quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:37 schreef christiaan27 het volgende:
ja nee dat lost echt alles op hoor als mensen hun vuil netjes weggooien zodat jij met je bekakt bek lekker op een schone straat in t centrum zonder herrie kan rondlopen en dat iedereen maar kan zien hoe netjes je bent kwal
Je vergeet je gastslotje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:14 schreef Godlike02 het volgende:
Open je over elke uitspraak een nieuw topic?![]()
Ik begrijp dat je iedereen die hier op FOK! zit in ieder geval geen vent vindt? jezelf erbij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef christiaan27 het volgende:
mwaa tog is m,n iq bovengemiddeld dus misschien zegt dat wat meer over agnotisch atheisthen die vinden zichzelf namelijk al snel wat geweldiger door hun levensfilosofie t feit dat jij je tot zo een levenswijze heb bekeerd zegt voor mij al genoeg je persoonlijkheid is gewoon te slap om ook iets daadwerkelijk te kunnen veranderen er zit geen leven in jou daarom heb je je ook bekeerd tot een genootschap waar ik geen deel van uit wil maken word er ook misselijk van beter was je een vent geweest en had je nu niet zitten zeiken op een forum maar lekker op straat
Als hij dit topic kan vinden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:19 schreef dikkedorus het volgende:
We werden vriendelijk verzocht op dat andere topic te verlaten.
Christiaan27 is gewoon niet degelijk opgevoed en gebruikt nog steeds geen leestekens. Ik hoop dat de lieve jongen hier de discussie wilt voortzetten. Zo niet mag hier een slotje op.
En nu moeten wij over ene christiaan die we totaal niet kennen gaan discusieren?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:15 schreef Klit het volgende:
Nee, alleen over christiaan27, anders vervuild dat andere topic zo.
En ik hou ervan als het een beetje is opgeruimd
Ow, lees je rustig even in hoor. klikquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:22 schreef N.icka het volgende:
En nu moeten wij over ene christiaan die we totaal niet kennen gaan discusieren?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:24 schreef Klit het volgende:
[..]
Ow, lees je rustig even in hoor. klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |