Ik woon op tien hoogquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef Neleos het volgende:
Neem een appartement zo hoog.
Ja, duh. Denk je dat ze voor hun lol zoveel moeite gaan doen om mensen in te schrijven. Heb het werk trouwens ook twee jaar gedaan en het verdient echt retegoed, vandaar zat dat die verkopers niet zo snel opgeven. Ter illustratie, je kon als goed was en flink je best deed elke dag wel tot de 150 tot 200 euro verdienen. (Ga maar na, als je 5 dagen in de week dat doet, zit je rond de 4000 euro per maand)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:22 schreef kyraaa het volgende:
Tot grote ergenissen hier,werken jullie op comissie ofzo?
Ik heb zelf als telemarketeer gewerkt (1 hele maandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:32 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja, duh. Denk je dat ze voor hun lol zoveel moeite gaan doen om mensen in te schrijven. Heb het werk trouwens ook twee jaar gedaan en het verdient echt retegoed, vandaar zat dat die verkopers niet zo snel opgeven. Ter illustratie, je kon als goed was en flink je best deed elke dag wel tot de 150 tot 200 euro verdienen. (Ga maar na, als je 5 dagen in de week dat doet, zit je rond de 4000 euro per maand)
Leg een mijnenveld aan dan in je achtertuin.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef ELdudeness het volgende:
ik heb ze wel eens aan me achterdeur gehad. Nou dat is nog erger kan ik je vertellen.
Wij hadden altijd een grapling hook bij ons voor flats met tussendeuren, hoef je ook niet aan te bellen. Gewoon je haak over het hekje gooien op de eerste verdieping en dan maar een stukje klimmen. Nobody's safe!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat de renovatie opschiet, want dan lazeren ze de tussendeuren weer op slot. Dan kan er geen ongewenst persoon de flat inkomen![]()
Ik hoop dat je hem heel hard weg geschopt hebt, jzs dat zouden ze echt niet bij mij moeten flikken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef ELdudeness het volgende:
ik heb ze wel eens aan me achterdeur gehad. Nou dat is nog erger kan ik je vertellen.
Op iedere verdieping tussen iedere gallerij zit een metalen frame met een deur erin die alleen opengaat met de sleutelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:42 schreef T3rr0r het volgende:
Wij hadden altijd een grapling hook bij ons voor flats met tussendeuren, hoef je ook niet aan te bellen. Gewoon je haak over het hekje gooien op de eerste verdieping en dan maar een stukje klimmen. Nobody's safe!:D:D:D
Die heb ik een tijdje terug ook gehad jah...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef ELdudeness het volgende:
Voordat je de deur opendoet zijn ze al te herkennen aan de spullen de ze bij zich hebben. Dus het is gewoon een kwestie van niet opendoen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:22 schreef kyraaa het volgende:
Klacht: Deur-tot-deur verkopers die je dingen willen aansmeren terwijl geen hond op ze zitten te wachten.Het lijkt de afgelopen 2 maanden wel een plaag!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:18 schreef 700MB het volgende:
Voordat je de deur opendoet zijn ze al te herkennen aan de spullen de ze bij zich hebben. Dus het is gewoon een kwestie van niet opendoen.
Karmaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:38 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Ik heb zelf als telemarketeer gewerkt (1 hele maand
Gek man. Gewoon NOOIT wat kopen aan de deur. Net zoals spam. Zolang er simpele zieltjes zijn die erop ingaan zullen die lastpakken de hele wereld blijven lastig vallen. Je had gewoon de deur voor zijn/haar kop moeten dichtsmijten en vervolgens even op internet een visa-kaart moeten regelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja maar als je niet opendoet weet je niet wat je nog mist en eigenlijk nog moet hebben.![]()
Ik heb me in een emotioneel moment een VISA Card laten aansmeren, maar da's toch wel handig moet ik zeggen, ik gebruik 'm toch wel geregeld. En ook straks voor naar Amerika, dan kun je haast niet anders dan met zo'n ding betalen.
Dat maakt niet uit, als je de eerste keer niet thuis bent maken ze wel een afspraak als ze je nodig hebben.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef kyraaa het volgende:
![]()
Maar het kan ook iemand van de renovatie zijn, die met zon lijst voor de deur staat vanwege de boxruimtes etc![]()
Dus dat zegt ook niet alles!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |