Desondanks een stuk beter te pruimen dan eerder werk van Clouseau
Ik vind allebei de nummers goed, maar geef op dit moment wel de voorkeur aan clouseau...
En zoveel lijken ze nu ook weer niet op elkaar...
het is allebei wat disco achtig, maar melodie lijnen zijn absoluut niet hetzelfde
quote:Hij was idd hot, 52%
Op woensdag 13 februari 2002 20:10 schreef Cybart het volgende:
en wat was ie? hot or not?* Cybart hoopt hot
En de Clipprimeur was Britney's nieuwe clip, was best mooi!
heb ik meteen wat info voor je : de nieuwe superclip (aankomende week)(voor onder in je posts) is : Sita - Hello
quote:als t gejat is waarom staat de naam van george er dan niet bij?!?!?!? volgens mij lijkt het er gewoon veel op want als ze iets coveren dan zeggen ze dat wel gewoon
Op woensdag 13 februari 2002 19:31 schreef SunChaser het volgende:
Nieuw nummer van Clouseau gehoord? Het heet En Dansen. Is iets met disco en is een gewoon gejat van Outside van George Michael, zowel de muziek als de clip (het dansen in de disco.)Desondanks een stuk beter te pruimen dan eerder werk van Clouseau
die hele cd en dans is echt beterrrr trouwens die concerten erbij ook jammer dat ze in NL nog steeds zo een duf ballads imago hebben, volgens mij is er bij concerten echt niemand die stil blijft zitten, als ze al blijven zitten ... en ballads doen ze dan ook bijna niet of ze hebben er een andere, up tempo, versie van gemaakt. het heet niet voor niets 'en dans'...
die klote EMI van NL doet gewoon nix aan promotie er was een actie dat radio stations werden opgeroepen ze te draaien, die waren oko wel enthousiast maar die hebben de cds niet eens gekregen ja dan schiet t lekker op jah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |