Weet ik het, ik heb zin om " nacht te baggeren " welk topic raad je aan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:19 schreef Etcetera het volgende:
maar 'dat ken best' op zaterdagmiddagdus waarom kijk je zo somber?
Jah, tuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef wyccie het volgende:
Een topic geopend over Beauty Viola Holt bedoel je?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef wyccie het volgende:
Een topic geopend over Beauty Viola Holt bedoel je?
quote:
dat scheeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:34 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader vliegt heel kort voorbij *hier alles goed. De woningbouwvereniging betaalt een stucadoor, die kan ik maandag bellen (nu nog op vakantie), en inmiddels zijn alle muren van hun 8 (!) lagen behang en verf ontdaan. Morgen met een ploegje wat schilderen (1 kamer en alle plafonds), en verder veel schoonmaken.
En nu ga ik douchen en straks naar m'n broer, filmpje kijken en ontspannen.
anders verhonger je morgen nogquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bedacht me zojuist dat ik nog twee kipburgers in de vriezer had liggen, dus die ff in de oven gegooid
Wel nog ff naar de supermarkt geweest voor melk en brood, though
quote:
dat scheeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet snel, want ik moet de hele dag werken en daar hebben ze ook brood
het was dan ook absoluut niet mijn keuzequote:Mijn God nee, dat is echt zó'n enorme kutfilm hè.
m'n schoonzusje leek het wel een leuke filmquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik zag 'm in de bios in de Sneak en stond op het punt om weg te lopen, en dat heb ik echt niet gauw. Ben alleen maar blijven zitten omdat dat met vervoer handiger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |