oxxio
Als je dacht dat de jehova's lastig waren (1x per half jaar), Dan ken je dela nog niet.
"Uit onze gegevens blijkt dat uw uitvaartverzekering niet klopt..."
Ik ben helemaal niet bij Dela Ik zit bij een heel ander bedrijf.

"Ja maar mevrouw, u moet om uw nabestaanden denken.... "
De laatste keer dat ze hier waren, eergisteren, heb ik de deur dichtgegooid toen ik de naam: Dela hoorde.
Als ik ergens geld aan uit wil geven, dan zoek ik dat zelf wel op!

Dan de oxxio die vragen stelt, een discussie begint met mijn buurman, en daarna over mij tegen mn buurman zegt: "dat wijf verpest mn hele dag"...
En dan teleurgesteld afdruipt naar de volgende gallerij.
Zelfs de gemeente heeft de laatste tijd de neiging om mensen langs de deuren te sturen om te kijken wie er de deur open doet en hun dan gaat informeren over werk/studie's etc.
Verder komen ze van de postcodeloterij en van verschillende goeie doelen.
Mensen in nood, amnesty... noem maar op.
Aangezien het feit dat veel mensen hier geen vaste telefoonaansluiting hebben, sturen ze de marketeers maar langs de deuren Met al die gesprekken ben ik al gauw een half uur per week bezig om ze weg te krijgen. En mn buurman heeft zich al digitale televisie aan laten smeren, een uitvaartverzekering (die hij al had !) & een telefoon-abbonement. Toen ik de man sprak van de week was hij maar wat blij dat ik die oxxio lui heb weggestuurd, want hij wou helemaal niets anders.
En meestal komen ze met zn tweeen, als de ene uitgeluld is, kan de ander het overnemen.
Meestal 1 jongen en 1 meisje die allebei dolgraag iets willen verkopen.

Tot grote ergenissen hier ,werken jullie op comissie ofzo?

Klacht: Deur-tot-deur verkopers die je dingen willen aansmeren terwijl geen hond op ze zitten te wachten.Het lijkt de afgelopen 2 maanden wel een plaag!
pi_52100240
Neem een appartement zo hoog.
pi_52100266
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef Neleos het volgende:
Neem een appartement zo hoog.
Ik woon op tien hoog
pi_52100268
Blijkbaar is het rendabel door figuren zoals je buurman...
pi_52100384
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:22 schreef kyraaa het volgende:

Tot grote ergenissen hier ,werken jullie op comissie ofzo?
Ja, duh. Denk je dat ze voor hun lol zoveel moeite gaan doen om mensen in te schrijven. Heb het werk trouwens ook twee jaar gedaan en het verdient echt retegoed, vandaar zat dat die verkopers niet zo snel opgeven. Ter illustratie, je kon als goed was en flink je best deed elke dag wel tot de 150 tot 200 euro verdienen. (Ga maar na, als je 5 dagen in de week dat doet, zit je rond de 4000 euro per maand)
It's about being boss, not being the boss...
pi_52100430
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef kyraaa het volgende:

[..]

Ik woon op tien hoog
Koop een jachtgeweer en ga raak schieten.
pi_52100480
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:32 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Ja, duh. Denk je dat ze voor hun lol zoveel moeite gaan doen om mensen in te schrijven. Heb het werk trouwens ook twee jaar gedaan en het verdient echt retegoed, vandaar zat dat die verkopers niet zo snel opgeven. Ter illustratie, je kon als goed was en flink je best deed elke dag wel tot de 150 tot 200 euro verdienen. (Ga maar na, als je 5 dagen in de week dat doet, zit je rond de 4000 euro per maand)
Ik heb zelf als telemarketeer gewerkt (1 hele maand ) En ik snap sowieso niet waarom je mensen iets aan wil dringen terwijl ze er duidelijk niet op zitten te wachten... (misschien ook de reden waarom ik er maar 1 maand werkte) Beetje achterlijk dat je gewoon bij de voordeur lastig gevallen word door dit soort reclames. Ik gooi folders meteen weg, ik heb geen behoefte aan tv reclames (dus zap) evenals de rest van de flat... Ik heb niet voor niets internet, op google staat genoeg.

Ik hoop dat de renovatie opschiet, want dan lazeren ze de tussendeuren weer op slot. Dan kan er geen ongewenst persoon de flat inkomen
pi_52100506
ik heb ze wel eens aan me achterdeur gehad. Nou dat is nog erger kan ik je vertellen.
pi_52100529
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef ELdudeness het volgende:
ik heb ze wel eens aan me achterdeur gehad. Nou dat is nog erger kan ik je vertellen.
Leg een mijnenveld aan dan in je achtertuin.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 17:42:16 #10
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52100534
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef kyraaa het volgende:

[..]

Ik hoop dat de renovatie opschiet, want dan lazeren ze de tussendeuren weer op slot. Dan kan er geen ongewenst persoon de flat inkomen
Wij hadden altijd een grapling hook bij ons voor flats met tussendeuren, hoef je ook niet aan te bellen. Gewoon je haak over het hekje gooien op de eerste verdieping en dan maar een stukje klimmen. Nobody's safe! :D:D:D
It's about being boss, not being the boss...
pi_52100596
quote:
Ik hoop dat je hem heel hard weg geschopt hebt, jzs dat zouden ze echt niet bij mij moeten flikken.
"Nait slecht mien jong"
pi_52100604
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:42 schreef T3rr0r het volgende:

Wij hadden altijd een grapling hook bij ons voor flats met tussendeuren, hoef je ook niet aan te bellen. Gewoon je haak over het hekje gooien op de eerste verdieping en dan maar een stukje klimmen. Nobody's safe! :D:D:D
Op iedere verdieping tussen iedere gallerij zit een metalen frame met een deur erin die alleen opengaat met de sleutel
Alleen vanwege de renovatie van de flat zijn ze nog niet dicht i.v.m. bouwvakkers die in en uit moeten lopen. En als ik op tien hoog woon, wil ik je wel zien klimmen
pi_52100712
quote:
Die heb ik een tijdje terug ook gehad jah...
Erg hardnekkig type.
Met zon karretje, kabels vastgemaakt aan het dak.

Ook via mn achterdeur wil ik geen reclame

[ Bericht 3% gewijzigd door kyraaa op 04-08-2007 17:58:56 ]
pi_52103532
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:22 schreef kyraaa het volgende:
Klacht: Deur-tot-deur verkopers die je dingen willen aansmeren terwijl geen hond op ze zitten te wachten.Het lijkt de afgelopen 2 maanden wel een plaag!
Voordat je de deur opendoet zijn ze al te herkennen aan de spullen de ze bij zich hebben. Dus het is gewoon een kwestie van niet opendoen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:14:28 #15
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52106063
Ja maar als je niet opendoet weet je niet wat je nog mist en eigenlijk nog moet hebben.
Ik heb me in een emotioneel moment een VISA Card laten aansmeren, maar da's toch wel handig moet ik zeggen, ik gebruik 'm toch wel geregeld. En ook straks voor naar Amerika, dan kun je haast niet anders dan met zo'n ding betalen.
How can I make this topic about me?
pi_52106815
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:18 schreef 700MB het volgende:

Voordat je de deur opendoet zijn ze al te herkennen aan de spullen de ze bij zich hebben. Dus het is gewoon een kwestie van niet opendoen.

Maar het kan ook iemand van de renovatie zijn, die met zon lijst voor de deur staat vanwege de boxruimtes etc
Dus dat zegt ook niet alles!
pi_52107785
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef kyraaa het volgende:

[..]

Ik heb zelf als telemarketeer gewerkt (1 hele maand
Bij ons eerst zo van JA IS DE EIGENAAR VAN DE HUIS AANWEZIG? dus ik van ja die is er wat is er aan de hand dan geef ik het wel door en zo die kneus van JA IK WIL HEM ZELF SPREKEN dus ik van ja hij heb geen tijd wat is er en hij snappen van anders flikker ik de deur dicht dus hij van ja heefdt u intresse in kunststof kozijnen en ik van JA KIJK EENS NAAR DE HUIS ALLES IS AL KUNSTSTOF en toen hij zo van ohja

echt gebeurd trouwens
pi_52107985
Over die uitvaartzooi ben ik laatst gebeld

telefoniste: Mijnheer, heel Nederland krijgt onze folder toegezonden over de nieuwste uitvaartverzekeringen.
ik: oja? Maar teneerst ben ik al verzekerd en ten tweede; gaan jullie nu echt iedereen bellen?
telefoniste: Maar het is een erg aantrekkelijke aanbieding! En zoals ik net al zei KRIJGT iedereen de folder nog.
ik: ja maar als iedereen hem nog moet krijgen moeten jullie dus 5miljoen huishoudens afbellen? Beetje onwaarschijnlijk niet?
telefoniste: Fijne dag mijnheer.
*hangt op*

pi_52108276
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:25 schreef C2000 het volgende:

Ik heb maar 5 mensen iets verkocht (s'wereld's slechtste telemarketeer)
pi_52108329
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar als je niet opendoet weet je niet wat je nog mist en eigenlijk nog moet hebben.
Ik heb me in een emotioneel moment een VISA Card laten aansmeren, maar da's toch wel handig moet ik zeggen, ik gebruik 'm toch wel geregeld. En ook straks voor naar Amerika, dan kun je haast niet anders dan met zo'n ding betalen.
Gek man. Gewoon NOOIT wat kopen aan de deur. Net zoals spam. Zolang er simpele zieltjes zijn die erop ingaan zullen die lastpakken de hele wereld blijven lastig vallen. Je had gewoon de deur voor zijn/haar kop moeten dichtsmijten en vervolgens even op internet een visa-kaart moeten regelen.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52109642
raaaaaaaaaarrrrrrrrr...

ik hep nog noooooooooooit een verkoper aan mn deur gehad..
woensdag 15 augustus 2007 @ 23:42 schreef DoorgestokenKaart: Yvonne neukt Tommmm
pi_52113342
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef kyraaa het volgende:

Maar het kan ook iemand van de renovatie zijn, die met zon lijst voor de deur staat vanwege de boxruimtes etc
Dus dat zegt ook niet alles!
Dat maakt niet uit, als je de eerste keer niet thuis bent maken ze wel een afspraak als ze je nodig hebben.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')